Djurgårdens IF - Brommapojkarna
På söndag är det dags. Vad tror ni? Quirino i toppen av allsvenska skytteligan? Vi behöver 7-0 här. Mitt största hopp ligger hos Trelleborg och en skadad alexandersson. Vi såg att Glenns inte förmår att göra något utan honom. De har ett ess i rockärmen i 55 åriga Bengan, men nu har han inte gjort en tavla på flera matcher så det kanske är dags nu? Mensah är en snabb jävel och kan störa göteborgsförsvaret. Oavsett - Guld eller inte - är vi sveriges bästa lag och den här säsongen har varit över all förväntan. Älska DIF! Mot SM-guld! Ps. Läggmatch av Markus Karlsson? Han kommer att orsaka åtminstone 1 straff med sitt djurgårdshjärta.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
tror göteborgarna får guldet.
"Oavsett - Guld eller inte - är vi sveriges bästa lag " Trodde att endast dom som vann ligan var dom ända som kunde tittulera sig "bäst". Eller? Om nu IFK vinner ligan det vill säga.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
jag är så övertygad om att djurgården kommer att ta det här så jag kommer sätta 150k vinnare på djurgården i matchen mot BP.
Jag är sjukt nervös. Men så som Quirinho har spelat så tror jag fan att DIF kan kamma hem skiten..
be the change
Det står en AIKare i mål för BP... Och Sveriges bästa lag? Hah..den som plockar hem guldet får kalla sig det, och det ser inte direkt ljust ut för er då. Jag sätter en hundring på att BP vinner, bara för sakens skull. Jag önskar er dock väldigt mycket lycka till, och en förhoppningsvis (ur Svenska ögon) lyckad Europa-turné.
•pave paradise•
Matchen leker vi hem, guldet tar vi på fitthåret...
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!
Måste bara nämna detta nu när jag kollat infernos presentation... Du vet väl varför Oasis (eller, bröderna Gallagher för att vara mer exakt) hatar Man Utd? För att deras supportrar ses som de rika, snobbiga, överklasspamparna som tror att de är bättre än alla andra. Alltså: precis som era fans gör. Hur kommer det sig då att ni hävdar att ni "är" Oasis, när ja, jag vet inte...Bajen med största sannolikhet hade passat deras smak bättre? :) Kom ihåg, jag frågar med VÄNLIG ton.
•pave paradise•
lhabia> är poppen aikare? fan kan inte minnas det för han har ju spelat ett tag nu i bp men det är möjligt hoppas att vi får se zatare snurra, christer leka på sin kant och micke på topp.... men all ära grabbar...dif ska ta detta, in med kurre i mål och dembo i toppen
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
and-one: Känner du till Mattias Asper?
•pave paradise•
"Du vet väl varför Oasis (eller, bröderna Gallagher för att vara mer exakt) hatar Man Utd? För att deras supportrar ses som de rika, snobbiga, överklasspamparna som tror att de är bättre än alla andra. Alltså: precis som era fans gör. Hur kommer det sig då att ni hävdar att ni "är" Oasis, när ja, jag vet inte...Bajen med största sannolikhet hade passat deras smak bättre? :)" Har du varit i Manchester?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Eldon: Jag citerar bara bröderna. Antog att du skulle kommentera då du är både Man U-fan och DIFare..haha..
•pave paradise•
Och ja, jag har varit i Manchester. Men längesen.
•pave paradise•
"och en skadad alexandersson. Vi såg att Glenns inte förmår att göra något utan honom." du såg tydligen inte mff borta.. selakovic skötte det perfekt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lhabia> sen när är asper första valet, han har ju varit patetisk sen han kom från norge i somras.. nej du poppen gör ett underbart jobb
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
lhabia> sen hoppas jag asper ryker efter säsongen, tycker liljestrand gjorde ett bra jobb i U21 serien och är tillräckligt bra som 2a målvakt
Vi får se, vi får se..finns inget mer att säga än det liksom..
•pave paradise•
exakt broder tuck, bp är bp
Hoppas fan på det asså.
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
11-0 till djurgården och 8-0 till blåvitt
hablahablahabla-> Vart vill du komma? Om du inte kan mer om kopplingen mellan Oasis och DIF så borde du vara tyst...
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!
Någon som kommer ihåg 8-1 mot Elfsborg? Inget är omöjligt.
inferno: Jag har inte fått något svar från dig, så jag antar att jag har rätt, och du har fel. Yey.
•pave paradise•
bjommapojkjana! heja bp bp bp bpppp
Jag har en magkänsla av att Glenns kollapsar vid mållinjen. Jag ser redan rubrikerna framför mig, och en och annan skröna från Simon Bank. Nu är det inte många timmar kvar grabbar... Vilka av er ska till stadion?
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Har inga plåtar men det blir väl nån krog så att man inte behöver flytta sig när man ska fira ;)
DIF!
Redo för avfärd. Ses på Östra
Aldrig mer....
Kör över BP ordentligt, typ med 5-0, 6-0, så kan ni få en klapp på axeln av mig, stolt AIKare som jag är.
•pave paradise•
självklart kommer man ihåg 8-1 mot elfsborg. men då va guldet klart och vi kunde lira ut =D men ingenting e omöjligt, de e inte omöjligt att trelleborg tar poäng nu när de kan lira ut, även fast deras hora till tränare tänker bänka deras bästa spelare. Kom igen nu DIF, VI E ME ER ÖVERALLT!
As Bob said once "Yuh cyant kill God"
bp krossade djurgården på årets första match så e de nog inte omöjligt att dom vinner idag heller.
maomakke Quirino var inte med då. Nuff said. Sjung för gamla djurgårn nu!
Allt Quirino-hyllande går mig lite på nerverna...kanske dags för ett självmål i 89e minuten från den mannen?
•pave paradise•
lhabia Han förtjänar hyllningarna efter att ha blivit så sågad. Om man skulle mäta hur sågad han blivit gentemot hyllad, så är ju sågad mätaren ljusår före. Ikväll kan allt vända, om han gör 4 mål vilket jag tror han kommer göra :)
shunare.. då blir de oavgjort
börjar bli jävligt taggad så här på bakfyllan. surt bara att jag inte har biljett. nån som har en över o vill sälja?
Seriöst, kan nån hitta en stream som funkar i sopcast, blir galen ..
be the change
1 - 0 till GBG! INGET SM GULD FÖR DJURGÅRDEN!
Vi är överallt!
2222222222222222222222222222222 gööööööööööteeboooooooooooooooooooooorgggggggg!!!!!!!!!!!
Jävla skit, kom igen nu djurgårn..
be the change
Hahahaha, så härligt!
Vi är överallt!
japp inget sm-guld till djurgården.
Hahha 1 - 0 till BP!
Vi är överallt!
bp kan vinna ändå om dif har quirino
Pinsamt.. :/
be the change
BP-spöket fortsätter att förstöra för DIF? Hoho!
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
Inget smguld till djurgården!
Vilket bottennapp. Enda positiva med dagen är att äckliga AIK inte kommer ut till Europa.
Vem som vill kan sticka upp, men vi är nummer ett!
Nummer tre.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death