Var kan man läsa om den där "författarstrejken" ?
soft !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Yay, Nikki dog..
The absence of evidence is not the evidence of absence
Bra avsnitt, men jag blir irriterad över några saker. 1. Ganska dumt ställe att lägga Adam på, det är ju faktiskt möjligt att han kan ta sig därifrån en vacker dag. 2. Eftersom Peter har kraften att hela sig, varför skulle inte hans blod också funka att använda på Nathan. Och varför inte bara snacka med Hiro och fixa så att de kan låna lite blod från Adam. Eller Claire? Fast det kanske inte fungera om personen har varit död för länge.. 3. Vad var det där för jävla sätt att förstöra viruset på? Såg ju mer ut som Peter blev infekterad. Om han nu kan bli det med tanke på att han är odödlig förstås. Och hur fan kan de inte vara nyfikna på vad fan de andra grejerna som fanns i rummet var. Om de var såpass viktiga att de var inlåsta där. Och var det bara jag som tyckte det kändes sjukt B när Noah kom in och förklara hela sin historia? En allmän grej jag undrar också är varför de insisterar på att en kula i huvudet dödar de me odödlighetskrafter. Det funkade ju uppenbarligen att återuppliva Noah, som blev skjuten i huvudet. Och han hade inte ens kraften själv. Och varför isåfall satte de inte en kula i huvudet på Adam istället för att låsa in honom, de har ju inte precis några problem med att döda folk i övrigt.
Hyvni P18 De gjorde ju det en gång tidigare på nathan när han hade brännskador. Kanske inte fungerar om personen redan har hunnit dö eller något. Det var med Adams blod. Och Noah lyckades ju återupplivas med Claires blod.
Jag förstår inte varför de skulle dö av en kula i huvudet. Claire får en pinne rakt igenom hjärnan men den healas ju så fort de drar ut den. Eftersom kulan åker igenom borde väl hjärnan healas så fort kulan är ute igen. Precis som med peter och glasbiten också.
norado P21 Jo jag kom på det efter en stund, my bad.
hejhej
SLUTSATS, Claire och Adam har inte samma healingskraft då! Se möjligheterna.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
elitz Men mamma petrelli sa ju att han skulle döda peter med ett skott i huvudet också, och han har ju claires kraft så ditt argument håller inte
hejhej
Peter sprängdes ju i bitar men kom tillbaka.. :)
Alltså, dom säger ju att virsuset togs fram nån gång på 70-talet och detta gjorde att vissa fick speciella krafter. men hur kan Adam, som har levt i 400 år, ändå ha en kraft? Samma med t.ex. Parkmans farsa, han är ju inte född på 70-talet direkt...
Hyvni P18 Ja om peter och adam dör av ett headshot och inte Clair gör det så betyder det att deras krafter är olika!
Peter kan kanske inte ''sno'' andras krafter och få dem att fungera som orginalet.
Wassenius: det har de väl ändå inte sagt.. viruset tar bort krafter inte tvärtom.. peterpan: att du tycker att det ser ut som att han blir infekterad säger väl inget.. han bränner ju på viruset med atomkraft så det lär ju knappast överleva.. att bli skjuten i ögat, få en pinne genom ögat är inte samma sak som att bli skjuten mitt i huvudet som de sagt att man ska göra med peter.. det finns folk iverkligheten som fått både svärd, kulor och armeringsjärn genom huvudet utan att dö så det är knappast så de menar.. tror snarare det handlar om att man ska blåsa ut hjärnan rejält..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tror att Adam hamnade där han hamnade för att det ska öppna för en återkomst för honom, han lär väl ligga där och muttra ett tag tills någon korkad japan ska skända gravet eller något. Ang. kula i huvudet så tror jag det är Highlanderregler som gäller, det vill säga att om man får huvudet avhugget så är man finito. Ett hagelgevär från två meters avstånd torde ha liknande effekt. Dessutom tror jag inte att Nathan är borta från serien bara för detta, skulle inte förvåna mig ett dugg om Peter healar honom det första som händer nästa avsnitt.
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Peter borde inte kunna heala.. hans blod är inte healingblod, utan mer använda andra heroeskrafters blod. Men är väl en solklar klassisk grejj att noah inte kommer finnas i claires liv o nathan e som frälst, så peter flyger iväg med nathan till claire hon låter honom doppa den ahha.. a han blir frisk sen chillar dom han träffar den anda flygande pojken,.. O då säger han :O Daddy? roligt i senaste avsnittet är när matt ska tankeöverför grejjer till peter o han gör d tillbaka, as kul.. haha och fan va trångt d måste vart i kistan dom 2 sekunder hiro låg där med adam o hiros farsa.. hahaha och dessutom hur kunde hiro ta sig ur kistan utan att adam följde med, hur dom än befann sig måste dom haft kroppskontakt i kistan.. Sylar kan ju suga kuk också.. Hans stora möjlghet nu är ju bara den att alla tror han e död.. men nu vet dom att han inte e död.. o peter e ju grymt starkare nu.. men sylar kommer väl få reda på adam o gräva upp han o ta hans kraft.. då blire skön säsongsavslutningngs fight mellan han o peter, fast tråkigt att den va första säsongen också.. så d går inte.. hmmm
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Nån mer som såg "tecknet" i askorna av hans hand efter han förstört viruset?
borde inte adam dö från brist av syre o mat? Det är ju skillnad på att läka sig i köttet och inte ha någon energi och driva organen med...
Eldon efter hans organ har lagt ner pga av undernäring så lär dom repareras igen och bli hela! angående den där teorin att Peter och Adam bara kan dö om dom får en kula i huvet kanske stämmer, fast den kanske måste fassna och sitta kvar! Om ni minns när Peter fick en glasbit i huvet? han var ju död tills Claire drog ut den
// be the change you wanna see in the world
Jag har en lite teori här! Jag tror att Sylar sköt Nathan (snubbe i keps med mörkt hår). Han har clairs blod som man vet kan heala andra. Sylar har hennes blood i en liten bag. Han kommer försöka tvinga peter och co att göra honom en tjänst för att ge nathan blodet. Denna lilla tjänst kanske skulle vara att tala om vart Clair är eller något liknande. En teori som sagt, inget mer. Btw när kommer nästa avsnitt och kommer det vara ny säsong osv?
Noah skulle aldrig göra som han gjorde, ingen som minns hon som kunde byta kroppsskepnad? Eller dog hon? Annars kan det vara illusionstjejen som inte har dött. Hjälte P fucking 25 sesång?? Är du seriös ditt jävla fittmongo?
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
tagga ner lite:P inte alla som kan stava bra här i vErlden!
Det var Noah som sköt nathan.
Störde mig grymt mycket på Micahs kusin alltså. Hon blir räddad av Nikki men lämnar henne i sticket. Fett jävla fult.
Vänstern är död!
Gytt att Nikki dog dock..
kom på en sak. Jag tror att säsong/volume 3 kommer ta vid där säsong ett senare avsnitt var tidsmässigt. Som ni kanske minns hade sylar dödat nathan petrelli och peter hade ett fräckt ärr över anisktet, vafan hände med allt det där? jag som inte minns nåt? När jag tänker efter låter det ologiskt, för peter bankade ju nikki, som numera är död. Eller...?
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
får man bort den lilla biten från hjärnan som ger dem abilities så dör adam/clairebear (det e så sylar gör, han tar ju en liten bit därifrån, det e alltså den som måste skadas/skiljas från kroppen) _bajsaren P7...men det va ju framtiden?
elitz P19 tror inte sylar skulle göra en sådan deal..han arbetar nog på egen hand..det e nog the company...dem filmade ju från ventilationen
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Claires blod finns ju kvar, ba o hämta mer från henne;) De var lätt Noah som sköt Nathan, de fatta man när petrelis morsa snacka i telen, och på kläderna med, han hade alltid detta på sig när han gjorde uppdrag för the company innan. Och ja tror ingen kan numera dö, när de kan använda sig av Claires blod, kan de återuppliva alla, som vart döda lr blir dödade. Och Adam lär ligga kvar där ett bra tag till, men kunde inte hiro istället lämna honom inne i en grotta långt långt ner under jorden, typ i ett area 51 ställe. Tecknet såg ja i Peters hand efter han krossat viruset, men va d betyder vettefan, nån med en teori kanske ? Sylar kommer bli uppäten av Peter, peter äger sylar ;) Och de där me odödligheten, enda sättet borde vara spränga sönder hjärnan på dem.
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
tror inte det e noah, men det kan ju mycket väl va han!
tecknet e ju densamma man sett genom hela serien..
_bajsaren det kanske var framtiden ifall new york hade sprängts!
// be the change you wanna see in the world
todilo.. asså ja vet tecknet.. men va tror du det hadedär o göra ;)
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Gosh.. Någon info om när S3 kommer?
Sylar kommer va extra farlig, nu när han kommer kunna ändra skepnad och allt..
han har inte fått tillbaka krafterna till 100% än verkar det som iaf :) njae kraften är väll mer att man kan få människor att se det man vill att det ska se?
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
Hur svårt kan det gissa på vem som dödade Nathan, det är ju Clairas "Flygande Pojkvänn", han som ville hålla krafterna hemligt och inte ville att det skulle komma ut public! HAH ! 1 - 0 till mig.... läste inte igenom allt, hoppas inte någon annan hade samma teori =P
jo för flygarpojken råkar ju ha en till kraft som gör att han får reda på när folk vill berätta det också då lr? dumbass
fan. när kommer nästa SESÅNG? ;)
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
okej allihopa, tack för att 3 personer svarade på det som jag begrep vid första svaret.polyphonic jag är nära ett självmord..
okej allihopa, tack för att 3 personer svarade på det som jag begrep vid första svaret.polyphonic jag är nära ett självmord..
ja heller hur, börjar det imon då lr??
Jag e fan säker på att det var morsan som knäppte nathan. Hon e ju knäpp endå
Procreate, receive compensation.
Det var Noah säger jag. Under Nathans morsas order till the Company... Personen som Nathans morsa snackade med över telefon var säkert Bob eller vad han heter, han flintskallige.
Jag tror mördaren är antingen en ny figur, lr bara en mänsklig hitman som morsan anlitat med någon eve bob.. Pandoras box som hon nämner är säkert mer än bara som man säger, finns säkert något hon menar med det.
Kan någon svara på hur man vet att virset peter förstörde va shantiviruset?
Linged P19 Vad skulle han annars göra?
Teleporterat dit lite aska?
Inget virus lär överleva en kärnladdning.. Han nuka ju viruset.
Känns rätt så obvious att det var Noah som sköt nathan, fattade direkt. Men eyyyoooooo, Nicki hade ju viruset i sig, och nu går ju hennes kropp upp i rök.. borde inte viruset sprida sig med då? det är ju airborn så att säga
Eldon, möjligt. men kanske inte. Var fult när Peter kom in i det där säkerhetsrummet, han fattade tydligen Direkt att viruset var 1 dm från golvet haha. Eller när Sylar satt som värsta pundaren och sköt i sig blodet - "I'm back!". Hehe. Tungt avsnitt annars tycker jag
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
Var fult när Peter kom in i det där säkerhetsrummet, han fattade tydligen Direkt att viruset var 1 dm från golvet haha. mm sen förstod inget när hans bror blev skjuten...kunde ju beordra snubben att komma tillbaka åtminstone..
Fan va jag vill ha en riktig fight mellan Peter och Sylar! Jag vill ha blixtar, grejjer som flyger runt, min games och hela kittet! Dom måste ju bara ha en asball ultimate showdown!
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!