Woo trodde detta va sista avsnittet men det är ju ett nästa vecka också, är episod 19 sista eller kommer de fler?
Nu vet vi vad Hiro menade med Peters "scar"... Grym cliffhanger!
:O:O:O:O:O ps3 jag vill ha
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
störande avsnitt
True, den är episoden gjorde mig upprörd, så upprörd... Jag visste att det skulle komma en shapeshifter. Nu börjar pusselbitarna i Peters dröm falla på plats.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sick me morsan.
en kille som jag känner hade tydligen fått insider tips.....sen har jag läst samma sak på ett forum sen känns de lite väl löjligt att simone bara skulle dö sådär
http://www.soundclick.com/Labbi ~ Labbi - Mind over Money - Linero ~
labbi det e inte hon som kommer upp..det e en shapeshifter
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
ojoj vilket slut, var det detta avsnitt säsongsfinal eller kommer det ett till avsnitt nästa vecka?
abow vilket avsnitt, jag ryser!;D
-.-DMX-.-
jaa jag vet de todilo men jag har hört ett rykte om att simone kommer att vakna upp igen.....men som sagt rykte
Men... var detta säsongsavslutning? Verkade onekligen så. Och när kommer säsong 2?
Nästa avsnitt verkar sändas den tolfte mars.
håller på o ladda avsnittet nu! ska bli spännande!
www.ishoesme.se www.flowpics.posterous.com www.lovelymonday.tumblr.com
Enligt nån på ett annat forum kommer säsong 1 att bli 23 avsnitt långt, där det sista är dubbelt. Börjat bli så sjukt spännande nu att jag inte kan vänta, sån ångest att det säkert tar månader innan säsong 2 kommer :/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Asså vafan är det för fel på Nathan Petrelli anyway? Riktig fuck up som trots alla pissiga val han gjort i sitt liv låter sig bli omkullsnackad av Linderman
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Fan vad glad jag blev när jag läste att det senaste avsnittet inte var sista för säsongen. Kommer Suresh att dö nu eller? Synd faktiskt, diggade honom! Längtar till nästa!
fan om peter petrelli dör... han e ju lätt skönast...
Sirre, tror inte det han för ju vidare hela heroes känns det lite som och han är iaf inte död än. Nästa avsnitt lär det bli battle med peter vs sylar, as I predicted! knas att han skärde av håret han såg ju ut som quasimodo i det med sin hängiga läpp! Nej fan va skönt det kändes när Ando kom till Hiros undsättning och att Hiro fick sina krafter tillbaka!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
23 april kommer nästa :( fett långt
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
hehe grym avslutning med sylar i senaste avsnittet, fan den jäveln e lite jobbig :P Att alla har någon connection på nåt sätt, e lite jobbigt, man vill ju veta hur o vad, o när det hände :P, är alla släkt med varandra lr? just a big happy family :P
your in for the money? you need to get out the Game, motherfuckers need to think before they spit out my name
Luggen! Han kapade luggen!! Hur kunde han?! (Jaja, nu vet vi iaf hur Peter fick ärret.) Och ang. Linderman: Vad var det jag sa? Varken Thompson eller Nakamura. Linderman var förövrigt rätt mysig. Shapeshifter-effekten var sjukt ful. Tillochmed en vanlig enkel morph-effekt hade varit coolare. Nån mer än jag som reagerade på vad Jessica kallade de två agenterna förresten, eller är jag på tok för serienördig för mitt eget bästa? Barling: Att Niki kanske kan kanalisera döda osv har jag redan föreslagit i förra tråden.
Fleppo, fan word det hade jag glömt bort ärret! Fan du räddade min natt hade börjat tvivla på att peter överlever men du upplyste mig och då kom jag på att hiro kände ju honom i framtiden! Linderman har en jävligt skadad potatis näsa... Vad kallade hon FBI snubbarna då?
Agent Quesada (troligtvis efter Marvels editor-in-chief Joe Quesada) och Agent Alonzo (kanske efter Axel Alonzo, som varit editor på både Vertigo (DC) och Marvel).
Ursäkta svengelskan. Kunde förstås ha sagt "chefsredaktör" resp. "redaktör", men mitt vokabulär svek mig temporärt.
du är på tok för serienördig för ditt eget bästa :)
det e bara en grej...varför kommer han ha ärr? han behöver ju bara heala bort det...lr tycker han kanske att det e coolt? :S
Linderman var ju skithäftig..! Älskade hans karaktär som hård maffiaboss kontra vis allvetande gubbe. Undrar vad hans agenda egentligen är.
Shapeshifter-effekten var sjukt ful. Tillochmed en vanlig enkel morph-effekt hade varit coolare. Håller med, riktigt ful! Linderman verkar ju skön, tur att man inte blev besviken på honom eftersom han är viktig i serien.. Men nästa avsnitt kommer väl 12 mars och inte 23 april? Bakelsen: Hoppas det!
Mmmhm, och nu när todilo sa att han kan ju heala bort det där, var fan kommer ärret ifrån då? shit vad kär jag är i den här serien!
serien var medelmåttig i början, de får ni fan erkänna....men nu har den blivit fett bra
jag tycker den började skitbra...me indienshitet o allt
DAAAMN! nästa avsnitt kommer inte förens 23 April... GAWD!!! Och vääääärsta cliff hangern också!!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
En sak jag inte förstår dock är hur vissa kan snacka om avsnittet som just sändes i amerikansk TV, och det var typ igår?? Väldigt konstigt :)
ahh de va inget, det visades tidigare i Kanada av nån anledning :) Det som stog efter avsnittet här var att nästa kommer 23 April, men det kanske sänds tidigare i Kanada då! Man kan ju hoppas!! :D
En möjlig förklaring till ärret kan ju vara att Peters healing factor inte är helt 100% perfekt. Och det är ju trots allt ett rätt seriöst sår, som antagligen går en bit in i kraniet. Knepigt att hela det kanske.
23 april!!!! Jag hade varit sne om det inte var min födelsedag. Wooohooo. Bättre present kan man inte få :D
men detta är en teori....peter var ju tvungen att vara nära nån med krafter för att få samma. senare behövde han nt de men är de nt möjligt att hans radie för hur nära han måste vara nån med en kraft abra blivit större...dvs att om nån hero är åt helvete långt borta alternativt död så fungerar inte krafterna??
Labbi Isåfall skulle ju hans healing kraft vara ännu starkare nu, när Claire är i New York. En möjlighet är ju ifall det är så att Peter bara kan använda en utav krafterna i taget så måste han slåss mot Sylar och börjar hela sig för sent. Eller att han knockas ut och blir räddad av någon, för han kan väl inte använda sina krafter när han är medvetslös?
det måste göra jäkligt ont att hela igen såret om sylar köttar upp det samtidigt. om och om igen haha
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
hahahaha snacka om bra tortyr kan ju aldrig dö hahaha
23:e APRIL ??? SKOJJAR NI ELLER ??? Vad fan ska man göra till 23:e April ?????? Argh!
neeeeeej det får inte sluta sådär!! jag ville se mer nuu !!!! fy fan :( så spännande !! peter måste ju slåss mot sylar! :P så nu äntligen fick man se linderman...men man blev ju inte smartare än det, vet bara hur han ser ut. men han verkar ju veta ganska mycket så :/ sen peter och nathans mamma, va fan vet hon om allting också eller? hon visste ju vem haitiern var och att claire var hennes barnbarn :/ vet hon att nathan kan flyga och peter har massa krafter med? hoppas inte mohinder dör :( han är ju ett måste i serien!
Forumsignatur:
ett alternativ: visst berättade nathan om claire för sin morsa? alltså vet hon om det. och jag tror att möjligheten att mr bennet och nathan gjort affärer på nått sätt, kanske inte just affärer som har med krafterna att göra, men på nått vänster ändå, och då är det ju inte omöjligt att farmorn vet om haitian guy. eller nått, jag vettefan. alternativ2: nathans morsa har också en kraft och det är egentligen hon som exploderar.
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
nu ska vi vara lite halvt nördiga men vem i serien tkr ni är coolast? sylar här
det är inte särskilt nördigt att fråga vem man tycker är coolast.. det är det minst nördiga ämnet i denna tråd tillochmed. jag tycker att det är fusk att tycka sylar, för sylar är ett jävla cp! jag säger nog Hiro, men eftersom många andra kommer tycka det också, så sejfar jag med internet-bruden. hon e grym! mer med henne! fett skön skill.
okok om inte sylar så skulle jag fan nt tacka nej till shapeshifter kraften.....hade passat fint vid diverse konflikter
Tycker osynliga mannen är coolast! Ensamvarg som bara driver runt och är osynlig! Dom är alltid coolast! :)