Våga inte ens jämföra Balotelli med Pato. Jämför honom med Paloschi som för övrigt har gjort mål i Serie A redan, hahahah!
your heart pump project kool-aid
Hahahaha exakt!!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
haha, yamo_rgra synd att "någon som inte kan jämföras med pato o inte gjort mål i serie a" sänkte ditt kära keffa juventus. 2 mål o en 17 åring har bättre fysik än hela er backlinje.. känns det bättre nu? tror ni det e lätt att göra mål i serie final mot roma för en 17 årig debutant? Paloschi är ingenstans i närhetne av balotelli, balotelli behöver lite tid med seniorerna för att kunna komma in i inter. Han har tillskillnad från pato bara spelat i inters primavera lag o inte på elitnivå tidigare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Paloschi är bättre än Balotelli. Period!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
flashback?
revolutionären P23: eller innan zlatan kom dit jävla medgångssupportrar.. ROMA i vått och torrt..i medgång och motgång forza forza forza roma
haha de var faktiskt förvånansvärt många interisti som dök upp efter matchen.. kännde ba till mig o shunare innan..
Xtremesia Att göra mål i en cup match är inte samma sak som att göra mål i Serie A. Aubameyang (en medelmåttig talang i milan) gjorde mål mot juventus förra året, bara för det är han inte framtidens storstjärna. Jag tror att hela den här Balotelli hypen handlar om att Inter inte haft en egen produkt som blivit stor på flera år och så fort någon visar minsta lilla talang så är han bäst i världen. Balotelli visade igår att han fortfarande inte är tillräckligt mogen för att spela på högsta nivån när han började putta på Ferarri. Paloschi har gjort två mål i cupen men även ett matchavgörande mål i Serie A. Balotelli har än inte gjort ett mål i Serie A och frågan är om han lyckas göra det innan den här säsongen är slut. revolutionären Inter är nya barca, det går över snart ska du se.
hm, ett juve som borde satsa ganska mycket på cupen o hade en ganska ordinarie startelva förutom buffon o nedved borde inte ses som medelmåttigt. Jag tror definitivt att balotelli kommer växa, att han börja putta på ferrari är ett klart tecken på omogenhet. Men samtidigt tycker jag det är bra att han visar att han är taggad, tror på mer speltid för balotelli nu i o med skadesituationen o att man prioriterar vissa matcher. Jag tror på han lika mycket som du tror på pato.. o vi får se vad som händer med han. Jag säger bara, ge han speltid så kommer han växa han är trots allt bara 17.. han ser fan gammal ut att va patos farsa
Jag hatar Balotelli nu alltså.
Xtremesia, vill du jag ska skicka klipp med juventini som bokstavligt talat sänker Inter? Du skickar klipp där Belardi står mellan stolparna... Hahaha
han ser fan gammal ut att va patos farsa Okej, då är han bättre. Allt jag säger är att Pato inte alls kan jämföras med Balotelli. Man såg ju igår att han fortfarande inte är tillräckligt mogen/bra för att spela på den scenen, likt Paloschi i hans andra match. Därför tycker jag att dom två är okej att jämföra. Pato däremot har vunnit VM för klubblag, spelat stormatcher i brasilien med 100k personer på läktarna. Han kom till italien och hade press på sig som skulle få vilken 17 åring som helst att börja skita på sig (inklusive Balotelli). Men vad gör han, han gör mål i sin debut och fortsätter sen leverera vecka efter vecka. Pato kommer om två tre år troligen vara lika stor som Messi och Fabregas. Balotelli kommer vara i Nicola Pozzis klass.
allat jag säger är Okaka! serie A:s yngste målskytt någonsin
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
måste nog tyvärr påstå att det är jävligt svårt att förneka balotellis klass, tror absolut han kan bli lika bra som både pato och bojan om han klarar det mentala, och måste nog erkänna betydligt bättre än okaka... men det hindrar inte att han var en fitta igår, och trots att han tillsammans med totti utgör värdlens vassaste anfallspar o på min FM save, som förövrigt har plockat hem 2 raka scudetto till rom, så ska han fan säljas omedelbart...
elem, jag menade inte så. Jag håller med det du pratar om att han inte är tillräckligt mogen, o har mycket att arbeta på. Men sällan har jag sätt en 17 åring med den fysik som balotelli har, han är stor stark o snabb, kan tänka mig att han blir en blandning mellan drogba o en spelare som zlatan som är både teknisk men kan hålla i o ta emot bollen. Haha, jag måste säga emot dig där, att han spelat klubbmatcher i brasilien inför 100 000 på läktarna måste ha gjort det lättare för han än för balotelli som bara entrade serie a mitt i en seriefinal. O innan bara ha spelat primavera och cupmatcher.Xtremesia, vill du jag ska skicka klipp med juventini som bokstavligt talat sänker Inter? Du skickar klipp där Belardi står mellan stolparna... Hahaha Jag har tillskillnad från dig inte förnekat klassen på någon av era spelare, o att belardi stod gör väl inte mycke tror inte buffon hade räddat andra målet heller.. kanske första men det är bara dumt att förneka balotellis klass o vilken spelare han kommer bli om han lägger undan attityden o mognar lite.
okej buffon är vääldigt mycket bättre än belardi, men balotellis andra mål är ett klassmål. Det första också när han trycker till legrottallie(?) tar emot o sätter dit den
Haha, jag måste säga emot dig där, att han spelat klubbmatcher i brasilien inför 100 000 på läktarna måste ha gjort det lättare för han än för balotelli som bara entrade serie a mitt i en seriefinal. O innan bara ha spelat primavera och cupmatcher. Det är ju det jag menar. Pato har gått igenom mycket mer och därför mognat mycket mer än Balotelli. Just nu är Pato en bättre spelare, inget snack om saken. Balotelli kan bli stor om han säljs eller lånas ut. Det är sällan man ser ungdomar från topplagen slå igenom på allvar, speciellt på dom positionerna. Inter har Zlatan, Cruz och Suazo som är givna i anfallet Balotelli kan möjligen gå in som fjärdeanfallare om Crespo lämnar i sommar, men glöm inte att ni även har Adriano. Aja, Balotelli har talang helt klart men jag tror att det blir svårt för honom att slå igenom i en storklubb som Inter.
Skulle faktiskt vara helt perfekt för han att lämna till en klubb som genoa eller palermo.
Buffon är världens bästa, Belardi är världens sämsta.
mm, det som är så bra med italienska lag är att de lånar ut talangerna till mindre lag och vänjer in dem i ligan långsamt, istället för att rusha ut dem till superspelare som spanska och engelska klubbar gör
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
varför tror alla att de är exklusiva interfans? alla har rätt att hålla på vilket lag de vill. ingen är mer fan än någon annan. det är just det därför jag hatar att snacka med folk som håller på samma lag som jag. Sluta vara sånna hatare. Låt folk tycka om Inter. Är det inte det ni vill? att alla ska tycka att inter är bäst? eller vill ni vara två mot världen? herregud..
Dubbelmoral? I love it!