Sverige - Nordirland
Vinst!
Nordirland var ju som känt sedan tidigare jävligt jobbiga borta. Men på onsdag vinner Sverige med 7-0. Minst.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
2-0 till Nordirland.
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
2-1 till Sverige elmander,healy och zlatan nätar
shimmy shimmy yo
Säg såhär; 5-0. Ibra x4 + Elmanderovic.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Är Kennedy skadad eller vad fan händer?
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Kennedy platsar inte!
Nej nej...
Kennedy har problem med sina ljumskar så det är osäkert om han spelar, han fick problem redan dagen efter danmark-matchen Micke Nilsson spelar antagligen inte så Concha in =D
shimmy shimmy yo
Ibra ett mål, Elmander ett mål.
David Healy SVERIGEDÖDAREN. 3 - 1 till Sverige, Norirland gör ett tidigt mål och alla blir skitnojjiga, Kim nätar sent i första och Zlatan gör 2 i andra halvlek.
Vi är överallt!
äh, det blir en promenadseger, Nordirland måste vinna för att vara med i racet igen och då tvingas de lämna ytor bakåt.
http://www.myspace.com/dirtydonline
Jag ska dit:O Men på något sätt har min något dumma biljlettansvarige vän bokat oss på bortaläktarn, kul!:) Jag tror fan på 2-0 till sverige.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Som nån lirare här på forumet brukar köra med; El Mandero.
Detta blir en mumsbit. Imorron blir Sverige klart för EM och jag blir inte förvånad om Nordirland får storstyrk. Säger 4-0.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
hoppas ljungberg inte håller, verkar ju va källströms enda chans att få spela.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
Nordirland kommer inte hålla den här gången, Sverige vinner med 3-1. Healy kommer vara osynlig för att sen toffla in ett tröstmål runt 80 minuter.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Det är på råsunda va? Jag såg ett par vilsna nord irländare på drottningtorget i göteborg förut de klädde punkt-se grabbarna med halsdukar o grejer o tog kort på dem =) haha
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
är så fruktansvärt trött på allt snack om denna jävla Healy! han ÄR inte så jävla bra, isf skulle han spela i någon hyfsad klubb o de gör han inte! ne på bortaplan mot sverige kommer han se lika osynlig ut som övriga i nordirland, jag är inte minsta orolig, 3-0 till sverige - stabilt.
Healy spelar väl i fulham om jag inte missminner mig...? är ändå en rätt hyfsad klubb.. 3-1 till sverige Kimpa Zlatan Elmander
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Precis, Premier League är väl ändå rätt hyfsad. Men det är ju ingen Zlatan vi snackar om.
Slug - Han är väl ungefär som Allbäck, fast bättre.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Akta er för Sverigedödarn! Hookar upp med grabbarna för att se en fin tillställning. Efter matchen hoppas jag vi kan kolla upp nåt fint hotell för EM i Österrike eller Schweiz...
DIIIF
vadå kennedy platsar inte? han e ju bättre än både kim å svensson som jag personligen tycker är jävligt överskattade
"Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så"
PontyOne: hehe ok, trodde han lira i andra divisionen ;) men men överskattad e han här iaf, va ju inte en ända partikel som kände till honom innan förra matchen, o media vill ju alltid ha nåt o skriva om..
Vilken kanal sänder?
Skäms du inte?
3an som vanligt
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor
Slug Innan förra matchen? Har du lyckats missa att han leder skytteligan i hela EM-kvalet, alla grupper inkluderade, med 12 mål på 9 matcher? FÖR NORDIRLAND. Det är ett sjukt facit. Underskatta inte en sån spelare. Spelar du ordinarie och gör bra ifrån dig i Fulham så är du inte värdelös. Däremot utgör en spelare oftast inget hot mot ett komplett lag så att Nordirland skall kunna åka hem med nåt annat än en stycken mustig kuk uppkörd i röven ter sig osannolikt.
Fulham ett värdelöst lag ? vafan snackar ni om ? vafan är inte chippen som nöter bänk i jävla bolton då? men vi såg vad chippen gick för på målet mot blåbärsnationen. PL är kanske världens bästa liga, är man ordinarie där så är man en bra fotbollspelare punkt slut. man ska ha respekt för healy och ligga tätt på honom.
SKU - SKU - SKULASON!
Kreativ P18 Antar att du menade att din vän fixade biljetter på södra läktaren. Det är helt enkelt för att norra var utsålda. Samma sak för mig.
Kommer nog inte komma speciellt många nordirländare ändå
"Däremot utgör en spelare oftast inget hot mot ett komplett lag så att Nordirland skall kunna åka hem med nåt annat än en stycken mustig kuk uppkörd i röven ter sig osannolikt. " Det är ju så att man blir tårögd av denna poesi.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
norado P21 Var inte så säker på det. Är inte Nordirland ett typiskt lag/land med bra följe?
Nästa match är Spanien borta, stryk där och vi liger på samma poäng OM vi slår NI ikväll. Det är viktigt at komma gruppetta. Inget slarv mot Lettland sista matchen heller så ska det här gå vägen.
Sverige vinner med 3-0. Råsundapubliken är patetisk som vanligt och blir utsjungda av de tillresta bortasupportrarna. Let's go fucking mental...
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
3-0, zlatan, elmander, källström
KOMIGEN SVERIGE! Nu blir det en revansch som heter duga! ÖÖÖL!
och underskatta inte healy asså han är vass!
healy är vass och nordirland kommer få ett mål men han kommer inte göra det. 4-1 till sverige
Intergalactic proton powered electrical tentacled advertising droids
Jag har aldrig sett Sebastian Larsson och Granqvist. Är dom bra? Trist att dom inte får spela något i så fall. De borde fått kommit in mot lichtenstein.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Kan någon rekommendera en bra, och kostnadsfri, sida som streamar matchen?
Yun_DI P18 Spelar man från start i ett lag som spelar i Premier League så är man nog ganska bra. Tänker på Larsson nu. Men Granqvist vet jag inte, han har det lite tuffare i Wigan väl?
In med kongo-kim för helvete ..
be the change
*Ser inte på matchen* Läste nu att Kim spelar:D UNDERBART! Ut med taco-anders nästa match !! 1-0 sköönt!
be the change
:-) Finns säkert mer Kim i världen :D
be the change
BIZR hittils har du lagom fel..
---------------------
Chippen skadad, Mikael Nilsson in istället.. Stabilt? :)
3-0
www.justdet.se - svensk hiphop
Hoppas på Larsson istället för Nilsson.
hoppades*
hehe snyggt mål.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vad hände? han med med.
i get more pussy then panty!