Shit vad kasst om pappa scofield saves the day. Då ser jag hellre att Linc växer lite, blir grön och knockar alla snutar och sen tar ett tvåkilometershopp därifrån med L.J. under armen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
3 dagar kvar!
... i don't need this to talk,but i talk like i need it
Tokfan P19 Varför det?
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Linged varför fan tror du helt ärlit? ska pappa scofield komma som super mannen varje gång producenterna känner för att överraska oss eller? då blir ju fna pappa scofield som en nödutgång för dom varje gång pappan har vart superman once, och de tyckte jag var för mycke till o med
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
fuck pappan, mahone släpper dom! pga scofields o hans lilla snack .. får vi hoppas .. längtar till tisdag!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
racapp bara stördare att hans farsa inte kommit in i bilden ännu.. Han borde ju kunna hjälpa till asmycket, han visste väl hur "företaget" fungerade..
Linged P18 ah jag vill gärna se hans pappa komam tillbaka, men inte att han räddar Linc.. Igen, no no no, hell nah!
pappan kommer säkert inte tillbaka, prison break handlar mycket om överaskningar och eftersom vi alla snackar om linc och scofield's pappa ska komma och rädda honom kommer säkert inte att hända. ni får se nästa avsnitt,ingen pappa scofield kommer vara där
Linged Han racapp sa det rätt bra.
fan vad ja hatar linoc... han borde fatta att tjockisen som sitter ocjh läser tidningen skulle gå till någon polis.. varför följer han inte efter honom och dödar honom eller slår honom gul och blå?.. blir så jävla trött på de där.. hur fan tror dom? att dom ska kunna springa ifrån polisen på en öppen bro? . detta e fan avsnitt 9(eller var de 8) och inte avsnitt 1 där som klara sig på ett öppet fält.. fan vad arg jag blir.. och hur dum kan den där tjejer sarah? vara? .. helt dum i huvudet fan vad ja hatar henne.
spöket P24 han borde fatta att tjockisen som sitter ocjh läser tidningen skulle gå till någon polis.. varför följer han inte efter honom och dödar honom eller slår honom gul och blå?.. mm exakt i en tågstation där de är fult med folk,ingen kommer ju märka...
samma sak när dom satt i bilen och så kom den där tjejen och gav tillbaka växenln till lillgrabben. Varför inte bara åka därifrån? istället för att kolla om hon kollar back? . hur länge tror han att han kan ha kvar bilen ialla fall? snuten letar ändå efter den där exakta bilen.
Racapp okej jaförstår.. Sen asså hur kan Mahones fru kunnat missa snacket om rymlingarna som hennes man jobbar med.. hon borde fan känt igen scofield direkt.. haha..
Linged tänk på hur hon är, hon verkar hata allt som har med mahone och mahone's fall att göra plus dom är skilda
ok ok men glöm inte att detta är en serie på TV.! lite föcked öp är det ibland. daah ! om det skulle vara som verkligheten , då hade alla känt igen dem .and how fun would that be?
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
de fletsa ställena/affärerna dom går in på så blir dom igenkända
imoorn smäller det i USA :D
tråkigt med alla negativa kommentarerna.. det är en tv-serie med på gränsen för mkt fiktion bara för att vi ska gnissla tänderna över spänningen.. får ta o sjukanmäla mig på tisdan :D ska va uppe, kolla på pb sen sova hela dan x-]
Behöver en vit helg för munchisarna har gjort mig till Bizarre i D12!
de vet vi om 16h :p
BREAKING NEWS! BREAKING NEWS! BREAKING NEWS! Hade TV:n på i bakgrunden när jag plötsligt hör innan reklampausen "Tävla med TV3 och Prison Break och vinn en resa till inspelningen av nästa säsong av Prison Break". Vafan, det är ju säsong 2 som rullar på TV just nu och i USA är dom på avsnitt 9 på säsong 2.... betyder det att det kommer en ny säsong?? Urmjölkning deluxe
"Som klockrenh säger." - oneoo
breaking news fosho.. :b
woohoo
Oh, spännande avsnitt, nu måste man sitta och skaka en vecka till i väntan på nästa avsnitt...
damn! fan va man hatar sluten av avsnitten på prison break! haha! men fan va soft av micheal när han bura in mahone! kan tänka mig att sarah klarar sig ur kellerman-skitet och söker upp micheal igen... Kan tänka mig att deras farsa dör men LJ och Linc klarar sig eller nåt... men soft avsnitt som fan iaf!
det jag blir så jävla sur på är lillpojken aka linc son som är helt dum i huvudet, jag fattade direkt att grinande lillpojken skulle sabba det för linc och åka fast..kan han inte bara lämna grinisen och sticka???
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
riktigt grymt avsnitt.. olidlig väntan i en vecka till då :P
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
Ovanligt att ngn skulle komma å rädda Lincoln Burrows. Ovanligt säger jag bara. Ovanligt... men det var ett hyffsat avsnitt
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
bra avsnitt, men inte som tidigare när man "suttit på nålar" undrar va biffen ska göra med linc, om han bara ska skjuta rakt av eller skära halsen av han i sömnen typ.. hur många avsnitt är det av säsong2?
Så ja då kom pappan och hjälpte till .. hahah men fan skit spännande..
WORD freelance
I'll see you in another life, brotha!
SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER Enligt spoilerfix så kommer Kellerman eller Sarah dö (struggle with their last breath) jag trodde Kellerman men på avsnittet efter så står de att Kellerman tries to coverup blabla nånting, vilket betyder att han lever "SARAH DÖR" den där grabben kommer inte döda linc eller lincs pappa, Kanske LJ Enligt spoilerfix står de att Linc förlorar en nära, MEN linc lever i 3 avsnitt framåt åtminstone PLUS de står att michael kommer ha en familje trätt som kommer geh an dåliga minnen,vilket tyder på att han träffar sin pappa vilket tyder på att hans pappa inte dör
Vadå åtminstone 3 avsnitt? Lincen kan fan inte dö.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
står bara spoiler till 3 avsnitt framåt, och han står nämnd i alla 3, så åtminstone 3 avsnitt till lever han, han kommer nog aldrig dö men ändå =D
En sak som jag störde mej obotligt mkt på: När de fångade Linc the Sink i avsnitt 9 så var det minst två polisbilar och yada yada. Men när de åker därifrån så åker dom tillsammans i ett baksäte i en polisbil, men vart i helvete är dom andra? Som USAs most wanted skulle åka i en enda ensam polisbil. Det skulle vara minst 3 bilar och eventuellt en helikopter. BAH SJUUuukt Ju !
"Don't schsch me motherfucker"
en grej jag märkte när jag kolla på detta. när dom där som är med lincs fasra åker in i polisbilen första gången så saknar den regestringsplåt men när dom byter vinkel är den där igen haha :D
det är 22 avsnitt i säsong 2 det kan man se på tv3 hemsida.
en trailer till 211 ser ut som om mahone tar livet av sig
mahone call's his wife
damn nästa avsnitt verkar bra
still, hon är inte nämn nångång inom de 3 avsnitten så kommer, vad kommer han göra? lämn henne bara? naah och de står också "t-bag will make the ultimate sacriface to get his hand on weltmores money" är de att han sliter av handen? kännms inte så ultimate, venne,
ojojoj så jävla bra det är :D säg fan inte att hon dör :( död åt kellerman istället!! fast jag vill hellre se den där kinesen död, han är ju så störande :/ och ful när han pratar:P sen linc, självklart hans farsa :D sen är han amerikas mest efterlysta man, åker i samma bil som lj, i en polisbil, inga fler... joo ofta:P mahone kommer gå över på scofields sida :) 2 smarta snubbar, blir dom smartare eller dummare? :P
Forumsignatur:
men liksom dom fångade dom, vad ska dom sitta o vänta på polisbilar? vad är problemet? bara att åka med honom i bilen te stationen? liksom han är inte supermannen, är han fast i en polisbil med handcuffs och med sin son så har han inge nväg o rymma, springer han så är hans son kvar ode händer inte, dörrarna låsta och allt remember, han är amerikas most wanted men inte most dangerous! jag kan sno godis från en affär, åka fast, rymma, och hamna i hans position, jag måste inte ha 10 bilar bakom mig och helikopter över, landminor på alla andra vägar , avspärrade vägar, swat styrka via båtar, skottsäkert glas och sitta fast sydd i baksätet med en boll i munnen och ögonbinde get the point? :D
i s2e10, ger dom T-Bag snus eller tugg-tobak eller vad är det dom trycker under hans läpp??
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!
suck
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!
tuggtobak såklart... de säger ju till och med "he looks like the chewing type"... racapp "t-bag will make the ultimate sacriface to get his hand on weltmores money" det betyder ju att han gör ett ultimat försök att få tillbaka pengarna ... och antagligen sliter han av sin hand igen hehe
det står ignet om försök, "sacrifice" är typ att offra
så yes, something with his hand again
^fan va skabbigt när man tänker på det:P
han kommer bita av handen :P finns inte så mycket annat val :P
Forumsignatur:
som racapp sa så har dom ju nyss blivit gripna vad jag förstår och ska åka ngnstans för att "förvara" linc o lj.. det är ju inte så att dom skulle åka flera mil till fbi direkt.. snarare fbi som kmr i jaktplan o riktiga vapenkryssare o dundrar fram u know? sen hade väl linc sr.'s allierade haft linc o lj under uppsikt.. men istället för att notera alla fel så kan ni väl se det för vad det är? jag vet inte hur stor budget dom har haft under produktionen.. det är bara en fiktionell tv-serie! och en bra sådan :D
Skummisen hos Licoln kommer nog döda Farsan sen kommer hon blondinen hjälpa Linc oLj därifrån.. Hon fick för mycket utrymme iavsnittet för att bara va en stand-by brud.. Kellerman vet ju inte om att Sarah träffat scofield.. antar jag.. Tror inte Sarah dör vore fett sorligt nu när hon tänkte gå tillbaka.. Sucre känns lite passé pallar inte bry sig längre.. Skönt avsnitt.. Lääängtar till nästa :)