Swagman Är du en råtta kan jag bara skratta åt det där.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Härliga Djurgårn'! En riktigt fin säsång, synd att den inte slutate bättre men dock, en härlig insatts under nästan hela året. Det är svårt att sia om hur klubben kommer att satsa nu i framtiden, många har kallat detta ett mellanår, men jag tycker det är synd att säga så. En tredjeplats, är mycket väl godkännt. Grattis Stefan, grattis Tobbe och grattis IFK
Vem som vill kan sticka upp, men vi är nummer ett! hahahaa! fan jag har missat det här med att det är 3an i serien som blir bästa laget i landet. bäst i landet och blir slagna av bp som hör hemma i superettan, tunga meriter.
Haters gon' hate...
Kommer för alltid att hata bp efter den här säsongen
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor
Jag säger inte att det hade gett oss guldet, men fy faan vad usel domarn var!
DIF!
shunare är fan helt efterbliven med sitt konstanta "vi är bäst". Ni klarar inte ens spöa BP, dom har fan sex poäng på er denna sässongen, då är man fan inte bäst och jag är ytterst glad att dif inte representerar sverige i Europas finrum.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
psycholess Som väntat så sket det sig mot ett skitgäng. Vi har varit bäst mot alla topplag, vilken statistik som helst kan visa det. (förutom mot Kalmar) Vi har spöat råttorna och även satt Glenns på plats. Med lite mer flyt hade vi tagit det här, men jag ska inte gnälla utan ser fram emot nästa säsong och visa att vi ska ha tillbaka tronen. Även om vi "bara" tog tredje platsen är vi fortfarande sveriges bästa klubb under 2000 talet.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Självklart är vi nummer ett, det syftar inte på någon tillfällig allsvenskanplacering vilket är helt uppenbart om man tänker efter bara lite, lite.
Storhetsvansinne, ditt namn är djurgården.
•pave paradise•
Storhetsvansinne? Är inte sonla nummer ett i ditt hjärta? Vi kan ju iofs börja dra lite statisktik också, Djurgården har flest titlar sammanlagt av alla svenska idrottsföreningar. Men det är ju egentligen irelevant i just det här sammanhanget.
Så totalt irelevant ja. Förnekelse kan vara en fruktansvärt ful egenskap.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
AIK är nummer ett i mitt hjärta. Solna är en stadsdel jag tycker väldigt mycket, men jag hade för mig att fotbollsklubbar var ämnet som diskuterades här. Att hävda att djurgården är bäst i år, på något plan överhuvudtaget, är fel. Bäst i stan? Nej, man är INTE bäst i stan om man förlorar mot BP två gånger. Bäst i Sverige? Nej, ni kom trea. Är vi bättre? Enligt tabellen och inbördes möten i år, nej. Men vi försöker iaf spela fotboll, vi för iaf spelet i varenda match vi spelar. Det bådar väldigt gott för framtiden, och det är det enda jag bryr mig om just nu.
•pave paradise•
haha vem har förnekat något? Vi kom 3'a i allsvenksan i år? Vi är ändå bäst. Så är det bara, hade du haft ett hjärta för din klubb så hade du förstått detta.
lhabia X0 Snälla jag har inte hävdat att Djurgårn var bäst i år på planen. Men vi var absolut bäst i stan.
nej: Då kanske man inte skriver "vi är ändå bäst" i en tråd som relaterar till en match som var avgörande för var SM-guldet skulle hamna? Och ja, ni var bäst i stan, definitivt. Trots att vi vann 4 av 6 derbyn, och ni vann 2 av 6.
•pave paradise•
Ihabia : men vi är nummer ett skrev han - och det är ett citat ur Sjung för gamla Djurgårn. Det passar även utmärkt i den här tråden som kommentar till botten nappet mot BP. Gå inte in och irrposta i trådar som handlar om andra klubbar, där du inte förstår nått. Det är pinsamt. Bäst i stan. Ja vi hamnade ju över er så. Dessutom slog ni inte oss. att du räknar bp är rätt komiskt. Skulle bp vara bäst i stan? När dom ramlar ut ur allsvenskan?
nej: Hur är det pinsamt alls? Är väl ännu mer pinsamt att du inte kan hantera att en AIKare inte vet att det är från en djurgårdslåt utan att du biter tillbaks hundaktigt? Nej, varför skulle BP vara bäst i stan, de vann ju lika många derbyn som er totalt och förlorade 4, de är sämst i stan i år. Grejen är att om man ska snacka bäst i stan, då räknar man BARA matcherna i stan, inte tabellposition. :)
•pave paradise•
Ihabia: det var inte mening att såra dina kännslor, jag ber om ursäkt tusentals gånger. Nej, man räknar inte inbördes möten. Bäst i stan är helt enkelt bäst i stan. Vi kom högst i tabellen. Vi är bättre än bp, dom åker ut, trots att dom slog oss så kan ingen påstå att dom har ett bättre claim på titeln bäst i stan än oss. Vi är bättre än er, vi slog er på inbördes möten och kom före er i ligan. Vi spelar lika med bajen men slår dom i ligan. Så. Derför är vi bäst i stan i år.
nej: Vilket katastrofalt sätt att räkna på... Hade vi vunnit serien hade du hävdat att ni var bäst i stan bara för att ni vann över oss i inbördes möten, eller hur? Exakt. Överklassbarn: Jo, det har ni. Men det djurgården jag såg i år var inte ens skugga av det lag som vann serien i början av milleniet. Därför jag inte är så besviken med hur AIK presterar, eftersom det rör sig framåt och ser bra ut för framtiden.
•pave paradise•
Ihabia: Hade jag? Ja det hade jag nog iofs. haha. Men jag tycker ändå mitt sätt att räkna är bättre än ditt. sådeså
Tre motsägelser i en mening...wow... Vi ses nästa säsong.
•pave paradise•
haha! men shit.. jag var ju... äh jag är övertygad om att jag kan sittar här tills helvetet fryser över och förklara tonfall i språk osv och det skulle ändå inte spela någon roll. Ja vi ses nästa säsong.
Tonfall existerar inte i text. Lär dig detta så vi slipper denna skit nästa år. Och du vet att du hade hävdat att ni var bäst i stan om vi hade vunnit serien men förlorat mot er. En annan viktig läxa: man förlorar inte mot BP, det är en sak som 5-åringar i både din och min klubb får lära sig. Man förlorar INTE mot BP.
•pave paradise•
Nu har du nått nivåer som inte ens nova lyckas med. bra, tack, god natt.
Jag har spelat i både BP och djurgården, så tro inte att du kan något om detta. Just, hush. We are done here.
•pave paradise•
haha va? kan något om dig? snälla, sluta nu.
Har inte sagt att du ska kunna något om mig, ditt spån. Är du för trög för att fatta att INGEN tycker att det är acceptabelt att förlora mot BP, vare sig man spelar i BP, djurgården eller AIK, så kan jag inte göra något annat än att påpeka det för förhoppningsvis sista gången, och hoppas att något faktiskt lyckas stanna inuti din skalle istället för att vischa igenom från ett öra till det andra som en inoljad dvärg på skridskor.
•pave paradise•
oj va dräpande! nu vill jag ju bara ta livet av mig.
varför drar du in mitt namn i detta?
vi är överallt!
Han är arg på dig :(
•pave paradise•
jobbigt läge
vi är överallt!
ja har gjort en tråd i film o tv om insider programet...ligger en länk där.. ta en titt på den
vi är överallt!
Ja precis, hoppas dom hänger ut DFG nästa gång. Fast jag håller med att koplingen till Norling är sjukt sjukt låg. Men det är ju precis det man förväntar sig av det där programmet.
ja faktiskt...d känns så lamt.... för alla vet att han ALLTID har varit nere på "årets råttjävlar" o att han "grattar" laget som vinner e väl inte konstigt? o då d råkar va FB blir d ramaskri..men men som du säger nej så väntar man sig inget annat
vi är överallt!
Jag har alltid varit kritisk mot Norling för hans kommentarer om att han inte kan ta avstånd ifrån firman osv. Men att försöka hänga ut honom för att han är på samma turnering som dom. Det är sjukt långsökt. Med den logiken borde ju Robert Aschberg också hängts ut i programmet, efter DFG-bilden. Läs texten på DFGs sida som hör till den bilden, riktigt vansinnig. Att hålla på och hota journalister. Hoppas dom åker in allihopa.
japps...media e så märkligt måste ja säga... men robert skiter i vad han sänder...bara det får mkt tittarsiffror... d tipar jag på iaf
vi är överallt!
Men absolut bra att det görs program om dom. Mer mediafokus på firmorna, så kanske vi får en bättre lagstiftning snart.
Djurgårn spelar för guld å bommar mot ett bp som är klara för nedflyttning SKAAAAAM
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
2001 - 2:a 2002 - 1:a 2003 - 1:a 2004 - 4:a 2005 - 1:a 2006 - 6:a 2007 - 3:a DIF - 2000-talets gigant! Thiagoooo Ååååh, Qurinho Åhhhhh Argentina kan suga pung, våran brasse han e kung
DIIIF
HAHAHAHA bästa ja har hört... qurinho e sämst o kommer alltid va d.. visst han gjorde mål nu på slutet..men resten av säsongen da??? argentina har producerat sen dom kom...
vi är överallt!
hur mycket spelade han resten av säsongen? gå och lägg dig
lät som han charlie davis va bättre i hela slutet, gjorde poäng för första gången.
Nu gaskar vi upp oss inför vintern! Uefacupen, förhoppningsvis Royal League, försäsong, Stadionpremiär! Men inte minst Hockeyguld! Vi ses på Hovet imorgon mot Gävle!
DIIIF
Royal League dog idag.
•pave paradise•
KB-Raggs P18 Lite tidigt att ropa hej kanske? det är ju ändå åtminstånde 93-993 år kvar beroende hur man räknar.. Och kan man inte slå BP i finalspel i kamp om guldet förtjänar man det itne heller...
De är inga giganter... baserat på gårdagens match skulle jag kalla BP giganter =)
Gött att GULDET KOM HEM TILL GÖTET IGEN!!
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
lhabia Är det norrmännen som drar sig ut? Är detta helt säkert eller finns det fortfarande chans till turneringen? Ärligt talat var jag en av dom som hellre såg oss missa Royal League förra året. Men nu ser jag fram emot den som fan och ärligt talat är det ett bra initiativ, synd bara att den spelas under vintern, men förskjuter man den till våren blir det bättre! friktion 00-talets giganter om du så vill. Jag sa aldrig att DIF förtjänade guldet även om man var så värda det för sin kämpainsats. Trodde aldrig på detta inför säsongen. Och om Göteborg förtjänade det? Nja, ärligt talat vetefan vilket lag som förtjänade det, seriöst! Djurgårn var iaf med i toppen säsongen igenom och nu i efterhand hade jag velat sett hur det sett ut om ert mål mot gnaget inte hade godkänts.. ;)
DIIIF
hablahabla->Jag har inte fått något svar från dig, så jag antar att jag har rätt, och du har fel. Yey. Du fick svar, svaret var att om du inte har mer koll på kopplingen mellan Oasis och DIF så borde du inte ta upp saken... Jag har inte särskilt bra koll på amerikanska inbördeskrigen, så jag ger mig inte in i diskussioner om det...
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!