Silly Season
jag vill se rykten och övergångar i den här tråden. gärna källor också. gunners har blivit av med flamini till milan. carlos vela har fått jobbtillstånd i england och ansluter därför. enligt equipe har gunners köpt samir nasri från OM. hleb vill enligt the sun sticka från klubben och arsenal försöker värva torric jibril, 16 år från ghana enligt samma tidning.
tungt att förlora hleb. en av dem viktigaste spelarna i truppen i mitt tycke.
Hoppas på hleb till inter. Andra rykten in är väl: ronaldinho, lampard, eto(hoppas han inte kommer) deco drogba + mourinho. Adriano, recoba kommer tillbaks från utlåning och jimenez köps loss. Rykten ut: mancini, materazzi, cruz, adriano
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Drogba ryktas väl mer till Milan än Inter Cristiano Ronaldo ryktas till Real Madrid, källa: så gott som överallt. Svennis till Chelsea,,,,, yeaaaaaaaaah
Suck on my chocolate salty balls
Mourinho tar över Inter imorgon måndag. Backstabber Drogba går troligen dit efter det. Mancini går väll till Chelsea antar jag. Lampard skriver nytt kontrakt med Chelsea Chelsea jagar offensiv motor á la Ronaldo och uppvaktar tydligen Robinho och ev. Kaká. Väldigt o-troligt dock. Men jag tror att pga att vi var i final i CL men loosade så vill Roman få in 1-2 RIKTIGA profiler så det lär hända betydligt mer detta året än förra vad det gäller transfers och Chelsea. Samt att folk kommer säljas i större utsträckning. "Börja om" typ.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
robinho har också ryktats till arsenal. hoppas verkligen inte det stämmer, pallar inte med honom, kommer frysa röven av sig och åka hem som reyes.
Arsenal har inte råd med honom till att börja med, varken tranfersumma eller lön. Men jag är rätt kall mot honom också måste jag medge. Men vi skulle behöva en offensiv kreativ kraft likt Robinho dock. Läst mer om Svennis för Chelsea... vettifan var jag står där... faktiskt. Återkommer
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Drogba ryktas väl mer till Milan än Inter Drogba ryktas till båda, men eftersom att milan är mer på jakt på anfallare än inter så ryktas nog han mer dit. Förstår dock inte vad inter ska göra med en till anfallare när man kommer ha, zlatan,crespo,cruz,adriano,recoba och balotelli. Hellre ser jag att zlatan o adriano kör så att man satsar på balotelli ifall nån går sönder än att drogba kommer o förpassar balotelli till bänken helt.Mourinho tar över Inter imorgon måndag Än så länge bara rykten, men detta kan vara en del i vad jag hoppas ska bli en CL satsning av moratti:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Hellre ser jag att zlatan o adriano kör" Aa.. för Adriano är en riktig klippa numera... ?
Jo har ju gått bra för han i brasilien 15 mål har jag för mig? Dessutom har han stor talang o har blivit uttagen i landslaget igen det är på väg uppåt. Om mancini drar så tror jag att adri hittar tillbaks till inter, bara han inte går till milan som de sägs. Zlatan + Adriano två jättar på topp med bra teknik o bollkontroll, svårslaget:D
Läst att Kenyon har sagt att Chelsea kommer vara MYCKET aktiva denna sommaren och troligen värva både mest och tyngst (dyrast) av alla topplagen. Som jag trodde alltså. Helt plötsligt känns inte Robinho eller Kaká så långt borta, iom att dom troligen vill ha United modellen med en offensiv kraft och kreatör.. Men fan, detta ryktet om Torres som vägrar sina.. usch.
fast kaka vill väl fan inte spela i england? hade varit toksjukt om chelsea köper torres efter en säsong, lämnar drogba så visst, ni har ju plånbok till det. jag undrar lite när nån klubb ka satsa på att köpa gattuso från milan, han är väl på väg därifrån lite halvt, har öppnat för att spela i pl. jag tror dock inte han går till nån av de 4, kanske man city kan satsa eller nått. psycho vem vill du helst ha av manchini eller svennis?
Barcas första signing blir Seydou Keita från Sevilla. 14mille euro.
keita är naaaajs. frågan är om han är start? bänkar knappast någon av de som spelar på mittfältet nu: iniesta,xavi,toure. enligt mig då, har iof inte sett jättemycket av honom men såpass bra att han bänkar någon av de jag skrev tror jag inte
Rädda en ko, ät en vegetarian!
mike_ Bra fråga... Är väldigt rädd att om Svennis skulle komma så kommer det blir ännu fler nötter som håller på Chelsea. men han är ju en bra tränare som spelar rolig fotboll för den delen. Mancini vet jag inte så mycket om mer än att han lyckats med Inter och har bra koll på egon osv. Det är nog nästan vilket som, jätte kluven faktiskt. Beror på vem som frågar och när, typ :)
mancini är inte direkt en bra tränare, feg och defensiv
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
jag undrar lite när nån klubb ka satsa på att köpa gattuso från milan, Gattuso förlängde nyligen sitt kontrakt o har väl sagt att han vill avsluta i milan. Mancini är som crik säger feg o defensiv, men har ibland lite konstiga laguttagningar se: maniche mot milan o stankovic i alla matcher. Samt håller han inte taktiskt i CL då man måste vara taktiskt skillad som coach, dock har jag INGET emot honom för att han hämta hem guldet o nu har vunnit ganska många titlar på kort tid. Grazie mancini:)
Enligt Daily Mirror kommer José Mourinho bli ny tränare för Inter inom 48 timmar och väl där kommer han direkt att försöka locka till sig Frank Lampard... Jag börjar verkligen hata José mer och mer... Tydligen så har Deshamps dykt upp i diskussionen om vem ska leda Chelsea, gammal chelsea spelare - visst. Bra? Inte direkt nej.
meningen är väl att drogba ska gå till vilket lag mourinho än tar sig an. tror inte lampard rör sig från chelsea i första taget, eller så tar han sig an uppdraget att bevisa att engelsmän trots allt duger utomlands. känns lite mission impossible. real vill tydligen ha hleb och torres har sagt nej till 50 mille £ från chelsea.. mhm
Tacka gudarna för att Torres ryktet är slut *pfueh* Ända jag vill innan Chelsea börjar rusta är att: 1. Lampard skriver nytt 2. Drogba bögen flyttar. Han kan fortsätta sprida skitstämning i någon annan klubb. Jävla Jätte bebis...
intressant rykte om dos santos till spurs för 12 miljoner £
arsenal var där först som vanligt, sen betalar spurs överpriser för ännu en spelare. hleb kanske stannar enligt metro.co.uk får väl se helt enkelt, ser honom jävligt gärna ett antal år till
Varför är inter så sega på värvningar, hleb hade lika gärna kunnat vara vår-.-
Mancini är officiellt borta från inter nu. Ute på hemsidan www.inter.it Nu återstår det bara o se om de blir mourinho eller inte. Borde inte bli någon annan.
Det roliga är att jag verkligen inte tror att Mourinho gör någon skillnad på Inter, jag menar Mancini har gjort det bra, något annat kan man inte säga eller? José spelar übertaight och defensivt om han får bestämma - vilket han lär få i Inter. Visst, Inter kommer vara en Scudetto kandidat nästa år igen, no dobut, men han har te.x inget vidare CL-facit med storlag. Tycker det var fel att ta bort Mancini såvida det inte ligger mer bakom än vad jag vet om. Men ta Drogba, ge fan i Lamps och Carre.
Jo, fans en teori på svenskafans om att det måste ha vart för uttalet efter CL matchen mot liverpool där han avgick, sen tog tillbaks det. Moratti gillar inte sånt o ville nog visa vart skåpet står. Dock är det lite stor press på mourinho isf, folk har gjort han till gud innan han ens har kommit men men. Vi får se, tror det blir defensivt nu. Hoppas bara inte detta leder till konflikter inom laget mellan spelare som ville ha kvar mancini o resten. Eller stankovic kan bråka för han lär inte få spela mer. Haha, ge oss lamps:)
Tottenham och Barcelona har kommit överens om en övergångssumma för Giovani dos Santos.
Bästa. Då slipper vi oroa oss om ett zlatan byte mot etoo o giovani dos santos. Btw, som jag sa förut. Om mourinho kommer då lär det bli CL satsning från inter. Ska bli kul o se hur hans defensiva fotboll passar sig i italien. Gilardino har iaf gått till viola, hur kan man betala 150 millar för en spelare som gilardino som vart så sjukt dålig denna säsong. Aja, lyckad försäljning för milan.
Till och med JAG (som hatar Serie A) vet vad Gilardino kan göra, 150 millar känns vettigt. Får han spela och kommer i form igen så kommer han betala tillbaka omgående.
klart gila kan vara bra, han har inte visat det i milan och därför tycker jag också det är överpris med 150 millar. snacka om att inte palla trycket i en storklubb
Välkänt fenomen, spelare spottar mål i ett mittenlag/bottenlag, köps upp av storklubb, kommer in i ett rotationssystem och tappar målstimmen innan dom ens kommit.
Dock är Prandelli en grym tränare, tog mutu dit efter vad som hände med honom och kolla vilka säsonger han har haft. Tvekar på att han inte kan göra samma med gila, bara han får självförtroendet.
om jag inte minns fel så tränade prandelli Mutu och Gilardino (och adriano?) i parma där de hade sina genombrott så det borde gå bra
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
Jo just därför!
Zambrotta klar för Milan enligt fotbollskanalen.
Vi är överallt!
amauri till juve är klart.
Vad tycker Milanfans om värvningen av Zambrotta? Han är rätt grym men 31 år? Jag som trodde att de skulle föryngra sin trupp men jag hade visst fel
http://duckdown82.tumblr.com/
duckdown X25 Det gör dom väll också? Milans backlinje har ju typ 47 i medelålder.
Vi är överallt!
Jag undrar snarare vad Juventus-fansen tycker om Zambrotta nu...
•pave paradise•
Och nu har Mourinho skrivit på för Inter.
Vi är överallt!
Med mourinho till inter öppnas det ju upp för chelsea spelares arrival till inter.Vill inte ha drogba, men lampard skulle vara grymt+essien. Får se hur det blir dock, vågar inte hoppas för mycket.
Det kan bli väldigt intressant det här med Mourinho. Tycker att Sportbladets rapportering är rätt oprofesionell dock. Felstavat efternamn, bild där Mourinho ser komplett galen ut. Men jaja.
•pave paradise•
Inte best ge fen i alla utom Drogba och ben haim :) Dom 2 kan ni få. Säljer Chelsea Essien är det nackskott.
chelsea kommer inte släppa essien, ser ingen anledning till varför dem skulle göra det.
Sett större värvningar mer mindre tanke än Essien, skulle inte förvåna mig
- Flera klubbar är intresserade av Inters 17-årige anfallare Balotelli. Enligt Tuttosport är Chelseas bud det mest attraktiva.
Angående allt snack om övergångar mellan Chelsea och Inter och vice versa: Har en stark känsla av att Roman aldrig kommer tillåta övergångar från Chelsea till Inter nu när José är där. Varför skulle han hjälpa José att nå det han inte lyckades med i Chelsea?
•pave paradise•
Enligt Tuttosport är Chelseas bud det mest attraktiva. Allt du kan hitta om inter i tuttosport är SKITSNACK på hög nivå från den turinbaserade juventus tidningen. Vill inte att balotelli går till england, gillari nte hanteringen av talanger där. Bättre att han isf lånas ut till ett mittenlag i italien där han får speltid.
lhabia Sant, faktiskt inte tänkt på det.