Lite av risken ikväll också, fucking lerplan =/
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
nån som har en stream på matchen?
skriv kort, helst inte alls
undrar samma som ovanstående.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HELEVETE
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
ganska tajt match.. kan sluta hur som helst..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fy fan vad dåligt. Ja skäms. Våra mittbackar är bland det sämsta jag har skådat . Bara sparkar bort bollen allt var dem kan så fort dem får chansen , sneträffar ocg allt var det är. Gäller även ytterbackarna , Men det är väl sånt man lär sig i england..Tycker det är så jävla trist och se.... Ner med bolljävlen på marken , skall det vara så jävla svårt..... !!!!!!!!!!!!!!!!!!
HATA ENGLAND
Så jävla pinsamt, ska det vara så svårt att hålla i bollen och hålla NERE bollen? VARFÖR låter de bönderna styra matchen?
2-1 vafan sverige kom igen
Tack för att du ställde upp för landslaget igen Zlatan, verkligen.
... men sämst är ändå Glenn Hysen, som vanligt.
Kan inte lagerbäck plocka bort Mikael Nilsson en gång för alla!?!?!
Ja glenn hysen är helt jävla otrolig. Fabrikörn- nej han har inte vart så bra men vad får han för bollar? Det måste ju du också se!!! Men så är det alltid s´å fort sverige spelar dåligt så är det anfallarna som inte är bra. Men en blind hörna kan ju se vad problemet är... HÅLL NER BOLLARNA PÅ MARKEN OCH SLUTA SPELA BRITISK FOTBOLL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skall det vara så jävla svårt......
HATA ENGLAND
helvete va dåligt. varför satsar man inte mer offensivt mot ett sånt här lag? elmander är det enda positiva hittils i matchen tycker jag.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
men mikael nilssion och hansson , två riktigt härliga gubbar..Riktig kämpa- anda i dem killarna...Ger aldrig upp och jobbar och sliter och sparkar bort bollarna...
HATA ENGLAND
Fan vad bra vi är!
AVGÅ !!!! JÄVLA IDIOT LAGERBÄCK.... han sattsar defensivt och det defensiva spelet misslyckas... det är hans fel... försvarsmissar.. jävla skit!! förstår inte hur de kan starta med alexandersson på högerkanten... ok som högerback... men inte på högerkanten när willhelmsson finns...
Grattis till den triumferande defensiva mentalitetsfotbollen, Lagerbäck.
Herejävla GUD åt hellvete med lagerbäck det är fan nooooog.. vi har världstjärnor men kan inte vinna mot egypten eller ett lag fullt med gamla alkisar från IRA..
Follow the dao, right about....NOW!
blackmetal P22 1. Det är fakta att irland har världens högsta alkoholkunsumtion2. Det är ju så!! 3. Snääälla henke kom tillbaka och spela tills du blir 40!!
Nordirland faktiskt, ifs så är det same shit =P
Vi behöver inte Henke, vi spelare som kan ta hans plats. Det vi behöver är en ny coach, heck, svenska folket vet bättre än våra lagledare.
whut? det var mellberg som fick en fraktur på näsbenet, inte elmander.
don't watch me, watch yourself
kamone Var väll Mellberg som hade bruten näsa?
jag undrar vad det är för jävla folk dom har som jobbar på tv3 och massa andra kanaler. varför ställer dem frågor i stil med "Kim källström, tyckte du att du borde spelat från början?" och"fredrik, vad tycker du om zlatans kommentar "jag har min spelstil, sverige har sin" ?" Jävla idioter.. bra svar av kim och ljungberg dock..
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Efter den här matchen kan vi dra ett antal slutsatser: En sten hade gjort ett bättre jobb än Hansson. Svensson bevisar än en gång att han är totalt obegåvad och fortfarande lever på sin insats mot argentina. Lagerbäck sitter som en jävla fjolla och borde vila med ett par cemendojor i nybroviken. Sverige suger pung...
Walking the street of dreams
Fan, healy va het ikväll alltså.
kan väl inte göra annat än att hålla med Naizo
www.myspace.com/dressyourself
Seriöst hur kan Lagerbäck sitta som en alkis i hässelby och ha samma likgiltiga min heeela tiden. Enda gångerna han ställer sig upp är när han går och säger till om ett byte eller behöver en cola. Varför och snälla varför kan inte ledningen se att han är en idiot? Varför och åter varför kan dom aldrig byta synpunkt om Lagerbäck? Gratis blowjobs eller vafan är dealen han har med dom?
ja detta var så jävla pinsamt...varför dessa jävla långbollar som ingen kan ta emot? Och varför inte starta med chippen och källström när man vet att dom kommer att hoppa in hursomhelst just för att svensson och alexandersson är sämst jämt... Lagerbäck får avgå och låt någon annan ta över...2-1....sämst
Ska´ru ha spö??
Vad fan hände egentligen?ZZZZzzzzZzzzzzZzzzzzzzzZzzz Sverige spelar den minst sevärda fotbollen i världen, jag sov igenom hela matchen. Drygt att klaga på Zlatan. Sverige har problem bakåt.
iofs så var chippen och källström minst lika dåliga.
Pisstråkig jävla fotboll. Försvaret är ju katastrof och framåt är det fan ingen vacker syn..
avgå lagerbäck
Till alla komunister: Sluta försök bestäm över min rikedom, ty jag försöker inte bestäma över er fattigdom! - TurboHasse
Nån mer än jag som satt och undrade om det var en puckelpist-bana dom lyckats hyra in som matcharena idag? Bollen GUPPADE fram när den slogs längs marken, vilket iförsig inte var särskilt ofta. Nej, detta var ett lågvattenmärke. Brukar i vanliga ha svårt för brittiska neandertalare på läktaren som står och skriker och är rödhåriga och blekfeta och anser det vara världens största njutning strax före att få en avsugning och skita samtidigt när en motståndare slår en felpass eller skjuter över: "YAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!" Oh-key...? Men... det fanns nåt charmigt över Nordirland och dess befolkning ikväll. Värdelösa fotbollsspelare men dom gör det bra utefter sina förutsättningar (gäsp, klyschigt jag vet). Grattis Nordirland. Hoppas fan dom går till EM, hade vart århundradets garv.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Och så gör den bleka jävla sopan mål för Spaggekukarna i 81a jävla minuten. Jag vet att jag låter fjortisrebelliskt aggressiv nu men VAD I HELVETE MÅSTE ALLTING GÅ ÅT HELTETE OCHSÅ VINNER HORENGELSMÄNNEN med. Nej men, nya tag.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
elmander var het, nästan den enda höjdpunkten förutom källströms svar i intervjun efteråt... -"vad är det för en idiotisk fråga? "
haha sa han? jag sket i eftersnacket, jag vill se källström vara hård i intervju!
Länk till detta psykel så är du grabben med choklad i. Eller om någon annan länkar så går det preciiiiis lika bra.
Avgå Lagerbäck!
Ja detta var ju bedrövligt att se. Petter Hansson uppgift verkade vara att stå ivägen för sina medspelare. Elmander var bra iaf.
Alexandersson är 37 år nästa år när EM spelas, spelar i ett mittenlag i Allsvenskan och är ordinarie i landslaget. världen är en galen plats...
Vad vill du att det ska stå här? Ring: 0730 - 39347037204752752
Lagerbäcks värld...
Producent
2007-03-29 00:42
håller fullstädigt med Lebanner P21 och övriga som tycker det ... Avgå Lagerbäck! katastrof startelva tycker jag ... vem ställer en målvakt utan matchtempo i mål ?shaaban håller i alla fall en viss stabilitet. backlinjen... man har sina dagar, men tycker ändå att man bort satsa lite ungt i högeryttern, t.ex. oscar wendt(fc københavn). eftersom jag har nästan aldrig gillat m. nilsson(panathinaikos fc). mittenfältet...en rostig alexandersson (ifk göteborg) skulle verkligen ersättas av en taggad chippen (as roma) och anders svenssons(if elfsborg) är bra men inte bättre än källström(lyon). d. anderson (malmö ff) har inget o göra landslaget längre. han håller inte. det har aldrig gjort heller tyvärr. anfallet...elmander bäst! stor, stark och kämpar. zlatan är bra när han lirar med ett bra gäng. jag tycker landslaget skall börja se och lira lite nytt... då kan det blir bra om lagerbäck avgår :)Avgå Lagerbäck! Avgå Lagerbäck! Avgå Lagerbäck! en önskad startelva mot danmark här näst : 1-4-2-3-1 shaaban wendt - mellberg - hansson - edman lideroth - källström chippen - zlatan - ljunberg elmander
pharsanmiroh...
wendt istället för mikael nilsson? Såg Wendt när han spelade med landslaget i sydamerika han var en katastrof. Mikael Nilsson gjorde en bra match som jag uppfattat det, men jag tyckte Alexanderson var utmärkt som högerback i VM så varför fick han inte fortsätta med det? Shaaban var utmärkt mot Spanien och ska få vara ordinarie. Shaaban Alexanderson - Mellberg - Hansson - Edman Linderoth Willhelmson - Källström - Ljungberg Zlatan - Elmander Allbäck borde få vara med som inhoppare åtminstonde. Han är en bra anfallare.
shimmy shimmy yo
Orkar inte läsa allt men hur kan man någonsin matcha 2,inför allsvenskan nedtränade föredettingar, framför 2 "ungtuppar" som krigar om/besitter ordinarie platser i europeiska toppklubbar under högsäsong?
Lebanner P21 Håller me....Avgå Lagerbäck
Gamertag på 360... Leppas
avgå Lagerbäck
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.