Inter - ROMA [27/2, nu på onsdag]
gött med poängtapp för smutsmilano i helgen nåja, vinst här och det blir liv i ligan igen (6 p upp då, bara) FORZA ROMA GIALLOROSSI PER SEMPRE MILANO IN FIAMME
what's good for the goose is still good for the gander.
Jag påminner dig om 4-1 matchen i Rom.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
jag påminner dig om en utvisning a la Giuly.
giuly utvisad? äh... om taddei inte orkar så är det väl bara att flytta upp cicinho, sätt panucci som högerback och se det härliga tycker verkligen det är klokt att ge cicinho speltid! men spännande FORZA ROMA!
cici missar matchen, utvisad. jag tror Roma vinner då roma är formstarka och inter verkar förstöra sig själva samt att Roma brukar vinna på san siro
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
just det fan, cicinho är utvisad. helvete! :( zlatan ska tydligen missa matchen med vore riktigt härligt med en seger, att dra ifrån juve ett steg till!!! FORZA ROMA
ingen som vet var man kan streama matchen? har inte TV4 sport
Juventus har också match på onsdag mot Torino. Vem har sagt att ni kommer höjas ett steg till?
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Juve spelar derby ikväll, ha lite koll för helvete idioter, jag blir GALEN. bägaren lär rinna över när den s.k. "inter-experten" börjar skriva här...
hehe då tror jag du syftar på mig?:P ne men de lugnt, jag påpekar precis som shunare till inters 1-4 vinst.. fast det kommer bli svårt för oss då vi har väldigt jävla många skadade, zlatan missar matchen p.g.a. ett knä tror jag, hoppas på cruz+suazo på topp.. Hoppas såklart på inter vinst, menjag tror som sagt att det blir svårt.. plus att roma har en fin form. Grymt att cicinho är borta.. men jag hoppas för fan att mancini bänkar fittvieira som suger..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
o giulys utvisning var ju solklar, den matchen var det som om roma hade 3 spelare utvisade, total utspelning:D.. får hoppas på samma sak nu..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sorry, visste inte att det var idag!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
knugen, myp2p.eu.. annars regga dig på bet365.. då får du tillgång till stream med grym bild, engelsk kommentator med bara 10-20 sek delay..
Xtremesia: aight aight, reggade mig på bet365 men kommer inte in på min hotmail så jag kan inte aktivera mitt konto kollade på myp2p.eu-sidan och när jag skulle testkolla en match så stod det typ "live coming soon" hela tiden + några fräcka trummor, men ska jag bara låta skiten ladda? fett illa om jag inte kan se matchen, alla mina vänner är upptagna!
knugen, jag kan låta dig låna mitt bet365 acc , pma mig imorrn isf. hmm, det beror på använd sopcast de e lättast o tryck på en av länkarna så brukar den öppnas av sig själv
Tycker inte det är så kul att se från Sopcast eller liknande, dålig grafik och oftast 1-2 minuters efter. BET365 är lätt bäst kvalitémässigt och är oftast i tid också! Kan lagga lite då och då men det kan man leva med :)
aa de e sant, men det är bättre än ingenting..
cruz o zlatan borta.. suazo o crespo på topp känns inte bra.. samarbetet var riktigt dåligt förra matchen crespo flippa ur senast när han inte fick passningarna.. får hoppas på att balotelli kommer in senare isf..
spel för gallerian eller spelar inte Amantino imorgon? katastrof med Ferrari, att han inte såldes nu i jan.
Goalkeepers : 1 Francesco Toldo, 12 Julio Cesar.Defenders : 4 Javier Zanetti, 6 Maxwell, 13 Maicon, 16 Nicolas Burdisso, 23 Marco Materazzi, 24 Nelson Rivas, 26 Cristian Chivu.Midfielders : 5 Dejan Stankovic, 7 Luis Figo, 11 Luis Jimenez, 14 Patrick Vieira, 19 Esteban Cambiasso, 21 Santiago Solari, 28 Maniche, 30 Pelé.Strikers : 18 Hernan Crespo, 29 David Suazo, 45 Mario Balotelli.
Verkar som mancini kanske mönstrar en 4-5-1 uppställning, då han bara har med 3 anfallare.. Jag hoppas på en sånhär uppställning
Maicon rivas Materazzi Maxwell
zanetti cambiasso figo
Jimenez
Suazo Crespo
Men tror inte att mancini spelar med jimenez eller figo från start, han spelar säkert fittan vieira och chivu på mitten för att säkra till bakåt..
fan va fuckt det blev, hade med radbrytning men aja.. kör ba
dagen är inne, tiden är nära då våran framtid satan ska förtära. fan att jag har träning ikväll, lär diva mig rejält, gå 30 min tidigare och bara kasta västen a la Totti och säga: ses på fredag, grabbar.
kan bli en jävligt svår match ikväll. mancini, juan skadade. synd att cici är avstängd han var riktigt bra mot fiorentina, ruskigt onödigt gult i slutet dock. ferrari skötte sig iofs bra senast men mot inters offensiv hade juan varit extremt viktig. hade gärna sett både aquiliani och vucinic starta, framförallt vucinic var ju riktigt bra stundiv senast, men tror spaletti kommer spela perotta från start tillsammans med giuly och taddei på offensiva mittfältet, de rossi - pizarro bakom. krävs nog att doni och backlinjen gör en monstermatch ikväll, och att prinsen kan klämma in nån boll igen, va några matcher sen nu...
juan och mancini är uttagna, hoppas inte någon av dem spelar dock. vill att de ska vara friska för madrid matchen som är mycket viktigare
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
CRIK: det ligger allt för mycket prestige i denna matchen för att juan och mancini ska vila känns det som
jag hade föredragit att de fick lira en halvlek max med tanke på att avancemang i CL är viktigare och mer realistiskt än liga seger
knugen, det är inte ofta man väljer att spela halvskadade spelare även fast det är en prestige match, chansen att de ska dra upp en skada under matchen o missa CL o fler matchen är ganska stor. Grymt laddad:P + grymt nervös.. känns som om de e bra om roma får första målet så att inter vaknar, sover alltid första 20 minuterna i matchen..
CRIK: det är sant, men denna matchen kan verkligen vända upp och ner på allt och sätta eld i röven på inter, vilket gör den myycket mer spännande än vilken meningslös match som helst annars. en halvlek låter realistiskt, fixa målen i första sen defensiven och kontringsspelet (om det nu går) i andra
tempen stiger! snart träning - hur uppumpad är man inte!!! GIALLOROSSI
visas den direkt 20.30 eller får vi vänta för hockey allsvenskan får förhand? FORZA LUPI!
FAN VAD SPÄND JAG ÄR! känns fan som årets match eller något, 40 minuter kvar
tror tom de har fixat försnack 20:00 :O :O :O
eller ja skoja bara. 20:30 verkar det vara
eller jo för fan nu är det försnack shoo
JAAA:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D så BRA SPELAT av vucinic!
Hehe, snyggt av Roma. Hoppas dock Inter vinner så vi kan plocka andraplatsen...
roma tar hem det här om dom inte släpper in de där onödiga målchanserna, fyfan crespos volley/cykelspark (hur det nu var) var jääävligt farlig
för jävla helvete, burdisso kan inte missa där.. -.- det här tar vi om figo fortsätter spela bra, fan att crespos spark inte gick in
domarn e iaf en jävla kärring!
domarn e typisk italiensk kärring-.-
underbart! det känns som detta kan gå hem... det är väll klart både mancini och juan spelar om dem är fullt friska... ingen av dem är i form att spela 90min men klarar ett inhopp därför dem är på bänken... klart bästa laget ska spela, scudetton är långt ifrån körd. dags att ta ut pizarro o slänga in aquiliani snart tror han kan hantera stankovic o viera bättre, pizarro har tappat för mycke boll... tippar att doni kommer göra ett par monsterräddninger andra halvlek
Eller nä, hoppas faktiskt Roma vinner... Perdazzurri måste få en förlust till!!!
mexes, vucinic, totti, doni.. fan vad bra dom har spelat idag..inne på dom sista 10 nu. hoppas detta håller!
Oj oj oj..domaren är ju K-A-T-A-S-T-R-O-F-A-L...ska inte han vara Italiens bäste typ?
http://www.myspace.com/dirtydonline
JÄVLA FITTA JÄVLA KUK JÄVLAFITTA JÄVLA KUK SÅ TYPISKT ROMA SÅ TYPISKT ROMA SÅ TYPISKT ROMA
JÄVLA FITTA JÄVLA FITTA JÄVLA SMUTSMILANO
CAPITANOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!
MEN SUG KUK HORUNGE