nu blir jag lack. ok de kunde ha försökt att komma närmare, men nog fan måste man kunna kicka bättre än sådär....
skriv kort, helst inte alls
gah!! brien din jävla sopa. han missade ju en 33-yardare i wild card-matchen också, helt jävla sanslöst dåligt. ola kimrin till jets förfan ;)
You love New York / But New York don't love you
nu är det kört..
ok brien är min nya hatspelare alla kategorier
Ja den killen måste ha ligans sämsta nerver...
21-7 falcons, deras offense verkar ju typ ostoppbart
steelers-jets var fan grymt spännande match, nog en av de roligaste jag sett i år... mkt nerver, mkt misstag Nu e de falcons-rams och dags att dyrka michael vick...
Min bild är... för mycket naket kanske?
vilken jävla match mellan steelers och jets, jag kunde inte slita mig från tven.
Holden makes a great deal to australia
helveeete va jag e lack över jets torsk..Roethlisberger sackade ju ihop och höll på å ge en skön seger åt jets men NEJ!!..jävla skit hoppas steelers får i sig nästa....och för gudars skull go PATRIOTS!
otrrrroligt på
just nu håller eagles på och leker vikings.... fast det är bara andra så culpepper-moss hinner fortfarande prducera några tds....
Pats-Colts nu!!! Brady-Manning Blir tufft som fan men jag hoppas på Colts...
colts is out... Patriots var för bra helt enekelt och Manning får deppa ännu ett år....
Eagles vs Vikings var inte så tråkigt sjuk match heller....inte så jämn men fasen vad mycket skumma saker det hände!!
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
så nu blir de en "förtidig" superbowl final i helgen då...steelers-patriots och jag hoppas av hela mitt hjärta att patriots visar äckel steelers vilka som bestämmer...COREY DILLION! falcons-eagles kan bli kul att se (alltid kul å se vick) men jag vill nog slänga upp ett varnande finger för dem som tror att falcons tar hem de enkelt...falcons fick inget riktigt motstånd mot rams som har ett totalt värdelöst defense vilket inte eagles har ....men men vi får väl se
otrrrroligt på
Eagles-Falcons blir riktigt skoj. Ligans två bästa scrambling QB's gör upp. Jag tippar på Atlanta, trots bortaplan, eftersom Philadelphia förlorat i semin tre år i rad, och är tyngda av myten som börjar byggas upp om att de aldrig kan nå Super Bowl. Dessutom kommer tydligen Owens att missa även den matchen, enligt espn.com, och jag tror Eagles behöver honom om de ska ha en chans. I Steelers-Patriots hoppas jag, men tror inte, på Steelers. Roethlisberger vacklade rejält mot Jets och när man såg hur Patriots bara åt upp en erfaren QB som Manning senast, så görs nog processen kort med den gode Ben. Patriots har det där "go"-et som ett vinnande lag behöver och jag tror de tar sig till sin tredje Superbowl på fyra år.
980406 P19 Håller med i allt du säger mannen! Vick vs. Brady i SuperBowl ser det ut att bli... Men de vore kul om Steelers slog Patriots
Fullträff Yesss.. min matchanalys inför helgen som var,träffade rätt. 100%.. Bow down! Inför helgens matcher så står det mellan lagen Eagles vs Falcons och Patriots vs Pittsburgh. Philadelphia Eagles vs Atlanta Falcons Efter en imponerande uppvisning av Micheal Vick i förra helgens match mot St.Louis Rams så har mina förhoppningar och ett Falcons i Superbowl blivit stärkta. Falcons spelar en varierande fotboll med en perfekt blandning av Pass och Run. Och blandningen brukar bestå utav Vick passar eller Vick springer :) Även om Eagles har en 14 - 3 säsong bakom sig och en het McNabb bakom Eagles offenseline. Som tillsammans med som Mitchell och Owens kan skapa problem mot vilket defense som helst i ligan, så tror jag dock att om Flacons visar den itensitet som de hade mot Rams så ska detta inte skapa några problem för Falcons. Matchen kommer att vinnas av det lag som kan sätta poäng på tavlan vid de tillfällen som ges. Och där tror jag Falcons är starkare . Falcons till Superbowl. New England Patriots vs Pittsburgh Steelers New England´s defense imponerar match efter match och lyckades i helgen med att stoppa det lag som har mest Points avg/game.. och tillät bara ett enda Fieldgoal. Och om Teddy Bruschi spelar som han gjort mot Colts så är de på god väg mot yttligare en Superbowl final. Och om "wonderboy" Corey Dillon och Kevin Faulk lyckas plocka sina 100yds avg /game så måste nog Pittsburgh hitta på något mer än Bettis köttande springspel. Matchen mot NY.Jets så lyckades Pittsburgh enbart ta sig vidare på Jets misstag.. plural.. två misslyckade matchavgörande Fieldgoals t ex. Jets spelade ett aggresivt offense som beståd av mestadels Pass. Vilket Pittsburghs DB´s hade stora problem med. Och matchstilen som Pittsburgh kommer ställas emot i helgen som kommer, kommer att vare om inte ännu mer aggresivt, med en Brady som hittar sina receivers med "lazer point perfection" ! Så om inte Bill Cowher och Roethlisberger kliver upp en nivå och börjar passa, och börjar passa bra. Så ligger Pittsburgh snäppet efter i fajten om finalplatsen i Superbowl. Patriots till Superbowl
Propaganda åt folket..
Ja vafan ska man säga, nu såg jag förvisso bara de två första "kvartsfinalerna" men därigenom så fick man ju solklart nya favoriter i Vick/Atlanta.
Soulchild P20 mmm, Vick är riktigt skön, diggar han som fan Så fort jag har råd så skickar man nog efter en falconströja#7....
Passa åp nu när dollarn är rekordlåg. Du får en tröja för mellan 600:- - 800:-
Propaganda åt folket..
EmCee_Skunk P0 Super Bowl XXXIX på ZTV den 6 februari kl 00.00 från Alltel Stadium i Jacksonville, Florida. viasatsport.se
haha ztv...känns ju skitskumt.
kör ztv probowl också eller?
otrrrroligt på
Pro bowl har inte visats något av de tidigare åren som NFL har sänts i Sverige så hoppas inte för mycket...
Jag ber till Gud att inte Patriots ska ta sig till Superbowl!
Patriots tar sig nog till Superbowl. Men jag hoppas verkligen att de får stryk mot Falcons i Superbowl!
Propaganda åt folket..
Jag har aldrig sett en Pro Bowl. Kan det verkligen bli sevärt, eller taggar inte spelarna ned rätt rejält?
Har inte heller sett Pro Bowl nån gång, men jag kan inte tänka mig att det blir särskilt bra spel. Am. fotboll är ju den ultimata lagsporten och att slänga ihop en massa spelare från olika lag som aldrig ens har tränat ihop måste ju leda till mer eller mindre kaos. Alla har ju sitt eget lags playbooks intränade.
ok tack..måste ha blandat ihop kanalerna..probowl kan vara en ganska sevärd tillställning...det är en rätt mysig avslutning på säsongen...fast de är så klart om man tror att man får se en stenhård match så tror jag man kommer bli besviken..
otrrrroligt på
Imorgon gäller det.. har lagt pengar på Patriots och Falcons via www.expekt.com. Ska roffa åt mig storkovan. Kommer bli riktigt grisiga vintermatcher. Hujedamej.
Propaganda åt folket..
När går matcherna på TV?
(från viasatsport.se) 21:00 DIREKT: Philadelphia Eagles-Atlanta Falcons Amerikansk fotboll: NFL Slutspel 00:30 DIREKT: Pittsburgh Steelers-New England Patriots Amerikansk fotboll: NFL Slutspel Båda matcherna är imorgon, söndag.
tack! hoppas på Eagles vs Steelers i Superbowl!
Nä falcon!
6 TOUCHDOWN 3 FIELDGOAL 2 SAFTEY (tackla ner motståndaren med bollen i dennes egna målområde ) 1 EXTRAPOINT (sparka bollen mellan stolparna efter en touchdown)
Propaganda åt folket..
Ah.. glömde 2 EXTRAPOINT (om du väljer att springa in eller passa in bollen i målområdet istället för att sparka den mellan stolparna, efter en touchdown.)
Propaganda åt folket..
Bra start, kom igen nu Eagles!
ja det såg man ju tyvärr ganska tidigt vartåt det här var på väg
Vick blev totalt bortplockad! Big ups till Eagles defence :D
Vilken TD-pass av Brady! Härlig start för New England. Inte för att jag skulle bry mig särskilt mycket om det inte var för att jag hade pengar på dom... :P känns ju just nu som rena banken med tanke på baby ben's hariga spel
Nu måste Steelers ta sig samman.. en TD på denna drive så är det match igen
men FAN! ben din jävla skolpojke!
Haha interception igen!!! i'm about to cash IN, baby =D
säger som kommentatorn...u could see that coming =D
Grattis till pengarna Soulchild, Patriots got this one in the bag! Fan att Roethlisberger ska sumpa allt :*(
Kom ige steelers!!
Okej det här var ju lite drygt för nu är det ju nästan spännande igen
Suck... varje gång Pittsburgh knappade in kände man att det faktiskt fanns hopp. "Det här kan nog gå" och "Jag har ju sett större vändningar". Och så kastar Ben ännu en interception.
ja det känns tryggt att man kan lita på ben...jag är imponerad av han brady, ärligt...kändes jävligt stabil o säker.
Brady är en riktig vinnare. I grundserien är han relativt mänsklig och toppar sällan statistiken. Ta t ex Steelers-Patriots möte tidigare på säsongen när Steelers vann enkelt med 34-20 och Brady kastade bort Patriots genom två interceptions. Men när blir dags för playoffs är det andra förutsättningar som gäller. Då har grundseriegiganterna som Roethlisberger eller i ännu högre grad Peyton Manning helt plötsligt tappat formen, och fram kliver Brady. Det finns ingen som kan röra honom. Det är därför han har två Super bowl ringar. Och antagligen snart får en tredje.