hahaha slicka mina bollar roma hora min capitano gav dig kuk1!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilll CAPITANO
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
så besviken på Roma så det finns inte, att man inte kan stänga kukmatchen
what's good for the goose is still good for the gander.
hehehehe, kan förstå:P så viktigt att det är zanetti som gör målet, hans obligatoriska mål per säsong kom där:P
Ser du? Nu vet ni hur det känns för juventini laziali milanisti fiorentini och alla andra i Serie A. Sug kuk Moratti och alla interisti... MERDAAAAAAAAAAA INTERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Fyfan. Samlat mig lite nu. Känns hemskt, har pendlat mellan att vilja skjuta den lilla bögfittan Balotelli som kommer in och leker Allan ballan, mellan att vilja ta mig till San Siro för att ge Mexes en rak höger samtidigt som jag vill slå mig ner bredvid Doni, klappa honom på axeln och helt uppriktigt gråta över denna här oförtjänade segern Visst så hade väl Inter många fina målchanser, men spelet och passarna och aaallt, fan vad Roma sken i andra! Men sen så går allt stuprätt åt helvete. Jävla skit alltså.
På något sätt känns det ändå härligt med en domare som inte dömmer allt i fördel åt Inter. Men ja, vad fan ska man göra... Helvete...
kul att crespo kör värsta mutu/pandev och rosetti (samma dommare som parma matchen?) tror på det som när en man drar ett mynt från örat på ett barn
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
Haha, cleant..
Vi är överallt!
Ser du? Nu vet ni hur det känns för juventini laziali milanisti fiorentini och alla andra i Serie A. Sug kuk Moratti och alla interisti... MERDAAAAAAAAAAA INTERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR hahaha softa va hade domarn med avgörandet att göra, okej mexes gick ut juan kom ändå in o vi va en man mindre o fick massa skit emot oss.. det var bevisat att domarn va en kärring o dömde för det mesta.. dumt av mexes att ta tacklingen bakifrån.. hehe balotelli går ju in men det var ingen större touch..
På något sätt känns det ändå härligt med en domare som inte dömmer allt i fördel åt Inter. Men ja, vad fan ska man göra... Helvete... Tack för den;)
detta visar varför man inte ska jämnföra pato och balotelli... (balotelli fortfarande helt okej talang)
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
bortsätt från humöret så är han grym, större starkare än pato.. kanske långsammare
tycker pato verkar ha bättre spelsinne. bäst på plan för inter idag = rosetti
FYFAAAAN!!! hade jag hållt på inter hade jag skämts över att leda ligan. årets serie-a är ju ett jävla skämt, hade velat se ett ihopklipp av alla matchavgörande löjliga jävla skitdomslut dem fått med sig denna säsongen. måste ju dock sägas att dommarn var lika jävla dålig åt båda hållen idag men utvisningen var ju absurd. såg ni crespo han blev ju helt förvånad...
fy fan ja va så jävla övertygad om att roma skulle ta det här, kändes som julafton när man såg oddsen hos spelbolagen som verkar ha noll koll på dagsform hos de båda lagen. Roma spelade ut inter under stoooora delar av den andra halvleken jag hann se och hade ju lätt förtjänat och vinna med 2-3 bollar. domarinsatsen ska vi inte tala om, sanningen kommer fram vid nästa calciopoli, tro mig det fuskas fortfarande i den här ligan!
hehehehehehe jaaaja skyll för helvete inte på domarn denna match, skyll på roma som inte lyckades stänga matchen vid rätt tillfälle.. + att det är såhär de sätt ut i de flesta matcherna när vi fått domslut med oss, mycket skit åt andra hållet sen något åt vårt som uppmärksammas... snackkkkka inte skit nu.. nästa e juventus merda juve
är ju inte ens lönt att jag kollar på serie A om mitt kära Roma aldrig ska ha någon chans att nå inter. lika bra att ge scudetton till inter och inter ger cashen till dommarna och sen får resten spela om de andra placeringarna
MEN för fan i helvete e ni helt dumma i huvet, tror ni att fucking mexes utvisning avgjorde? juan kom in som e bättre.. men okej roma hade kanske kunnat stänga till med 11 man.. men man vet aldrig för det är lätt att säga i efterhand
hehehe va keffa ni e alla som tror att det är domarn som vinner matcherna åt inter, det är spelarna som vinner matcherna.. något som ni andra inte kan lyckas med.. tagga enda fuskarna i italien är juve o kommer alltid va det.
"hehehehehehe jaaaja skyll för helvete inte på domarn denna match" är du dum i huvet? klart att roma borde lyckas stänga matchen tidigare men den löjliga jävla utvisningen blev ju helt matchavgörande...
MEN FÖR HELVETE VAD GNÄLLER NI PÅ DOMAREN OM HAN GAV MER TILL ROMA ÄN TILL INTER SÅ BESVIKEN PÅ ROMA ATT MAN INTE KAN STÄNGA KUKMATCHEN VÄLKOMNA TILL ROMA SHOW ANNO 07/08
inter är tillräckligt bra för att avgöra så snabbt så visst det var utvisningen. hata hata hata
italiensk fotboll... bäh fotboll
den löjliga utvisningen var inte matchavgörande? roma hade spelet i den stunden, okej vi kanske fick extra energi, men inte fan var det domarn som avgjorde, inter spelade med en man mindre en längre o lyckades hålla tätt ska inte roma kunna göra det? inter hade inte en chans fram till det där då ere klart att roma ska kunna hålla det är inte domarns fel att roma inte kan hålla
inter är juves arvtagare på "fusk-tronen" i serie a. under 90-talet så var det alltjämt allt som oftast juve som fick alla sån här domslut med sig och efter ett tag så var det i stort sett allmänt erkänt att de var nåt fuffens, samma situation har vi nu. Ingen rök utan eld.
MEN SUG KUK OCH HÅLL DIG TILL BÖGLIGAN PL
ni e bara idioter.. domarn har inget med saken att göra.. o för en gångs skull står jag på samma sida som revolutionären..
klart dommarn var usel åt båda håll men mexes röda avgjorde ju matchen... inget snack
det är klass skillnad på romas och inters försvarsspel. framför allt när vi tappar mexes som är vår bästa back (juan är inte riktigt 100). som när ni förlorade cordoba mot liverpool
mm. sämsta dommaren möjlig. han gav roma mycket billigt men det var inget avgörande. utvisningen var dock avgörnade
endorfin-kick du verkar inte ha nån större koll på serie a, inter får precis som jag sa mycket emot sig av domarn o lite med sig som uppmärksammas av medierna. i denna match fick inter mer emot sig en med sig, men en liten sak med sig som leder till att det kommer uppmärksammas i media.
utvisningen var för helvete inte avgörande.. driv inte.. det som var avgörande var att ni inte kunde avgöra och det vet varenda kunnig person i detta forum.
utvisningen var för helvete inte avgörande.. driv inte.. det som var avgörande var att ni inte kunde avgöra och det vet varenda kunnig person i detta forum. du menar att inter hade satt kviteringen utan den utvisningen? bullshit. klart roma ska lyckas göra fler mål men utan det röda hade det fortfarande varit vinst, vare sig om det var med ett mål eller fler...
så du menar att bara för att mexes blev utvisad hade vi vart kvar på vår planhalva hela matchen ut.. näää fluug också
hade ni ett skott på mål i andra innan utvisningen? en farlighet, den avstyrde mexes...
men, att vi skulle göra mål när mexes var inne.. är precis lika osannolikt som att ZANETTI gör mål när mexes är ute..
Scudetton är klar! Firar med italienskt olivbröd :)
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
shunare bjuder du över mig eller?(:
hehe såklart, jag delar med mig av mitt bröd till alla interisti. Sen tillber vi il Capitano hela natten lång!
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
hehe, skulle vilja höra roberto scarpini just nu:P..
kan ni tänka er den där, efter att han kvitterat mot roma i 88e.. AGOLAGOLAGOL IIL CAPITANOOO
Haha jag la mig på golvet och skrek il Capitano. Så vackert att se hans glädjerus också...
haha jag väckte morsan:P fan va lack hon blev.. men det var en enorm jävla lättnad.. o att just capitano sätter dit den.. gåshud
haha, patetiska småkryp som anklagar inter för fusk.
forza inter!!
Dubbelmoral? I love it!
Äcklas av Inter...
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
jävla medlöpare. "FORZA INTER" var var ni innan matchen? jävla kappvändare