Jävla APA! Dö! Fy fan om han stannar. Judas
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
drogba kvar i truppen kan innebära noll forwardvärvningar. och jag hoppades på någon annan som skulle kunna slåss om skytteligan. om han nu stannar så hoppas jag på en rejäl moralhöjning från hans sida. naturligtvis så ska absolut ingen få spela halvhjärtat i klubben.
Villa frestad av Liverpool Länk
Don't!
Aldrig att pool har råd med dom två...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Schh, låt mig drömma lite!
Don't!
De har väl skulder o så?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nja, inte mer än andra klubbar men dom har två ägare som inte förstår att dom behöver satsa pengar för att få framgång... Tveksamt om dom är villiga att lägga upp pengarna för att få Villa samt hans eventuella lön. Tror jag
Aha ok är det så de ligger till, för förut sades de ju att man var tvungne att sälja torres för att man hade skulder osv osv. Men det var säkert något media skrev bara för att skriva om något. Själv tycker jag att det kommer bli jävligt spännande att se vart quaresma kommer hamna någonstans, han har ju sagt att han redan har skrivit på för en klubb men har inte sagt vilken. Eftersom han också antydde att det berodde mycket på tränaren så bör de vara mellan chelsea o inter? Scolari o mourinho alltså:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Börjar bli för jävla utdraget med Ronaldo. Spansk media säger att han är klar för Madrid,men sen som vanligt undrar men enligt vilka källor då? Påpekar att spansk media är skit samt att jag inte bryr mig längre om han stannar eller drar.
Meep meep
Återigen, jag tror att han drar. Samt så är ju real ett perfa exempel på det här med skulder. Varje år snackas det om skuldsanering hit och nya lån dit osv men likförbannat så värvar dom för runt miljarden varje år.
Francos gamla klubb har säkert något fuffens för sig i de ekonomiska ledet
Meep meep
aftonbladet om arsenal. kan någon säga mig vad som är meningen med att publicera den här artikeln. förutom några mer eller mindre faktafel så står det bara skit. inte en enda källhänvisning i texten så trots att det är aftonbladet som aldrig grävt upp ett rykte själv utan bara refererar till andra tidningar i de vanliga artiklarna så är det här nog det sämsta jag sett. ingen substans överhuvudtaget. men när det är rosa tidningen så upphör man aldrig att förvåna sig att man faktiskt tar sig en titt där med jämna mellanrum.
United stal den nya Totti Manchester United signerade nyligen Davide Petrucci, 16, från AS Roma. Den talangfulla anfallaren noterades för 14 mål på 19 matcher i Romas ungdomslag. Denne har också tillhört det italienska U17-laget. Petruccis kanske största bedrift är liknelsen med Fransesco Totti. Nu hävdar emellertid Roma att United "stulit" Petrucci. Detta grundar man på att Roma själva inte kan skriva proffskontrakt med Petrucci då man i Italien måste vara 17 år för detta. Reglerna skiljer sig således i de olika länderna och ligorna. "It is a nightmare. Manchester United have dealt us another low blow, stealing Petrucci from under our noses, probably the best product of our youth system. In three to four years, he will be worth 100 times as much", säger en talesman för Roma och syftar på den skrala övergångssumman. Petrucci själv menade på att Roma varit alldeles för krävande i sina egna förhandlingar med supertalangen. Denna menade också på att United öppnade en dörr som var alldeles för svår att stänga igen. Är han king eller?
http://duckdown82.tumblr.com/
Olof Guterstam klar för Bajen, enligt fotbollskanalen.
Vi är överallt!
Fotbollskanalen har jag slutat att lita på...
•pave paradise•
Jag tror däremot på SvenskaFans.com. Vafan, nu blir jag nästan lite rädd för Bajen igen...
•pave paradise•
Olof är fan inte bra asså... han hade en bra säsong i superettan där han öste in mål mot ljungskile &co men i allsvenskan hadej ag hellre sätt arash o runnemo. Inter är jävligt sleepy på silly season o verkar låta alla som de är intresserade av gå till andra klubbar.
Makelele ryktas vara klar för PSG.
Klaas-Jan Huntelaar (anfallare, Ajax, okänd summa) - Chelsea är ute efter den holländske målsprutan Huntelaar, rapporterar Daily Mirror. (20/6)
Konko är klar för sevilla iaf.
Lyon har gjort klart för Jean II Makoun
Heurelho Silva Gomes klar för Tottenham (psv´s brasilanska målvakt). Fett, nu kan Robinson fuck off.
Tri~ Fixion, Tri~ Fixion
appropå makelele till PSG, hörde något om att han och thuram kommit överens om att gå dit tillsammans. det låter väl bra så att någon får ordning på klubben.
Samir Nasri till Arsenal - SVT Text Hatem Ben Arfa till Marseille - SVT text Lilian Thuram till PSG - SVT Text Philipp Degen till Liverpool Jefferson Farfan från PSV till Schalke 04 Alberto Gilardino till Fiorentina Helder Postiga till Sporting Lissabon Marat Izmailov till Sporting Lissabon Rochemback till Sporting Lissabon (nu uppköpt)
jag hittar inget om nasri på svt, inte heller på om's hemsida där det finns en artikel om ben arfa men inget om nasri. inget på arsenals sida heller. elmander är klar för bolton enligt svt text som refererar från expressen. dn rapporterar samma men det är tyst på deras officiella hemsidor. tror elmander hade passat bra i pl och i bolton, inte roligt spel men nyttigt.
svt text skriver också att thurams övergång stoppas pga hjärtproblem...
Enligt många tidningar o skitkällor e Lampard i milano för att skriva på kontrakt med inter. Även Quaresma sägs vara klar för 30M Euro, + en utlåning av ynglingen pele. Är det så tycker jag det är jävligt överprisat för en oprövad quaresma. Pele är ung och väldigt duktig + att han har framtiden för sig!
Läste nyss på fotbollskanalen att lampard just nu befinner sig i milano för läkarundersökning. Han kommer billigt, men han får en lön på 70 miljoner(!!!!!) that is some fucking bullshit säger jag
70 mille är ju tokmycket, dock måste man locka med nått för att få lamps att dissa chelsea känns det som. men 70 är sjukt. än en gång kommer ryktet med obafemi martins till arsenal upp. varje gång en arsenalanfallare ryktas bort från klubben (ade, den här gången) så dammas martins ryktet av. visst är oba en bra anfallare men inget jag hade velat lägga en krona på. definitivt ingen ersättare för ade om han skulle gå.
Adebayor har väl sagt att han inte ska någonstans? Eller var det bara jag som läste det...någonstans...hm..
•pave paradise•
jo han sa det i fredags, sen har the sun och news of the world, två medier som tävlar med spanska marca i trovärdighet, lyckats få ur honom att han vill ha mer pengar och andy dunn på news of the world har dömt honom som nån pengakåt snorunge. nånstans har dom fått fram att han vill ha £120.000 i veckan (hur man nu fått reda på det är det ingen som vet) av arsenal för tydligen har barca lagt ett bud med så mycket i potten. dom kallar honom greedy adebayor.. trevligt trevligt, undrar hur mycket han får för att haspla ur sig massa skit..
trevlig läsning
Haha...jag vet inte vad jag ska tro, hatar Silly Season egentligen just därför samtidigt som man älskar det... Ladda om! Arsenal v. Juventus på Emirates 2a augusti. Där ska jag fan vara.
•pave paradise•
gjutet, jag fick inte ledigt från jobbet för att se emirates cup, hade varit jävligt schysst att se nyförvärven och få upp intresset hårt inför säsongen. farsan har dock lovat mig en match mot hösten till så jag ser fram emot säsongen grymt mycket.
Var i London för att se Arsenal v. CSKA Moskva två år sen och har inte lyckats ta mig dit sen dess så jag är ruggigt taggad inför hösten. I värsta fall får Allsvenskan vara all fotboll man ser live, men det är inte så farligt ändå.
•pave paradise•
Adebayor är ju fan inte mycket bättre än vilken jävla b-lag värmare wherever.Hoppas han stananr i Arsenal/Milan men ge fan i Barca.
Meep meep
Aftonbladet skriver att Deco är klar för Chelsea Öppnar det för en Lampard till inter flytt?
Tror att Decos plats på SB gör att Lamps flyttar på sig. Tråkigt men det är bara att acceptera. Lampard har gjort så otroligt mycket för Chelsea och jag unnan honom att prova lyckan i en annan liga. Gillar dock inte att det har blivit en liten Portugal koloni nu med Deco (om än född brasilanare), Carvalho, Boshe, Ferriera och Hilario.
Celtor du verkar vara allmänt dumihuvet. adebayour kan mycket väl vara en sniken jävel utan klubbkänsla som alla tidningar försöker måla ut honom som, dock är han en fruktansvärt lovande spelare som trots brister i bollmottagning och offsidesinne gör 30 mål på en säsong. får wenger fortsätta slipa honom och förbättra nyss nämnda svagheter så är det jävligt lovande. vem i barca gjorde 30 mål förra säsongen? deco kommer bli sjukt kul att se i pl sålänge han lyckas. tror att han kan bli rikigt jävla tjurig om det inte skulle stämma och exemplen är många om kommer till england och fryser kulorna av sig. potentialen har han och i ett allmänt tråkigt (om än bra) chelsea så kan han höja underhållningen avsevärt.
förresten är det nån som vet var seb larsson kommer ta vägen? känns ju inte direkt utvecklande att stanna i birmingham när hälften av spelarna är på flykt, även om bara forsell är klar för hannover. antar att han vill stanna i pl med tanke på hans spelstil men det enda jag fått fram är att wigan är lite intresserade. finns det några andra seriösa intresserade?
Jag tror att Chelsea´s tråkfotboll i José namn är borta nu när Scolari tagit över. Jag hoppas och tror det i alla fall. Chelsea kommer bli ett målgladare och offensivare lag.
Amaury Bischoff klar för arsenal. min tyska är kass men det står på deras officiella hemsida
länk . om man är sugen på att läsa lite om honom finns det några bra artiklar på
youngguns och därmed engelska.
mike_: Det är lite rykten att Newcastle ska vara intresserade men inte beredda att betala så mycket som Birmingham vill ha för honom.
seb hade kunnat passa i newcastle, slå in lite bra stick till owen/martins eller lite höjdbollar på viduka/martins. dessutom är han ju en kämpe och sliter bra under matcherna och det är ju alltid uppskattat. the sun skriver att arsenal är sugna på att köpa Senna från villa real... deras källa är Cygan som sagt “I have heard that Arsenal are interested in him." var han hört det här vet ingen och jag tror inte wenger betalar pengarna som villa real vill ha i vilket fall. centrala mittfältare har vi tillräckligt med.
Är inte Senna...för gammal för Arsenal ändå?
•pave paradise•
jo det är han väl, enligt policy får han väl bara ett 1års kontrakt isåfall. frågan är vem som går med på ett sånt kontrakt...
Newcastle har precis signat Jonas Gutierrez från RCD Mallorca så frågan är om Sebastian Larsson är intressant nu. Fast troligtvis går nog Milner till Liverpool eller Aston Villa så då kanske Seb köps som backup
arsenal har tackat nej till ett £25miljoner bud från barcelona för adebayour.
telegraph säger att arsenal vill ha £30 mille och citerar ades agent som säger "Emmanuel is a man of heart, not of money..". jaha säger jag
Detta är inte likt det riktiga Juve. Xabi Alonso var ju i princip klar för Juventus och nu lutar det åt att han stannar i Pool. Saknar Moggi i dessa situationer...
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO