sämsta avsnittet!
www.ishoesme.se www.flowpics.posterous.com www.lovelymonday.tumblr.com
När fick man reda på att Bob är guldmannen lr larvar ni er bara?
han gjorde ju om pennan till guld när mohinder sa, nej ni kommer inte ha råd, angående jobbet..
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
lr en sked kanske det va
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Är det verkligen 100 att nästa avsnitt är absolut sista avsnittet?
En sked var det, undra om han kan göra allt till guld.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
han sa inte så mycket om sin kraft förutom att han förvandlade en tesked till guld. det är ganska uppenbart att Maya's bror dör, där har vi en, resten skulle jag antagligen lägga på Adam och möjligen Mikas kusin..
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
men det är väl bara Maya som kan ha ihjäl Adam och Peter nu? För tror inte de kan heala sig från det där, fast ska bli intressant att se om Peter blir imun mot hennes superkraft när han väl har absorberat den, precis som Hiros tidsstopp inte berör honom. Måste ha missat det där med guldskeden förresten.
Jag tror faktiskt inte Peter och Maya kommer att träffas..
The absence of evidence is not the evidence of absence
Sino P18 *SPOILER!!!*
fick se lite klipp från nästa avsnitt och man ser hur Gabriel/Sylar dödar Maya's bror, sen så åker de hem till lägenheten där Matt och Suresh har Molly och Suresh kommer över och börjar slåss med sylar. Suresh får iaf kontakt med Maya, Suresh har samarbetat med Mr.Bennet som sen båda samarbetat med Matt och Nathan.. så jag tror att chansen är ganska stor att de kommer ses :)
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
angående adam.. om det inte vore för peter så skulle det vara hur enkelt som helst för hiro att göra sig av med adam.. bara frysa tiden ta tag i adam och typ sticka till månen eller 6 miljoner år bak i tiden o släppa o sen åka tillbaka själv.! :) Verkar konstigt att peter är så lätt med på vad adam säger, han borde ju ändå lita på hiro..
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Linged P19 well jag skulle vll gissa att Peter kom närmare Adam under månaderna de satt i fängslade hos the company än de få gånger som han träffade Hiro :P
Moderator
2007-11-30 15:37
afflaf Fast dels har en tjej sagt att Adam försökte sprida viruset (varför lyssnade inte Peter ett skit då??) och så har ju Peter och Hiro faktiskt räddat världen tillsammans.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Har jag fel nu eller finns sista avsnittet att ladda ner imorn?!..eller är det söndag?!.
KaptenKrok P22 ja alltså hon sa ju några grejor men i den situationen som både hon och Peter var i så kan ingen av de vara säker på att den andra personen har något gott i sig. Peter hade spenderat månader i ett fängelse hos the company som han visste att hon satt i styrelsen för. Hon kände hans föräldrar men hon känner inte honom utan hon vet bara att han samarbetar med Adam och efter att ha blivit blivit mött på det sättet av the company (som ledde till att hon slutade) så finns det väll ingen anledning till att hon ska tro att han är en good guy egentligen..
Så dumt egentligen.. varför ha ett virus om det dödar allt o alla.. haha
Vad har Peter Pettrellis morsa för krafter?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kan någon berätta för mig vad peters/nathans mamma har för krafter?!..Har för mig att i något avsnitt i säsong 1 i något hotell rum eller liknande så använde hon sina krafter, har dock glömt bort vilken episod. Sen, hiros farsa, hade han någon kraft?..enda jag vet som hade krafter är guld snubben bob och polisens farsa, han kunde ju styra tankar osv, vilket polisen nu också kan. Sen den där vita gamlingen som kunde hela också. Men alla andra då?!..dom kanske bara var med och skapa allt eller vet någon deras krafter?!...
black_amor hon ger grymma blowjobs.
Hahahahaha, ÄCKLIGT!...Kärringen är ffs 1000 år gammal eller nåt ser det ut som, hahaha
Tänkte väl, avsnittet imorrn är bara "fall finale", enligt tv.com. Så strejken kanske förstör inte serien helt och hållet trots allt
Episod 10 slutar ju inte direkt bra, det är ju mitt i då något händer, som alltid då, så de kan inte va slut än
yes yes inatt smäller det hate these fuckin cliffhangers-
Moderator
2007-12-03 18:10
Men så sjukt värdelöst att sitta utan ordentlig uppkoppling just när sista avsnittet ska komma. Jag tänkte på det här med att senaste avsnittet inte var så lysande. Kan det vara pga strejken och att det inte var de vanliga manusförfattarna som skrev det? Och att det var därför det var ganska kasst.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
KaptenKrok P22 Strejken har vart en månad, tror nog manusen är färdigskrivna mer än en månad innan det SÄNDS..
Larvigt om hiro o peter slåss, tiden är stannad dom har ju inte bråttom liksom, dom kan snacka i evigheter röka en as fet o ba flumma.. fan va nice kraft asså.. *drömmer mig bort*
hehe linged word.. o dett avsnittet var fan inte kasst :S ni är kassa som tycker det är kasst.. ;)
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
brukar den landa vid 3 tiden då eller? avsnittet allsåå?
palla om 1 timma och 2 minuter :S
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
snarare runt 5..
på en sida där man kan tanka.. (mums vad gott med FETT) så brukar den släppas relativt tidigt
brukar vara nånstans mellan 3:30-4:30
fyfan ja orkar inte vänta!!!!!!!
Den finns ute nu!
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Va? Kollat nu, slut på säsong 2 ju..
http://www.myspace.com/choysmusic
kollade nyss klart på avsnitt 11... är det bara 11 avsnitt på den här sesången?? verkar ju som det
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
Är de episod 11 ni pratar om eller 10?...Om det är 11 så säg var ni får tag på den plz, för jag kan inte hitta den om den nu kommit ut.
Lungt lungt, hittade och kollar på den nu:)
Det var tydligen slut på säsong 2 efter episod 11 =S..Kommer säsong 3 nästa vecka eller när börjar den?...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
http://www.cucirca.com/2007/12/04/heroes-season-2-episode-11-powerless/ Fuck it... Klipp och klistra!
Ja Volume 2 och Season 2 är inte samma sak.. så volume 3 kan mycket väl vara fortsättningen på säsong 2... Antingen i jan/feb eller om författarstrejken verkligen klöser sina klor så blir det bara 11 avsnitt för den här säsongen och dom börjar med säsong 3 direkt i höst istället!
Bara jag som tycker det är dumt att de inte tänkte på att bara köra in peters blod i nathan när han blev skjuten?
hejhej
Peters blod kanske inte funkar.. med tanke på att han har massa möjliga olika förmågor. Men dom kanske provar, man vet aldrig
De gjorde ju det en gång tidigare på nathan när han hade brännskador. Kanske inte fungerar om personen redan har hunnit dö eller något.
hejhej
haha palla att folk inte fattat, alla ifrågasatte ju att strejken skulle stoppa avsnitt att komma ut.. att de inte skulle bli mer än 11 avsnitt denna säsong.. ? o endå snackar alla om de som de fick reda på det igår :S
Yes He's back!:P
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Fan, morsan verkar ju visa sig vara tidernas största häxa! Annars så var det ett jävligt maffigt slut på avsnittet må jag säga, hur Hiro besegrar Adam, Nathans tal, Noahs återkomst och Sylars flykt! Känns som om den här serien börjar komma igång ordenkligt nu!
Fan vad dumma i huvudet om dom nu ska hålla tal å inte peter är den som pratar då dom borde veta efter egen erfarenhet att företaget inte drar sig för något
Meep meep
skulle man vilja heala han skulle man behöva adams elle claires blod inte peters.. men shit morsan e ju åt helvete .. fuckkkkkkkk nu ere varken prison break eller heroes på nåra veckor:P