I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2008-09-03 23:21

Elitserien 08/09

Ja, då var det dags igen för en ny säsong.

Hotade av Nordiska ligor och ryska ligor kan vi äntligen sätta igång en helsvensk serie. Så som det bör vara. Vem fan vill skryta med ett NM-guld? Osannolikt. Håkan Loob är homosexuell! Han känner väl att han vill börja om från 0 då han aldrig kan komma ikapp Mesta Mästarna i antal SM-tecken. Och vem fan vill möta Kärpet?

Den 15:e September smygstartar HV mot Frölunda och den 18:e går resten av lagen in i ligan. Är mycket intresserad av mitt Djurgårdens IF denna säsong som gjort många intressanta nyförvärv. Robin Figren, Holmqvist, Ragge och Tim Eriksson för att nämna några. Även en amerikan i laget. Börjar mot Luleå men ser fram emot ett hatmöte den 25e mot Färjestad och framförallt mot cluben...

Ska bli intressant och se hur det går för Rögle som jag känner en del för då jag har halva min släkt i Ängelholm.




Och Hovet rustas upp för Djurgårdens del. Har 4 nya barer och resturanger att se fram emot och besöka inne på Hovet och en av dem i Globen. Ett nytt intro introduceras och det ska även tillkomma en ny jumbotron. Är grymt taggad inför denna säsong och vi har slagit rekord i antal sålda säsongsbiljetter (totalt?) men framförallt i klacken.

DIIIF