I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Heroes DEL 2 *spoilers*

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2007-03-07 03:07
Att kunna chatta och hålla på med internet med tankekraft måste va den mest värdelösa förmågan jag sett.

Angående Nathan & Peters mamma så måste ju hon veta om hennes söners förmågor och har förmodligen en egen förmåga. Hon har ju säkert haft kontakt med Haitian sen man vet inte hur länge tillbaka.

Om ni kollar vid runt 30 min så tar ju Isaac droger igen och målar några tavlor på en man som fått huvudet avskuret. Först trodde jag det var Peter i tavlan men snubben på tavlan har ju mustasch och skägg och så är det en pistol på golvet. Undrar vem det kan vara..

2007-03-07 03:21
Nu insåg jag att det var sig själv Isaac målade liggande död... med vapnet bredvid som han fick av Bennet. Det var det Hiro såg när han råkade stöta på när han reste fram i tiden i 2a avsnittet, och då kom ju explosionen precis efter också..

2007-03-07 03:26
gaaaaaaaaalet, jag blir så taggad att se nya avsniit efter jag läser allt i tråden.

de e sant peter kanske inte kan heala så kraftiga sår helt och hållet, han är ju fortfarande på inlärningsstadiet...
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2007-03-07 10:24
eller så förstörs peter krafter lite när sylar skär hans skalle, vilket gör att han inte kan heala helt och fullt?

2007-03-07 15:16
norado P20:

oooooooooh, det tänkte jag fan inte på =P

2007-03-07 15:42
mr bennet sa för några avsnitt sen att the Haitian agareade genom högre makter, när han fick reda på att clarie's minne inte hade blivit raderat.

högre makterna e morsan
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2007-03-07 17:23

- Jag gav dig tydliga order. (Bennet)

- Jag lyder under nån viktigare än ni. (Haitian)
- I det här bolaget?
- I er dotters liv.

Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!

2007-03-07 17:49
Jag är rätt säker på att haitianen jobbar för Claires farmor.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2007-03-07 18:08
Fleppo2

Det vore inte helt konstigt egentligen, med tanke på hur Nathan och Peter's farsa var värsta in deep med Linderman. Familjeföretag? :O

Och angående förvandlingstjejens effekt när hon ändrade utseende, hon gör ju mer än bara byter form. Hon skapar ju en illusion för hela rummet. Man ser ju tydligt att Simone's kropp inte ligger på sängen när hon ser ut som henne, men sen kommer den dit när hon förvandlar sig tillbaks..!

2007-03-07 20:23
Jag är rätt säker på att Nathan och Peters mamma har nån skill, det verkar ju vara ärftligt (Nikki, Micah, B.). Frågan är vad... tror hon har en mkt viktigare roll senare i serien än nu iaf.

Sen skulle jag inte bli förvånad om Mr. Linderman är deras farbror heller, hehe.

2007-03-07 21:11
fan va ballt det blir nu! nathans morsa, claires mormor är värsta bossen asså!

2007-03-07 21:30
Eller att Linderman är Petrellis farsa... och nån djup historia bakom det.. bla bla bla.

hehe nu slapp iaf Peter Emoluggen! ^^
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"

2007-03-07 21:39
nej, det var ju så att nathan och peter petrellis farsa hade kontakter med linderman, deras farsa är ju död...
Skulle bli fet galet om det var så men jag tror verkligen inte det..

2007-03-07 21:51
Det ser mycket coolare ut med än *spoilers*

2007-03-07 23:41
Börjar bli riktigt komplicerat nu alltså. Om någon skulle börja kolla på det nu skulle han/hon bli så jääävla förvirrad :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-07 23:49
någon som vet vad det är för spel som mamman o sonen spelar på ps2an?? Nån som vet?? det såg helt sjukt fett ut!!
solar mig i den permanenta glansen av mig själv.

2007-03-07 23:58
Heavently Sword heter det typ. Och det är till PS3.

2007-03-07 23:58
de lirar ju ps3 iofs :P

2007-03-08 00:20
hehe men hur ser ni det era jävlar. aja fett verakde det iaf, lycklig unge som har ps3!
solar mig i den permanenta glansen av mig själv.

2007-03-08 00:27
haha men ser ju konsollen :P sen ser man det på kontrollen som är trådlös och man kan se usb-jacket som sitter längst fram på den :P

2007-03-08 01:15

haha hon slänger ju kontrollen tydligt för att man ska se att serien hade råd att köpa in ps3..

Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!

2007-03-08 01:46
mer troligt att sony har betalat dom för att få ha med sin produkt

product placement anyone?
http://www.soundclick.com/Labbi

~ Labbi - Mind over Money - Linero ~

2007-03-08 02:44
klart sony betalade dem, precis som i många andra filmer...
Cast away, FedEx betala, I am Sam Starbucks betala

2007-03-08 07:18
haha coolt, tänkte inte heller att det var ps3, trodde det var 2 :P
Forumsignatur:

2007-03-12 08:45
Ingen heroes? :((
Det som inte dödar, det härdar!

2007-03-12 09:24
Jag var fett taggad på att det skulle komma ut en ep. idag men icka jävla april månad... den suger!

2007-03-12 10:41
bakelse dissa inte april. Bästa månaden :P

2007-03-12 12:17
fyller du år då eller?

2007-03-12 13:05
Peter överlever helt klart. Hiro från framtiden säger ju att han inte känner igenom Peter utan hans "r". Känns som att det är äret han får efter sylars attack.. Samtidigt ser man ju hur blodet slutar droppa efter bara några droppar. Sen är ju frågan hur healinig grejen funkar. Verkar ju uppenbarligen som att människan med kraften känner av och blir skadad för att sen när skiten är över heala. Se på Clari när hon går ut från huset efter toms jävla utbrott.

Håll koll på tv.com. en himla bra sida som har koll på allting när det gäller tv i usa. Där står det att nästa avsnitt visas 24 april (om jag inte kommer ihåg fel). Verkar dessutom som att det bara är ett avsnitt till som är officiellt.. 
Någon som har info om vad som kommer hända med serien? Att det kommer en säsong till kan ett spädbarn räkna ut så det behöver ingen skriva. Det jag snackar om är "hård info" med källor, typ antal avsnitt och planerade säsonger osv.

Din dumma jävel rent ut sagt. Har du helt ärligt aldirg hört talas om produktplacering? I princip alla filmer och stora serier som kommer ut får hur mycket pengar som helst av olika företag för just sådan reklam. Har du inte sett det innan så bör du ju verkligen öppna ögonen eller kanske snarare hålla dom stängda. Sjukt jävla störigt när man ser Dell logan i helskärm i senste avsnittet Heroes t.ex. 
peace, love, unity and having fun
Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att krocka.

2007-03-12 15:06
abow tjocka ord;D peace out
-.-DMX-.-

2007-03-12 19:04
bakelse: jaaaaaa, samma dag det släpps dessutom :O

2007-03-12 23:52
Det kanske släpps ett till avsnitt inatt. Det visas inte i usa, men det kan göra det i Kanada. Så håll tummarna och håll utkik på diverse sighter :)
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2007-03-12 23:54
Hoppas!!!

2007-03-13 02:50
Det kommer de förmodligen inte göra, det är lite skillnad mellan att Kanada visar avsnitten 1 dag innan än 1 ½ månad innan

2007-03-13 03:09
Niobe

OOOooooh fan vilken nice födelsedag!
Fast den suger för oss andra som inte fyller år!
Jaja.. vi kan väl säga att heroes avsnittet är från mig =P

2007-03-13 06:42
norado P20

Hörde rykten om det, men det lät lite otroligt, men man kan ju alltid hoppas liksom :)
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2007-03-13 08:41
Det visas i på kanadensiska Global Television den 23:e april.
Det är jättelätt att googla efter "Global Television".

2007-03-13 12:36

Sjukt jobbigt att vänta sålänge men det är det väl förhoppningsvis värt!

2007-03-13 13:58
fan vilket fitteri.. jag var helt inställd på ett nytt avsnitt.
vilka tror dom att dom är?

2007-03-13 16:07
Ptolemajo:
Jag misstänker att de tror att de är programplanerare, vilket de faktiskt har helt rätt i att de är.

2007-03-13 17:07
Fleppo2, buuu!
:(

2007-03-20 08:38
miss u baby heroes :(
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2007-03-20 13:15
Me too :(

2007-03-20 13:27
Bakelse: Nah, vad gulligt, fan vad snällt. Tack =)

2007-03-21 16:50

2007-03-22 01:24
Niobe

hehe original gentleman

2007-03-22 02:53
LÄS HÄR!

För där står alla "först" sändningar.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2007-03-27 11:33
shi va segt ingen heroes har det vart på ett tag nu!
Vart är min heroes!

2007-03-27 11:44
faktiskt
damn, what's wrong with my generation?
we was the cream of the crop but it seems we've been robbed
that's what happens when you trade in all your dreams for a job

2007-03-27 14:38

SPOILER!!

Nästa avsnitt kommer samtliga som är bevandrade inom comics få svart på vitt iallafall hur fruktansvärt talang och fantasilösa scriptwriters serien använder sig av.