EM-kval Spanien - Sverige 17/11
Imorrn smäller det! Nu måste Zlatan visa att det är han som är stjärnan i svenska landslaget. Varsågoda att skriva hur ni tycker laguppställningen borde vara. Vad tror ni det blir? Själv tror jag att på 1-1... ------------------------Isaksson Concha------Mellberg---------Hansson---------Edman -------------------------Tacos --Kennedy---------------------------------Ljungberg ------------------------Källström ------------Zlatan--------------Allbäck Mmmm just det, tror att Anders Svensson skulle kunna ta den platsen, fast å andra sidan är det lite för oprovat så sidleds-Danne är kanske ett bättre allternativ. Svårt o säga.
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor
Skulle förvåna mig om Lagerbäck väljer bort Sidleds-Danne. Själv hoppas jag på Sebastian Larsson i den rollen.
tycker nog likadant..o 1-1 verkar vara en bra gissning... gillar inte allbäck men vi får se..elmander skadad som han e...segt
snarare dom andra som måste visa att dom är värdiga att kallas fotbollsspelare.. zlatan kan göra noll om mellberg eller hansson slänger upp bollen på måfå som dom brukar göra.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Yun_DI Ja dom där jävla långbollarna måste utebli om det ska bli något bra resultat. Om vi kan spela ungefär som mot Spanien förra hösten så kan det gå bra. Synd att Elmander inte finns med.
Hur som helst så tror jag att vi kommer att klara det även med förluster i de två sista matcherna. Har svårt att se att Nordirland ska slå BÅDE Danmark och Spanien.
Allbäck levererar som alltid men det räcker inte. Daniel Andersson gör att matchen på mittfältet förloras och det räcker inte till poäng här tyvärr. Men EM är klart i vilket fall som. Heja Sverige.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Jag har sett för lite (inget) för att kunna yttra mig om Sebbe Larsson. Är han en bra def. mittfältare?
så jävla bra ska han tydligen inte vara enligt det jag har hört och sett. anledningen till att han är hypad är att han är ung och inte får chansen av lagerbäck, så media försöker få han till ett offer för lagerbäcks tråkighet i stil med kim källström.
Är det någon som vet om man kan se den i efterhand eller spela in den eller någonting? Jag måste se den men ska göra en väldigt viktig sak på lördag och kommer inte ha möjlighet att se den. seriöst alltså! jag måste se den på något sett.. PLEASE help me!!!
Arnold for President!<br>
Han är i alla fall bättre än Sidleds-Danne och Tacos. Inte mer rutinerad och i denna match kan rutin var viktigt.
Willhelmsson är tydligen redo för spel
Någon som vet nån bra pub man kan se den på?
Ja vet inte har dom O'learys på Cook Islands?
DIF!
det finns en bar i irland annars som visar matchen. tror det finns en i nairobi också
bob: Ha! Klockren. Jodå, nyöppnat, 7 st på en vecka! rätt: Om Sverige förlorar mot Lettland så kan Nordirland lika säkert vinna både mot Danmark OCH Spanien.
•pave paradise•
ha ha ha men ärligt talat lär ju vara smockfullt på varenda olearys, när sänds matchen 22.00?
lhabia Nej.pointdexter P7 Ja, matchen börjar 22.00. Kanal 9 för er som inte vet.
0-2, eller ja, 2-0. vinst för spanien med andra ord. 1-0 i mitten på första. 2-0 när sverige får för sig att flytta upp spelet. källström kommer vara bäst i sverige trots att han bara får spela 15 min.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
rätt: Vem vann mötet mellan Sverige och Nordirland i första halvan av EM-kvalet? Jag tycks inte minnas det..kan du berätta för mig? Som sagt: Förlorar Sverige, så kan Nordirland lika gärna vinna.
•pave paradise•
Troligare att Lettland slår oss än att ett formsvagt (ja, trots 1-1 mot Sverige senast) Nordirland slår både Damark och Spanien.
Viktigt trots allt att vi kommer etta, så vi får en bättre lottning när vi utsetts för VM-kvalet nästa år, eller så tar vi och vinner EM! Så blir vi klara hur som helst!!! 6000 svenskar nere i Spain, ska bli kul och se vad de kan uträtta..
DIIIF
källström är Sveriges bästa spelare enligt mej
Jävla skitlag Spanien asså.. Fy fan, ska alltid ställa upp med superlag på pappret och tar sig alltid till slutspel men får slutspelsnerver och åker ut, gång på gång, fan palla med skiten asså.. Heja Zlatan!
gaia: hur går snackat i spanien? vad tycker folk det beror på? aragones?
vi kommer bli lika utspelade mot spanien som mot tyskland förra sommaren. 6000 svenskar mot 74000 spanjacker dessutom..rock on
don't watch me, watch yourself
Yun_DI P18 Nej asså, så har det alltid varit tyvärr. Alltid bland de bästa lagen på pappret sen bryter de ihop vid kvartsfinalen eller gruppspelet typ. Har blivit nån slags fix idé hos dem, det vill sig fan bara inte. Sjukt irriterande. De har liksom inte vunnit ett piss i de stora turneringarna fast de har superspelare i laget.
behöver inte vinna.. e me i em ändå
GAIA P25 hade satt min arm på att spanien hade vunnit mot frankrike i förra sommarens VM om inte kewk-henry hade filmat till sig frisparken som ledde till 2-1 målet.
Möjligt, de hade ändå inte vunnit hela turneringen, det är en omöjlighet när det gäller spanien.. Btw, in i nattråden och läs om Liero, har inget att göra just nu och är sugen på att spela.
varför väljer man inte att sätta källström i den defensiva mittfältspositionen, precis som han spelade i djurgården?
monster för mig känns källström som ett hett anfallsvapen, så jäkla bra defensiv är han väl inte?
Lyckas man med 1-1 mot Nordirland hemma lyckas man väl fanimig med att totaltappa allt och torska mot Lettland också. Helt sjukt att folk fortfarande lever med denna illusion om att Sverige är ett världslag, helt otroligt.
•pave paradise•
lhabia X0 Sverige har flyt.. Det är de, vi är långt ifrån ett världslag, vi spelar fegt och vinner oftast på tur..
Sen att vi har några bra spelare är la en annan sak, spelet finns inte där..
be the change
JackVegas-: Jag har inte hävdat något annat. Jag säger inte att Sverige är ett dåligt lag men allt snack kring deras matcher får det att verka som att vi snackar om levande legendarer, när det egentligen handlar om 11 män som inte lyckades slå Nordirland hemma på ett kokande Råsunda.
•pave paradise•
lhabia X0 Hehe, märkte nu att det blev lite fel.. Ah men du förstår.. Nee vi borde kunna prestera mot Nordirland, vilka är dom? Haha..
Men mycket hänger även på Lagerbäck.. Tänk att få in tex Rolle där, eller någon BRA tränare.. Så Sverige kan träna bort långbollarna.. usch..
be the change
Sverige har ett ganska bra lag egentligen om man jämför med många andra lag, världslag är väl lite att ta i men så himla långt bort är vi inte!
Måste käka frukost
Vi är överallt!
det blir 2 - 0, alternativt 3 - 1 till Spanien. Och på den vägen är det!
No cake for the impurity!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vem fan är "Andersson" på mittfältet brevid svensson???!!
aha sidledsdanne....
alltså PALLA kanal9 , jävla lågbudget kanal! piss!
-.-DMX-.-
nån som vet om man kan streama skiten nånstans? har så klart inte kanal 9 och orkar inte sätta mig på nån pub...
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
Ja det gör den. Kom igen nu, vet att det sitter massa här inne som brukar streama matcher. Har aldrig gjort det själv, so please!
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
sök på sopcast på google har jag för mig :) så tankar du sopcast osåvidare ;) tror google har svaren ganska lätt för dig mate :)
be the change
här kan du streama matchen.
det enda du behöver göra är att ladda ner Sopcast.
eller så kan du nog streama den i Mediaplayer.
eller om du kanske har NRK2 så kan du kolla på den där :)
22:00
http://www.myspace.com/dirtydonline