något som dock var snyggt var chippens filmning. den vill jag se i repris, i slowmotion.
i get more pussy then panty!
love it! jag tippade 2-1 till Nordirland. lär nog bli så också, sverige spelar inte bra.
Allbäck är inne. Alla vet vad det betyder.
•pave paradise•
att det är kris, tyvärr.
confidence: Kolla in Allbäcks målsnitt innan du säger något igen.
•pave paradise•
detta räknas absolut som förlust.
Haha...otroligt att Sverige alltid tror att de är så jävla bra..Nordirland vann hemma, eller hur? Herregud..
•pave paradise•
JÄVLA HOOOOOOOOOOOOOOOOOO*AAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
sverige suger, jag flyttar och byter medborgarskap dirr.
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
jag förstår inte varför det ska vara så jävla svårt att spela fotbollmed fötterna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahah så vackert mål va.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hur fan kan sverige bli utspelat av nordirland. fyfan vad uselt
Värdelöst spel, dom där jävla långbollarna asså.. kuk Skitspelare på plan
shimmy shimmy yo
Alltså att det jämt ska vara såhär när det gäller. Bara en massa långbollar HELA tiden. Vid dessa tillfällen hatar jag det svenska landslaget. Och lagerbäck hatar jag alltid, kan han sluta vara så jävla feg, USCH skitmatch
man borde ta och ha lagerbäck i kvalen och byta ut honom i slutspelen för där funkar inte hans taktik överhuvudtaget.
zlatan fungerar inte alls i landslaget som det ser ut nu, han är alldeles för bra. ingen annan är med på vad han gör och han är inte med på deras långbollar.
Säger det igen. P.Hansson är ett jävla skämt!
dingrinn.blogspot.com
Hur jävla svårt är det egentligen att hålla bolljäveln mindre än 10 meter upp i luften!?! Det centrala mittfältet var ju aldrig med i det offensiva spelet. Svensson rörde bollen 5 gånger i matchen? Hur jävla mycket precision föreställer de sig att de kan få ut av sina forwards när de i kamp med några nordirländare ska brotta ned en boll på marken. Fan Elmander och Zlatan fick ju ingenting att spela på! Det var ju inte mer än en handfull uppspel som var till hälften vettiga. Och bytena sen. Varför byta ut Källström? Visst han var väl knappast gjord av guld i denna match, men han hade ju iallafall viss bollkontakt och var stundvis lite smått kreativ. Varför inte plocka in Källström centralt och plocka ut Svensson? Jag kan förstå att man vill sätta in Allbäck, jag hade nog också gjort det, men då i 60:onde minuten. I slutet så behövdes nån kvick liten jävel, inte Allbäck. Han må vara en målskytt, men ska han in så ska det ske tidigare. Han är ju ingen ungdom och kan knappast beskyllas för att någonsin ha varit blixtrande snabb. Det är så jävla frustrerande att se Hansson, Mellberg och Isaksson om och om igen bara slå de pissiga jävla långbollarna som aldrig ger någonting. Om man inte har något bättre för sig så är det väl bara att passa runt bolljäveln ett tag, det skulle ju kunna fungera om yttermittfältarna och ytterbackarna inte drog iväg och köpte läsk varje gång det var dags för anfall.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Inget hjärta idag. Var det någon som uppskattade julgransbritterna? Såg dom inte rätt clowniga ut?
bollen är en bomb passa den vidare så fort du kan annars sprängs du i luften
AIK
behövde dom 3 eller 1 poäng för att vara helt klara för slutspel?
1 poäng
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
jag tror vi behöver 1 poäng på 2 matcher för att gå vidare. eller...?
Rädda en ko, ät en vegetarian!
nu är det bara köra lika mot spanien då.. vilket inte kommer hända, men grejar oss till em gör vi... vilken jävla skitmatch.
No cake for the impurity!
Nordirland kan komma upp i samma poäng som Sverige har nu om dom vinner sina båda sista matcher, och om vi tar 0 poäng på dessa två matcher går Nordirland vidare på bättre inbördes möten.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Men herregud..ni FÖRLORADE mot de här sist. What the fuck is the big deal? Grattis, ni har insett att Sverige inte är världsbäst.
•pave paradise•
Här är mardrömsreprisen som blåste Sverige på EM-festen <- expressen vafan är alla så oroliga över?? nordirland har ju fan spannien och danmark kvar...+ att dom ligger 6 poäng bakom shit.
Haters gon' hate...
Ihabia Men herregud..ni FÖRLORADE mot de här sist. What the fuck is the big deal? Grattis, ni har insett att Sverige inte är världsbäst. Det tror jag ingen av oss någonsin påstått men...vad som är "the big fucking deal" som du tydligen inte verkar haja är att Sverige på pappret är det bättre laget och borde ha knytit ihop denna säck och tagit sig till EM. Så...vad är ditt problem?
Gitton Gitty: Mitt "problem" är att alla verkar tro att Sverige är världens bästa landslag, det är ingenting folk behöver påstå, det verkar bara vara så för någon anledning. Ni borde ha knytit ihop denna säck i första mötet mot Nordirland, laget var minst lika starkt på pappret då som de var idag, även fast riktiga fotbollsfans vet att "på pappret" inte betyder något då bollen är och alltid kommer att vara rund. Klart jag hajar, men det är bara att inse: Sverige har en alldeles för låg lägsta nivå.
•pave paradise•
jag tycker också att island är bättre än spanien
ganjaholic: Vad har det med något att göra? Vem sa att Nordirland var bättre än Sverige om det var det du försökte så smart och diskret slänga iväg en kommentar mot?
•pave paradise•
Sverige kan fan inte rulla boll. Långbollar hela jävla tiden, pissigt att vara anfallre då.
jag citerar en frustrerad supporter under EM 2000; "fan va dåligt..ruggigt uselt säger ja ba...de va de sämsta ja sett på länge" för övrigt e petter hansson kung, snacka inte skit om honom! visst kunde han ha gjort de bättre i målsituationen, men annars e han stark!
lhabia X0 du behöver inte påstå det, det verkade bara så av någon anledning
ganjaholic: Grattis, du har härmed vunnit "Dagens Idiotinlägg"-priset här på Whoa. Kontakta Stuck på vägen ut.
•pave paradise•
petter hansson är så jäääävla rosa
Ihabia: Sverige KAN slå vilket lag som helst i världen. Därav är ett lika mot nordirland skit.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Rapsodisk: Och Swedbank Arena KAN bli ett älskat namn, men det kommer det inte bli :)
•pave paradise•
Jag är så jävla arg att jag INTE ENS ORKAR ANALYSERA!!!!!!!!!!!!!!!111111111 HELVETES HORA. Va e de för jävla matta ni har på Råsunda? Är det hockey eller fotboll vi spelar? I vilket fall som helst så hade spelarna och framförallt Zlatan behövt skridskor för att lyckas tämja underlaget idag. Det var underlaget. Nu: domaren. Vilken jävla sopa. Var är det gula kortet på det gråhåriga offret till nordirländskt träbenshelvete? Idioten håller på med brittiska ickefotbollstendenser hela matchen och skall vara utvisad tre gånger om men får inte ens syna det gula!?!? Och så Bosse Pettersson, denna idiot till Superettan-failure. Vad är det som motiverar hans extrema översitteri, som är i paritet med Magnus "och då sa Drogba till mig..." Hedman upphöjt till tio för i helvete. Du är en sopa som tränar ett bottenlag i S1. Vakna och avgå. Underlaget, domaren och kommentatorn. Classic. Men sant.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Jag såg matchen på plats och jag vet inte om man fick se det hemma men det var ovanligt många gånger spelare halkade på underlaget, så det är ingen lögn när spelarna klagar på underlaget. Sen är det väl klassiker att alltid skylla på domare men jag tycker att han sög hårt, vi satt rätt bra och man såg ganska tydligt. Känns lite som att domaren tyckte "Sverige leder gruppen ändå". Sen hade Zlatan 3 pers på sig hela tiden varav 2 som klängde i honom utan att han knappt fick någon frispark, förutom en gång på slutet.
...Don't hate my message...
Linderoth är bra som vanligt. Zlatan, vad ska man säga? Han gör så gott han kan, är tråkigt att behöva säga det, men sverige måste anpassa spelet lite efter Zlatan, man kan inte köra dessa jävla långbollar. Hur som helst tycker jag Zlatan gör en klart godkänd match, en av dem bästa i sverige vilket säger en hel del. Nu kommer jag att få en massa påhopp... Zlatan är sämst, zlatan är en diva osv. Ska ja ignorera det då eller ska jag svara er?
Jag håller faktiskt me dig Lopp, Zlatan va en av dem bättre, trots att han hade en dålig dag. Linderoth va bäst, och Edman gjorde sin bästa match på vääääldigt länge oxå faktiskt. Kan nån säga mig varför man tar in Andreas Johansson? Är S.Larsson verkligen så jävla mycket mindre rutinerad än Johansson? Vad är oddsen att Johansson gör ett sååååå mycket bättre inhopp än Larsson? Är det verkligen så mycket "säkrare" att slänga in Johansson? jisses för idiot lasse, snacka om att vara duktig på att satsa på heeeelt onödiga spelare.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
Haha, sicken skitmatch... Men vi behöver inte vara oroliga. Aldrig att Nordirland slår både Danmark och Spanien.
vilket bottennapp igår. Underlaget var för jävligt. Men ännu en gång matchar lagerbäck helt jävla fel. han väljer medvetet att tjonga från egen baklinje det hade kanske gått några enstaka gånger OM Zlatan hade mött centralt och elmander gått i djupled. Asså ser seriöst inte lagerbäck att zlatan är en bättre targetspelare än elmander och elmander är en bättre djupledsspelare än zlatan. Är han så jävla blind ? och om han inte är det varför i helvete gör han inte något åt saken ?! Skandal att han sätter in andreas johansson och inte ger sebastian larsson chansen Lagerbäck måste ta mig fan avgå, och det så snabbt som möjligt.
SKU - SKU - SKULASON!
Peter Hansson var katastrof (inte bara vid målet utan han e allmänt ojämn där bak) Domaren var katastrof, inte konsekvent nånstans och dömde för konstiga saker hela tiden. Underlaget var katastrof. Publiken var nästintill katastrof...
Omae wa jowai
jag är oerhört imponerade av nordirland.. var en fröjd att se dem.
wörd app på att sebastian larsson lika gärna kunde fått spela 8 minuter i slutet. han har ju faktiskt, till skillnad från andreas johansson, lyckats i premier leauge, där dom bästa nordirländarna håller till. förresten, vinner danmark mot nordirland är vi klara va? för då kan danmark max få samma poäng som sverige men sverige har bättre statistik i inbördes möten mellan lagen?
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.