snart e de dags igen och jag skratta de vi avsnittet när dom gräver upp pengarna då sa t-bag jag ska till thailand och skaffa en hand där då säger c-note haha den vita killen kommer skaffa sig en svart hand . bästa jag hört :D!
... i don't need this to talk,but i talk like i need it
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
loppis freelance :P jag som skulle ta den ju
Behöver en vit helg för munchisarna har gjort mig till Bizarre i D12!
det står ignet om försök, "sacrifice" är typ att offra
så yes, something with his hand again
ja, sacrifice betyder offra, men om du kan engelska någorlunda bra vet du också att det är ett talesätt att säga "ultimate sacrifice" att han gör det ultimata försöket, den ultimata offringen, för att få tillbaka pengarna... det står inget om hans hand där... "get your hand on something" betyder att få tag på något... det är ett talesätt...
T-bag gör ett uppoffrande försök för att lägga vantarna på Weltmores pengar ja.
wELTMORE? D.B Cooper alt. Charles Westmooreland!
DING DONG
Who the hell is Weltmore ?
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!
weltmore? du menar westmoreland va? :)
Forumsignatur:
t-bag har namnsdag idag :)
Forumsignatur:
fan fan fan var e heywire????? man får se han var 10e avsnitt
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Det blir antingen så att LJ, Linc, Michael, Pappa Burrows och Sarah sitter och äter middag i en enda lycklig familj eller så är det så att Pappa Burrows dör snart (inom några avsnitt) och att dom skålar för honom sista avsnittet och säger nåt klyschigt i stil med "Thanks Dad".
"Som klockrenh säger." - oneoo
klockrenh aah tror också de blir nå lökigt slut på den historian..
and-one P24 de va et tag sen man såg han =/ undrar hur de går med flottbyggandet..
and-one
Han dyker nog upp i Holland sen... med eller utan flotthjälp. :)
Jag undrar också vartfan Heywire tagit vägen... var typ fem avsnitt sen man såg något av honom nu. Men ojojoj det börjar bli spännande igen.. var ett par avsnitt där (speciellt i samband med uppehållet) som det började kännas ganska lamt och förutsägbart men nu är det fan kul igen. Härligt snart måndag igen.
Gerdaman
sämsta avsnittet hittils, michaels sentimentala stund med sarah var skämmigt dålig..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Pigeon_ P17 hört talas om dra slutsats? om du ska gör aden ultimata offringen och sitter vid ett element och din hand är fast kedjad elel vad den är mot ett element och det är samma hand du fått avhuggen innan och du är kapabel att dra loss den och polisen kommer inom 5-10 minuter.. vad kan offringen vara då?
Ghettogerda F21 Härligt snart måndag igen. Hade jag hört det där ngn annastans än i det här forumet skulle jag tro att du va galen :p
Men det är ruggigt skönt att ha en ljusglimt i början av veckan när man går till jobbet i mörker och man känner att skorna är dyngsura efter all slask.
4 dagar kvar!
Fast egentligen är det konstigt att det är måndag man längtar efter och inte tisdag för man kan ju aldrig se det nya avsnittet på måndag utan jag brukar kolla på ehh min inspelning som jag gjort under natten. Aja nån som har några vettiga teorier om Heywire eller kommer han aldrig mer komma tillbaka?
Gerdaman
han har ju aldrig försvunnit? han höll på o bygga en båt bara, ha nkomemr säkert bli arresterad inom 1-2 avsnitt
nej nej nej... Ha ywire kommer att klara sig, utan tvekan. Han är en av de som klarar sig...tillsammans med Linc, Michael, Sarah, LJ, Sucre och han med familjen.
skitsamma om sarah dör, om de gör en säsong 3 är det fan sjukt dåligt...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Om det är nån jag hatar i Prison Break så är det LJ. Fyfan vad jobbig han är.
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Haywire har byggt klart sin båt räddar resten av gänget och drar till amsterdam!
om du frågar mig, så kommer haywire att åka fast, 2 st kommer åka fast te fängelse igen, och sucre är inte halvfärdig än, inte michael elle lincoln heller, t-bag får dom inte ta bort, C-note har sin familj och allting känsn som om dom inte kan bygga på så mcyke på hans historia så han kommer bli inslängd igen tror jag och samma med haywire, finns säkert skit mycke o bygga på, men han är bara för ointressant, han e grym o så, men ah, ni fattar
racapp Men det jag inte förstår är varför manusförfattarna skulle välja att ta med Heywire i rymmningen från första början om han inte kommer tillföra något nu efter?
Gerdaman
Pigeon_ P17 hört talas om dra slutsats? om du ska gör aden ultimata offringen och sitter vid ett element och din hand är fast kedjad elel vad den är mot ett element och det är samma hand du fått avhuggen innan och du är kapabel att dra loss den och polisen kommer inom 5-10 minuter.. vad kan offringen vara då? men det var ju det JAG sa innan, att han ANTAGLIGEN sliter av handen... men du fick det att låta som att de skrev det i texten... jag kanske missuppfattade dig, men på dina inlägg verkade det verkligen så..
jag vann!
Ghettogerda
Men det är nog så att Haywire kommer att spela en stor roll i de andra internernas flykt. Det tror jag absolut. Det är en medveten metod att inte ha med honom så mycket så folk "glömmer honom lite".
Passion found
http://www.youtube.com/watch?v=jXJGTfRtQnk (sitter på Mac, kan inte länka).
Ruggigt att Bill kommer dit till buren. Han kanske säger att Mahone inte behövs mer och det är anske därför han sitter i bilen och har potentiella självmordstankar.
Sarah kommer bli räddad av Michael, no doubt.
Passion found
Ghettogerda F21 så har dom någon att arrestera , alla kan ju inte dö :( :P
Fooshizzle P35 om du kollar mycket långt upp så ser du att jag redan länkat till båda dom trailerna :D
en annan grej jag skulle fråga, någon som kan ha en gissning om vad de kan stå på den där lappen micheal gav sucre. man såg ju att det står ''bolshoi,booze'' men i alla fall de jag tror jag ser är att de är mer text än bara denna ''bolshai, booze'' någon annan som tycker de står mer på de pappret?
ewah P17 aha x-D
ja men såg man inget mer senare i det avsnittet om bolshoi booze.. jag har för mig att de va ngn liten byhåla eller så..
vafan gör mahone i trailern? ska han ta självmord eller vafan?
www.soundcloud.com/arionmusic
10:e var jävligt bra!
360 GT: Beezwaax
ja vad ska man ta sig till?
-- Mr.L --
Mahone kommer ha pistolmynningen i munnen när det ringer å då som säger att dom har spår av scofield typ.. så dör han inte.. Scofield verkar känna prästen om det nu e en präst i bikten.. Späääännande! :D
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Linged P18 Ang. prästen.. Så tror jag att det är prästen som var på hans mors begravning..
Eller......?
vilket är det senaste avsnittet som släpps ?
Tonfisk
jäävlar....fan va annorlunda saker o ting går.
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
pellepotter Vad menar du?
från en vanlig "escape" till att ha en farsa som tyldigen har en organisation som ska sätta dit den andra organisationen. Iof var det ganska självklart men ändå =P
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK