I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-07-07 22:49
vad fan ska juve med xabi alonso till?

2008-07-07 22:58
Om Juventus åtminstone ska köpa EN världsspelare så får det bli honom. Den nuvarande ledningen suger...
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2008-07-08 14:48
Live Hard, Die Young

2008-07-08 19:35
Tummen upp för klubbar som inte låter sina spelare styra. Fucking classless cunts hela högen (Ronaldo och co). Och vilka är Real Madrid?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2008-07-08 21:13
Ska bli kul att se vad som händer med albin ekdal nu i juventus.. tror att han kommer göra bra ifrån sig men han kommer nog få finna sig i att bli utlånad.

Lampard verkar ju inte komma nu, stankovic verkar gå till juve(wtf)? O cruz stannar vilket betyder att drogba nog inte kommer till inter.

Quaresma ryktet verkar svalna också-.-
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-08 21:16
nu när ja kolla på romas svenskafans sida såg jag att Mancini verkar vara klar.. vilket jag är jävlgt negativ. Men mer eller mindre varje klasspelare har varit klar för inter iår så man kan bara hoppas att detta är falskt också
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-08 21:20
Jag har satt en tunnel på Albin Ekdal och satt en och annan rungande axeltackling också, bortskämd grabb det där men whatever, kul om han lyckas.
•pave paradise•

2008-07-08 21:24
Hela mercatogrejen e skitkonstig. I början av dagen så stod det att Juventus bara var timmar från en officiell Poulsen-transfer och att Xabi Alonso inte skulle komma. Men nu, enligt uppgifter från The Mirror, så ska Juventus och Liverpool haft ett möte i Schweiz angående Xabi och han verkar komma nu.. Samt att Poulsenryktet har svalnat ner... Konstigt..
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2008-07-08 21:51
bortskämd grabb det där men whatever, kul om han lyckas.

Exakt, bortskämd som fan o galet medveten om att han är så"bra"

Yamo exakt samma. Inter va samma med deco, drogba, lampard och quaresma. Bs

2008-07-09 17:50
Crouch till Portsmouth.

Hleb till Barcelona.
•pave paradise•

2008-07-09 21:26
Adebayor till Milan? Rykten säger att Arsenal har skickat ett brev till Milans ledning och sagt att "trots att vi inte var intresserade tidigare är vi nu villiga att göra affärer".

suck.

2008-07-09 22:28
Gött att bli av med Crouch, har aldrig gillat snubben. Tycker han är bra på en sak, nicka då & då, men fan inte på mål.
Don't!

2008-07-10 05:55
Jag är fruktansvärt nöjd över att Crouch gick till pompey. Ett tag var det heta rykten om att vi skulle få Crouch plus en summa pengar mot Robbie Keane, då hade jag dödat mig själv.

Tri~ Fixion, Tri~ Fixion

2008-07-10 10:48
nånting är fucked up med vissa sydeuropeiska klubbar. fan det är bara så mycket skit hela tiden. jag kanske är fel ute och skyller på klubbarna när det är tidningarna som plockar upp massa dumheter. dock måste alla "citat" komma nånstans ifrån och det måste finnas någon anledning till varför de plockas upp. jag har dock inte hört varken wenger, fergie eller benitez sitta och läcka information som inte ens är delvis sann. sen håller jag med frost om de här idiotspelarna som inte kan hålla truten stängd och som inte har hjärtat på rätt ställe. giriga äckliga pajasar.

2008-07-10 11:48
Romas mancini kommer troligen att skriva på idag-.-
Fuck

2008-07-10 16:20
"jag kanske är fel ute och skyller på klubbarna när det är tidningarna som plockar upp massa dumheter. dock måste alla "citat" komma nånstans ifrån och det måste finnas någon anledning till varför de plockas upp."

Det är Calderon samt media i allmänhet som måste hitta på historier för att det råder sån jävla nyhetstorka.

2008-07-10 17:59
Mancini klar för Inter. Blir säkert en flopp. Poulsen är väldigt nära Juve nu... :(
AMICI DI NESSUNO

2008-07-10 19:40
Ahh blir galen på att mancini e klar. Gillar absolut inte spelaren!

2008-07-11 13:07
nasri är klar för arsenal. så nu kan hleb åka till barcelona och käka paella.

2008-07-11 16:09
robinho kommer får lov av real madrid att spela os, frågan är om det kan ses som ett tecken på att han kommer säljas? varför skulle annars real släppa en stjärna när det finns chans att han skadar sig eller kommer slutkörd till säsongen. jag tror iaf på att han lämnar.

2008-07-11 16:15
Därför att han inte är ordinarie?
Manager

2008-07-11 16:24
Helvete.. nån mer som aldrig kunnat logga in på Svenskafans forumen?

Jag vill skriva, och är reggad. men kan inte skriva på något lagforum trots att jag valt nick och tröja och allt det där.. skitsida..

hur som helst... jag undrar vem som ska göra målen i barca nästa säsong... vi har alltid högt bollinnehav, men den här säsongen kommer det bli mer än någonsin..

vem ska göra målen? vi behöver en som kan gå upp i täten i skytteligan.. eto'o lämnar säkert och adebayor går till milan..?

Hleb, Messi, Alves, Iniesta..= sjukt mycket bollinnehav men alldeles för få avslut..
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2008-07-11 16:25
Dos Santos för oss:)

Tri~ Fixion, Tri~ Fixion
Manager

2008-07-11 16:27
Speciellt när Pep har sagt att han ska basera laget mer kring Henry än förra säsongen... fan jag tror inte det är någon bra idé..
/ Deedz.

2008-07-11 16:28
Yun_DI:

SvenskaFans är Sveriges bästa sportsida och ingen jag känner har någonsin haft problem med att logga in och skriva i forumen.
•pave paradise•
Manager

2008-07-11 16:30
Är du admin där lhabia? eller skriver du bara för dem?

Jag skulle vilja ta bort mina konton och göra om allt eftersom jag inte har några emailadressen kvar att använda -.-
/ Deedz.

2008-07-11 16:31
Ja, jag skriver "bara" för dem. Så jag kan inte ta bort dina konton, och skulle inte vilja det heller.
•pave paradise•
Manager

2008-07-11 16:34
och skulle inte vilja det heller.

.. too much info. hade räckt med "jag är inte admin".
/ Deedz.

2008-07-11 16:37
AIKs forum är förmodlingen det som är utformat bäst när det gäller inloggning samt registrering på SvenskaFans. Därför är det onödigt för mig att ta bort dig om jag kunde. Försök igen, maila Nettelbladt eller Sahlström om det inte går.
•pave paradise•

2008-07-11 21:01
fowler till blackburn officiellt
ny text i lyricism - Tjalle - En alkoholist's bekännelser (del 1 av 3)

/Tjalle -08

2008-07-12 11:46
Bröderna Silva till United, har varit klart ganska länge, men inte formellt.

2008-07-12 19:06
Poulsen till Juve... Jorge Andrade missar denna säsongen också, troligen någon ny back som köps in... Annars får vi nöja oss med Knezevic och Mellberg =/
AMICI DI NESSUNO

2008-07-14 00:21
Bästa värvningarna hittills! Amauri kommer på femteplats :)
AMICI DI NESSUNO

2008-07-14 09:37
flamini är etta, det säger ganska mycket om siten i sig. han var visserligen tokbra förra säsongen men deco, nasri, alves och modric är alla bättre värvningar. kul att missa champions league mathieu?

2008-07-14 13:23
Att Gilardino ens är med på listan är ett stort skämt i sig.

2008-07-14 13:43
Gilardino är ju sjukt grym när han presterar på topp... Nice att han har återförenat med Prandelli, kommer säkerligen lossna för honom nu!
AMICI DI NESSUNO

2008-07-14 16:58
Länk till http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=775993

Läsvärd artikel om Ronaldo sagan.

kuk i röven på Ronaldo. Vill inte ha någon som spyr galla på ett sådant vidrigt sätt i mitt lag, hur bra han än må vara.

2008-07-14 19:15
mike, du får ju tänka på att Flamini gick gratis till skillnad från de andra du radade upp.

2008-07-15 10:26
hyenan
sant

frost
håller med dig. det värsta är att alla såna stjärnor ska omförhandla sina kontrakt varje år. "no one put a gun to his head" nä däremot är omförhndlingarna varje år en pistol mot klubbarnas huvuden varje jävla år det blir silly season. blir så jävla trött, har mn ett kontrakt fullföljer man det och visserligen kan man höja lön o så men det ska vara utan hot om att sticka till en annan klubb!

2008-07-16 00:19
Ronaldinho till Milan :P
Don't!

2008-07-16 02:31
Roma jagar Real Madrids Baptista. Vill hellre se att dom får dit Mutu från Fiorentina men enligt fotbollskanalen.se så vill inte Fiorentina släppa Mutu så det är inte aktuellt i nuläget.
Live Hard, Die Young

2008-07-16 08:09
galet vad milan verkar sätta tro till ronaldinho. Länk till http://www.acmilan.com smäller upp hans namn över hela startsidan i guld. jävla galenskap. men visst kommer han i form så är det kanske berättigat.

2008-07-16 10:28
Ronaldinho i form är något alldeles extra.

2008-07-16 11:08
Får dom fart på sina lirare har dom nu alltså en offensiv med Kaká, Ronaldinho, Pato och Seedorf. Låter inte helt överjävligt. Dock önskar jag en vettig spelande anfallare till, Inzaghi håller inte en hel säsong om man vill vinna ligan.

2008-07-16 11:12
håller seedorf då? personligen ganska trött på honom och allt förtroende han får. visst är han bra när det gäller cl och stora matcher men i övrigt verkar ahn ha svårt att tända till.

2008-07-16 12:30
Vilket jävla prov Ronaldinho sätts inför ändå alltså. Sinnessjukt. Jag menar..UEFA-cupen? Shiiiit...
•pave paradise•

2008-07-16 20:03
Skulle inte bli förvåmad om seedorf är mätt. han har ju för fan vunnit CL med 3 olika klubbar (ajax, Real och Milan)

Manager

2008-07-16 21:25
känns så jävla trist att dinho slutar i barca..

sen att han går till just Milan gör det absolut inte bättre.. jag skulle kunna smälta det om han gick till vilket annat lag i england (förutom united eller chelsea) eller vilket lag som helst i italien.. FÖRUTOM Milan.. fyfan vad jag hatar Milan.
/ Deedz.

2008-07-17 10:20
Yun_DI
kan förstå att du hatar milan, dock slipper du möta dom med barca, uefacupen here they come. dessutom har ni skaffat en spelare som inte gör mål och som inte gör assists men däremot spelar fram till personen som slår assisten till personen som gör mål. han kan trixa till tolv tusen och dribbla av alla sålänge det inte leder till något. om han kan skjuta vet ingen. ha så kul med alex hleb!

2008-07-17 12:54
mike_, är du interista eller? Undrar bara hehe
AMICI DI NESSUNO