emeliano Nja, men i Köpenhamn kommer han iaf bli ihågkommen. Man-U var ju redan vidare så det spelade egentligen inte så stor roll för dom. Jag kommer iaf komma ihåg det.
Ride 13"s y que?
sänket, han är förövrigt jävligt osvensk.. att bete sig svenskt har inget med om man e svensk medborgare att göra.. svenskar är tillbakadragna och rätt trista.. gäller nordbor i allmänhet..
cry me a river! --> thcrew
Araber är högljudda och jobbiga, luktar ofta väldigt illa också. .....
Kidd-Z: Tror inte någon lägger märke till det förutom just FCK och Allbäck fans...
Fuck alla som tvivlar på Zlatan, ni som gör det e såp jävla ägda!Facit på de tre senaste matcherna: 2 mål 1 assist + matchens lirare Zlatan e kung!
As Bob said once "Yuh cyant kill God"
Ibra låg bakom båda målen i matchen mot Ascoli idag, matchens spelare enligt mig. Grymt också att inter fansen sjöng ut hans namn:)
plus att han trollade lite med bollen idag, skoj att se... :)
Han blev matchens lirare enligt inters hemsida också =)
bättre eller sämre men allbäck behöver en ersättare, han går snart i pension.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Kidd-Z haha din jävla pajjas. har du inget bättre att komma med ?
SKU - SKU - SKULASON!
Nu är han ju i alla fall tillbaka!
DIF!
emiliano Jag är inget utav det och jag minns.maran Jorå, din morsa är ett luder! :D
Ride 13"s y que?
va fan ska han in i laget o göra...suck
vi är överallt!
Kidd-Z håll min morsa borta från det här jävla horunge.
SKU - SKU - SKULASON!
jävla kukar i det här formuet! båda är ju bra fan om det e nån som får gå o sätta sig på bänken så är det ju elmander. palla hata hella tiden
Zlatan var riktigt dålig under hela våren och sommaren, både i landslaget och klubblaget. Nu, de senaste veckorna har han gjort en ordentlig uppsving i sin form. Det kan ingen neka till. Det han gör i Inter numera är otroligt bra. Att Zlatan inte har någonting i landslaget att göra är ju bara idioti. Säger inte att Zlatan skulle vara min största idol eller nåt, men med sitt spel har han gjort sig förtjänt av en plats i landslaget. Han är alltid farlig, även om han inte levererar så drar han alltid till sig folk och blir väl inte allt för sällan punktmarkerad. Då finns det ytterligare yta för den andra anfallaren och offensiva mittfältare att spela på. Zlatan är en tillgång för landslaget. Bänka Allbäck. Visst, han gör mål, men hur många chanser bränner han innan han sätter bollen tillslut?
AAZ: Bara det att Elmander är bättre än Allbäck på nästan allt förutom målskyttet och självklart ska man låta honom få landslagsrutin, själv tycker jag han redan är bättre än Allbäck och om inte så kommer han säkerligen bli det.
emiliano...
Ride 13"s y que?
men asså ni är så jävla brända. När zlatan är med och spelar får laget dom möter oerhört mycket mer respekt för svenska landslaget. Motståndar laget koncentrerar sig alltid på att hålla zlatan hårt och inte släppa honom. även om det innebär att dom måste offra 2-3 försvarare varje gång han är med i anfallet.. det är Lagerbäck som suger KUK som inte kan göra upp en smart taktik. pinsamt hur ni kan påstå att han inte ska vara med för han inte gör mål haha.
MeckGyver
Kidd-Z: Utmanar du mig till duell eller vad menar du?
Zlatan målskytt i detta nu, vilket mål! :DD
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
haha damn vilket mål Ibra!!!
Tack vare den här tråden har Zlatan blivit bra igen :D
helt rätt! ;)
Och så får han sitt andra gula kort för att han vadå? Stoppar bollen men att den rinner iväg från hans fötter? Pinsam domare, han har blåst för varenda närkamp, ok att det har varit en tuff/ful match, men han lär byta ut sin viselpipa.
jävla domarjävel hur fan får han det där till utvisning? Nu kommer det säkert skrivats spaltmeter om att Zlatan måste lära sig tygla sitt humör osv.. men i topp i Inters interna skytteliga tillsammans med Crespo och Stankovic nu iaf. =)
ATt Zlatan tilldelades ett gult kort för det som hände på övertid är ju absurt, cpdomare.
Som sagt, den domaren blåste lite för vad han kände för.
Var finns målet att se?
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
inter.it , i höger menyn finns matchfakta samt målen
fan vilken störd domare... alltid lika underhållande att se på serie-a när zlatan spelar alltid tjafs med någon varje match haha.... sjukt snygga mål iaf som vanligt =)
Zlatans mål igår var för alla haters där ute i mellan mjölkens förlovade land
klart man kan hata när det går dåligt... men nu är han på g igen riktigt fett! vill bara se mer och mer=)
Varför har de flässta svenskarna nått emot Zlatan Ibrahimovic Hällften av alla som hatar han, följer inte ens hans matcher på bland annat Canal + Sport. Jag följer dem jämt jag kan säga att Zlatan passade aldrig riktigt in i juventus spelsystem sen är de svårt att alltid ha 2 man på säg för att man är en farlig anfallsspelare. Men som sagt Zlatan har fått en grym start i Inter och är grymt Älskad i Italien, Så fort Zlatan gör nått står det alltid Stora rubriker på bla Aftonbladets hemsida sen motsatta när de går bra .. Nån som håller med mig
peaceô
Håller fullkomligt med
peaceô
Raptegaz Tror det ligger mycket i att zlatan är en förebild för invandrare i sverige, många vanliga svenskar tycker att han blir hypad alldeles för mycket när han är ur form... Nu så är han dock i form =) och det är ett sant nöje att se honom spela... synd bara att han och allbäck aldrig riktigt kunnat samarbeta i landslaget det hade varit riktigt fett annars
Snarare en förebild för svenskarna.
Ride 13"s y que?
Han börjar spela upp sig allt mer nu, kul att se, en bra Zlatan är en kul Zlatan.
Word on that GAIA
Jag ser hellre ett Sverige med Zlatan än ett med Allbäck... Sen måste Svenska landslaget spela med nytt ungt folk inte bara de vanliga..
peaceô
Även om Zlatan inte nätar så gör han mycke han drar alltid med säg nåra backar i varje anfall som då skapar ytor för de andra spelarna i sverige..
peaceô
Kidd-Z och hansel Så är det iaf i min umgängeskrets... Tycker inte det är något negativt i sig, men det finns de som alltid tycker att zlatan är grym hela tiden, det finns dom som tycker han är kass och överskattad hela tiden... sedan så finns det sånna som jag själv som tycker att om en spelare är i dålig form så måste man kunna ställa krav och peta honom i t.ex. landslaget när han varit dålig länge och det finns andra som har gått framåt... nu finns det iof ingen anledning till det eftersom han har spelat bra hela tiden i inter =)... vilket är bra för landslaget och kul att se på om man håller på inter =)
frågan är hur många gånger till zlatan ska behöva överbevisa er haters för att ni ska inse att han är en världsspelare och är självskriven i ett SVENSKT landslag.
SKU - SKU - SKULASON!
maran skulle inte spela med någon anfallare som inte gjort mål på hur många matcher som helst och är i usel form... nu är det skillnad.. man kan inte leva på gamla meriter det går inte