I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Teenage Mutant Ninja Turtles - Ny film 2007!

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2006-11-17 18:23
jag tycker turtles ska vara tecknat
fuck you and have a nice day sucker

2006-11-18 01:55
turtles 1 var en hiphop-klassiker iaf. vanilla ice gjorde ju soundtracket och är även med i filmen om ni minns. (turtlerap)
go ninja! go ninja! go! gick den elelr nått. king film iaf.

tror med att dennan kan bli en allt eller inget film. men fan asså postern såg ju löjlig ut. hade hoppats på turtles möter sin city typ.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!

2006-11-18 19:22
jag hoppas att den blir bra. men man vet ju aldrig. men turtles är turtles.
thundercooperfuckinbird

2007-01-17 02:18
Ny trailer ute på Apple:s sida
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''

2007-01-17 09:14
jätte ny trailer.
SKU - SKU - SKULASON!

2007-01-17 09:49
sarkasm är inte läsbart i den raden om det är det du försökte få dig med och ja, det är den senaste trailern, jag har inte sett den upp tidigare, endast en teaser och trailer 1, denna las upp igår.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''

2007-01-17 11:04
det är exakt samma trailer som varit uppe innan, möjligtvis i bättre kvalite' men då får du ju skriva det och inte att det är en NY trailer.
SKU - SKU - SKULASON!

2007-01-17 11:33
dumbass, vad skrev jag. NY trailer ute på Apple:s sida..menat att den las upp igår och dem har inte haft en sämre kvalite tidigare..detta är den senaste dem har

2007-01-17 11:43
sökte länkarna i dem trådar som finns ang filmen och fann två filmer:
teaser och trailer 1
ingen trailer 2...så jag undrar var i forumet du såg den?

2007-01-17 13:12
vad är det du inte förstår ? den trailern du länkade som "NY" har varit uppe tusen ggr och där med basta.
SKU - SKU - SKULASON!

2007-01-17 13:13
däremot har den funnits uppe på internet i olika kvaliteer.
SKU - SKU - SKULASON!

2007-01-17 13:16
Det DU inte förstår är att jag länkade denna trailer som ny för att den är NY(i Apple.com)...att den är gammal för någon annan är sak samma...NY I APPLE:S SIDA...fatta, har du sett denna trailer i apple.com förr?

Om den har länkats tusen ggr har jag absolut ingen koll på men i dem trådar som handlar om filmen så finns det INTE denna trailer med...ligger det i en annan tråd är sak samma...jag länkar däremot i RÄTT tråd

2007-01-17 13:30
CiL:

Det var 2:an och låten heter ninja rap.

2007-01-17 13:32
Skitsamma...det är fortfarande en ny trailer på Apple.com, exakt vad jag skrev är just så jag menade...även om det så finns tusen redan länkade i andra trådar.

2007-01-17 13:56

haha pajjas vem fan bryr sig om vilken sida den ligger på ?

SKU - SKU - SKULASON!

2007-01-17 14:22
och hur i helvete ska jag veta det, precis lika mycket som du vet om hur många som inte bryr sig...ärthjärna

det handlade inte om vilken sida den ligger på, vissa vill se i bättre kvalite än kuktube och jag länkade, nada mas

förresten, vad fan bryr du dig? gå och giddra med någon annan om skitsaker du inte ens bryr dig om, eller ska du fortsätta ödsla tid på denna diskussion som inte leder någonvart

2007-01-17 14:29
Jefe:
Om du söker efter TMNT i detta forum, så får du se att jag skapade en ny tråd när den där trailern kom ut, i vilken jag sedan lade flertalet länkar i olika kvalitéer (men inte just HD på Apple.com, eftersom den inte hade kommit där än), och tekniskt sett är det "rätt" tråd. Jag gjorde även en ny tråd när det kom ut vilka som ska göra röster i filmen, vilket då blev den aktuella TMNT-tråden, vilket därför också kan ses som "rätt" tråd.
Alltså kan du inte komma här och säga att detta är rätt tråd och därmed basta, för det finns fler än en tråd om den här filmen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-17 15:22
Fleppo1:
Ber så mycket om ursäkt i sånna fall. Söker jag efter mutant är det svårt att få fram förkortning till filmen och eftersom den fann fler än en tråd så gick jag datumsenligt till den först skapade tråden, för det är som du sa, tekniskt sett rätt tråd.
Nu när jag sökt på TMNT så ser jag att du skapat alla trådar som har med denna film att föra i detta forum.
Men eftersom vissa utav oss försöker oftast följa forumsreglerna då man skriver sina inlägg så tycker jag därmed inte att jag hade behövt att gå igenom var enda skapade tråd för att se om samma trailer har lagts upp. Det räcker nog med att hitta den först skapade tråden om filmen.

Men ännu en gång så ber jag om ursäkt om folk blivit besvärade för min extra länk. maran, förlåt mig.
Till nästa gång så ska jag gå igenom alla trådar för att enbart slippa dessa onödig diskussioner.

2007-01-17 16:48
Jefe P3

ingen fara, låt det inte hända igen bara.
SKU - SKU - SKULASON!

2007-01-17 17:12
haha, nej då

2007-02-15 19:29
jag orkar inte gå igenom heal tråden men jag undrar om de nån som vet hur de blir med filmen här i sverige??kommer den på bio?eller blir de bara på dvd?
thundercooperfuckinbird

2007-02-15 19:44
man hoppas ju det iallafall
thundercooperfuckinbird

2007-02-17 17:08
ingen som vet hur det är me filmen om den kommer på bio för på sf står inget.
thundercooperfuckinbird

2007-02-17 18:25
Jag har inte sett någonting om när (eller om) den kommer till Sverige än. Här är de datum som dykt upp än så länge:

Israel 22 March 2007
Russia 22 March 2007
USA 23 March 2007
Belgium 28 March 2007
Argentina 29 March 2007
Hong Kong 29 March 2007
Norway 30 March 2007
Spain 30 March 2007
Turkey 30 March 2007
UK 30 March 2007
Australia 5 April 2007
France 11 April 2007
Germany 12 April 2007
Latvia 20 April 2007

Men som sagt, om den kommer till Sverige återstår att se. Och gör den det, så vetefan om den kommer att visas på engelska. Visas den bara på svenska, så vet i alla fall jag vad jag tänker göra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-17 19:37
jag står iallafall på förbokningslistan på cdon o där har ja stått jävligt länge, så därifrån får ja den. men frågan e ju när!?
thundercooperfuckinbird

2007-02-18 13:50
papper:
Troligtvis nån gång på försommaren.

2007-02-26 14:23
30 Mars har den premiär i Sverige.

2007-02-26 18:15
SkyhigH:
Ooh! Källa?

2007-02-26 18:36
Vänta, ska ladda upp en bild bara.

2007-02-26 18:42
Inte världens bästa bilder kanske, togs som hastigast. Men den är straight från SF Biografen i Kista.

Bild med datum.

Här syns bilden bättre.

2007-02-26 18:56
detta kommer bli kul :D
Im not an idiot...<br> An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!

2007-02-26 20:05
Härligt att den kommer i mars. Nu återstår bara frågan om den kommer att visas med engelskt tal.

2007-02-26 20:17
Japp. Och det får vi hoppas! Annars blir det nog så att man tvingas ladda ner skiten. Sen är jag ganska så nöjd över min fina poster måste jag säga.

Groupie

2007-02-26 20:24
DAMN den där affischen hade gjort sig bra i mitt rum!

Mjo visas filmen inte på engelska tänker jag fan tanka den, annars tänker jag försöka se den på premiären.

2007-02-26 20:36
Vet inte hur pålitligt det är, men enligt Biotider.se kommer den på Engelska.

Sen återstår frågan vilka städer den kommer att visas i... Eftersom det är en Weinstein-rulle, kommer den säkert bara visas på en handfull ställen.
Groupie

2007-02-26 22:16
Den måste ju fan visas i stockholm

2007-02-26 22:20
Ja, där lär den nog säkert visas, men vissa av oss bor inte i eller i närheten av Stockholm. Jag bor i Storvik (Sandviken), och har inget hopp om att den kommer att visas i varken Sandviken eller Gävle, så jag misstänker att det blir till att ta en tripp till antingen Uppsala eller Falun för min del.
Groupie

2007-02-26 22:33
Fleppo2: Hmmm mjo då är det ju lite surare.

Om turtles kommer visas på engelska känns det som att det kommer bli en ganska "smal" film, den kommer inte tilltala de yngsta som precis börjar upptäcka turtles och inte heller majoriteten av oss äldre som är uppväxta med turtles, skulle jag gissa. Då denna film verkar hålla sig närmare originalserien (vilket är helt i min smak) och de flesta ur åtminstone min åldersgrupp är uppväxta med den gulliga (och egentligen rätt dåliga) barn serien från 80-talet. Så dessa lär tycka att filmen skiljer sig för mkt från deras bild av turtles och alltså skippa den.

2007-02-26 23:36
den lär ju visas på båda språken som dom flesta tecknade/animerade filmer gör.
thundercooperfuckinbird

2007-02-27 00:59
Är det ingen som hört nåt om det kommer komma en oklippt version på DVD?

2007-02-27 01:29
hehe damn va shysst poster :D
SKU - SKU - SKULASON!

2007-02-27 01:36
Om De snorätande skitungarna förstör Turtles med att inte ha lärt sig engelska skall jag fan döda varenda en.
Det finns ingenting värre än att genomlida en dubbad film.
Originalspråk är det enda som borde tillåtas.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.

2007-02-27 01:45
SkyhigH:
DVD:n är fortfarande i planeringsstadiet, om jag förstått det rätt.
Vad exakt menar du när du säger oklippt?

2007-02-27 02:19
@Fleppo

Tycker mig minnas i lite intervjuer med the staff som gör filmen att dom har varit tvungna att tagit bort lite grejer. Bland annat lite för våldsamma scener samt vissa scener som har varit för långa för att vara riktigt nödvändiga i filmens helhet så att säga, alltså kortat ner lite skit.

Kommer inte ihåg exakt men jag vet att det snackades om det här i en intervju, troligtvis Kevin.

2007-02-27 02:20
troligtvis med Kevin*

2007-02-27 03:08
Han har även sagt att intensiteten är det viktiga och att vad de blivit tvugna att klippa bort är småsaker som egentligen inte fyller någon funktion, men man vet aldrig. Kanske kommer det med på DVD:n ändå.

2007-02-27 10:12
vi är gröna vi är grymma se upp när det börjar skymma! cawabonga liksom.

2007-02-27 13:12

2007-03-06 23:33

2007-03-07 10:19
woohoo snart premiär :D
SKU - SKU - SKULASON!