Forza Eagles! :)
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Jag kommer att gråta om Patriots vinner igen! Seriöst alltså!!!
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
Samma här... jag kommer hålla stenhårt på Philly. Men jag är rädd att det inte hjälper!
You love New York / But New York don't love you
Jävla skit att Falcons torskade. Ville verkligen se Vick i superbowl. Men men.. nu sätter jag allt hopp till Eagles, för jag pallar inte yttligare en New England vinst. Så McNabb och Westbrook får kirra det här nu.
Propaganda åt folket..
Terrell Owens är ju tydligen rejält på väg tillbaka enligt rapporter från ESPN. Bara att han är med i lineupen borde ju göra honom till en viktig faktor. De första oddsen på Unibet ger 1.33 på Pats och 3.33 på Eagles. Patriots-oddset är förstås alldeles för klent för att spela på. Finns det öht en rimlig chans att Eagles vinner, om ni ska svara med handen på hjärtat?
skriv kort, helst inte alls
oddsen ljuger inte men visst kan allting hända i superbowl, även om pats redan varit där två gånger och vunnit båda så har de ju vunnit båda med ett field goal med bara minuter/sekunder kvar av matchen. Så de har aldrig varit överlägsna i superbowl och lär inte vara det i år heller tror jag.
Min bild är... för mycket naket kanske?
Söndag 24:00 så smäller det!!! Vilka ska sitta uppe och kolla? Livechat här på whoa? Vilka vinner tror ni? Vilak hejar ni på?
jag hejar på dom jag eventually spelar på ;-) uppesittarkväll och livechat är givet! =D
Go McNabb !!
Propaganda åt folket..
Nu har Unibet lagt upp inte mindre än 45 spel inför Super Bowl. Alltifrån vanliga handicap-spel till spel på vem som blir MVP till vilken QB som blir sackad först, vilken quarter det blir flest poäng i, om första spelaren att göra touchdown har jämnt eller ojämnt tröjnummer...osv osv =)
Varför har inte TO varit med på ett tag då? Vad e det för skada han har? Verkar inte skadad när man har sett honom 2 senaste matcherna när han håller på att dansa på sideline när dom har vunnit
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
PeWi Det är en ankelskada.
Soulchild P20 Låter najs :D McNabb blir sackad först, TO(ojämnt nummer) gör första TD och MVP blir nog McNabb :D
nu ligger en intressant story uppe på
cbs.sportsline.com om hur och varför brady föll till sjätte rundan innan han blev draftad
för er som bor i den stolta hufvudstaden Stockholm så finns det en ganska stor artikel om superbowl i dagens City! Inte nåt nytt men kul att sporten uppmärksammas iaf!
Står om Ola kimrin, Emmet Smith och Patriots i Sporten på Aftonbladet.se också!
Propaganda åt folket..
Att Emmett slutar känns inte direkt förvånande. Men nyheten om Kimrin var en riktigt trevlig överraskning!
mmm, Titans har gjort ett kap i Kimrin. Riktigt kul! Inatt smäller det, inte många timmar kvar till kickoff!!! GO McNabb!!
SUPERBOWL SUNDAY!!!
Propaganda åt folket..
fyfan va laddad jag är nu!!! har för spänningens skull placerat mitt bet nu oxå...go philly go!!
Var ska ni se Superbowl då? För min del blir det sportbaren O´learys med tailgate buffé och sen hyrd biosalong.
"Bara för att du är ful ska du inte tro att du slipper undan"
Anything can happen on any given sunday
Be the change you want to see in the world.
Laddad som fan, har spelat Madden hela dagen hehe ..
PS. Your cunt is in the sink
jag ska se den med tillhörande öl, chips och crew hemma i nacksta, sundsvall :D
Are you ready for some Football?
Holden makes a great deal to australia
Hangaround
2005-02-06 21:51
Ingen som vet om det är nån som strear ut skiten på internet? Har inte Z :( Brukar ju finnas folk som gör det från CL.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
nej twomas, men för alla riktiga män så går det säkert en sista stödebuss in till stan vid 22.30-tiden...man eller mus :P
superbowl baby!! :D
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Hangaround
2005-02-06 22:44
hehe naj..sista tåget gick 22:20...måste vara hemma också :(
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Fyfan vad man skulle vilja vara där! Jag skulle offra en arm, haha..
Är vankas Studentkåren. Go phily!
Propaganda åt folket..
eller hur go philly!!
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Ni kan vara lugna! Jag körde just en liten pre-game på Madden 2005 och enligt den så vinner Eagles med 24-10 :D
Donovan's gotta WAKE UP!
pågar matchen i 1 tim om man inte räknar med prisutdelning o sånt?
"Swedish police. Stern, stern but fair"
SÅDÄRJA!!!!!!!!! härligt att se. mcnabbs något chansartade spel belönar sig.
Weeman P19 En footballmatch pågår i ungefär 3½-4 timmar, såvida det inte blir förlängning. Men räknar man bara den effektiva speltiden blir det mycket riktigt en timme, 4x15 minuter.
Soulchild Hell o'yeah! Jag stod upp och dansade av glädje :D
hehe ohh shit,då får man nog hälla i sig mer cola!
"Swedish police. Stern, stern but fair"
Alla kan vara med och rösta fram matchens MVP via Super Bowls hemsida med start i den tredje quartern.
Rösta här!
Det har de! Underbart att se New Englands offense darra så här, det är bara Dillon som kan få godkänt på den punkten. Eagles är väl iofs också minst sagt svajiga, men att de har ett övertag just nu är ändå tydligt. Men matchen är lång..
Skönt att se att de båda Quarter Backs börjar få upp tempot. Ganska dålig insats inledningsvis från både Brady och McNabb. Jag har mina förhoppningar på Patriots och Brady som MVP för tredje gången.
Virginity is like a ballon, one prick and it's GONE.
Eagles HADE ett övertag...men med patriots TD och deras anfall i början av Q3 kändes det jävligt jobbigt just nu...fiiifan...nu blir det tagliatelle och pripps blå 3,5or laget runt =D
halftime show nu!! GO PHILLY!! WILL AND I CHEER FOR YOU TONIGHT!
dom har fan inte råd att spela såhär slarvigt i andra halvlek. brady och patriots är färdiga med sina misstag nu
Patriots tar det. I have faith.
Virginity is like a ballon, one prick and it's GONE.
Haha, halvtidsshowen är verkligen influerad av fjolårets på så sätt att det är så långt ifrån den som det går att komma...
Rätt fet halftime show, Sir McCartney>Janet Jacksons tutte! Angående 2 half så kommer det va lite säkrare spel från båda lagen, tror inte de passar lika våghalsigt. Men det lag som gör flest turnovers har nog störst chans att vinna.
Kollar man statistiken så var Brady rätt mycket bättre än McNabb i första halvlek. Jag tycker det har känts som att McNabb är lite tagen av stundens allvar! CP/AT YDS TD INT T. Brady 13/17 107 1 0 CP/AT YDS TD INT D. McNabb 12/22 168 1 1
Tja showen var riktigt mäktig särskilt sista låten och tifot kungligt.. Forza Patriots
I have no Yesterdays, Time took them away. Tomorrow may not be - but I have Today.