I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Uncharted 2 recenserat (PS3)
Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
»
»»
Borttagen
2009-11-05 17:01
Jävla dryg ryssen är på crushing.
Seth-dryg almost.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Svensson
2009-11-06 17:38
finns annars många många sätt att klara honom tokenkelt...
du är kär i mig.
MCKrillah P41
2009-11-07 20:08
Ni pratar om han som dricker av det där vattnet och blir skitstark?när man ska skjuta på blåa grejjerna?
Jag klarar han inte ens på hard.När han får tokspel och börjar kasta granater blir det omöjligt.
...
Borttagen
2009-11-07 20:13
ja precis, vill du inte kind-of-fuska är det run and gun för glatta livet som gäller.
Annars är det bara o youtuba fram enkla sätt o klå han på.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Svensson
2009-11-08 17:06
gäller ju bara att springa, hoppa och se till att pricka kodan lite kvickt.
du är kär i mig.
Slug P40
2009-11-21 12:02
just spelet ut det, dock bara på normal, så ska ta mig an svårt snart. Riktigt grymt spel, årets spel, men sista bossen var alldeles för lätt, jag antar att han blir svårare sen på svårt och fruktansvärt men :P
en liten fråga bara...Är det så att ni alla lirar på engelska för att det känns skumt med svenska i spelet, lr använder ni er bara av de termerna, typ medal, trophy, hard, crushing för att de är "kändare"? just wondering.. :P
möglig
2009-11-21 13:06
Jag har engelska i alla spel för att termerna, typ medal, trophy, hard och crushin låter mycket coolare än de svenska motsvarigheterna. Testa spela typ Resistance 2 på svenska så förstår du vad jag menar.
MCKrillah P41
2009-11-21 18:39
Jaaa "fruktansvärt" som svårighetsgrad kan låta lite löjligt:)
...
Svensson
2009-11-21 20:01
har inte ändrat tillbaka systemspråket till svenska för att slippa grejer som adam alsing på little big planet
du är kär i mig.
Evolution P42
Admin
2009-11-22 00:10
Minns inte hur det var när man startade PS3an första gången, om man fick välja språk och så. I sådana fall valde jag engelska, annars var engelska default (har för mig att den var import från England då maskinerna tog slut i Sverige just under den perioden).
Annars känns det som att spelupplevelsen blir bättre på engelska än svenska. Man undviker dessutom eventuella missförstånd i form av översättningar om man går inte på internationella forum och har du problem är det lättare att hitta lösningar på engelska. Sen slipper man ställa om allt för undvika folk som just Adam Alsing eller Glenn Hysen...
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
! P38
2009-11-22 01:27
Det blev utsett till årets spel av tidningen Level för den som undra
Slug P40
2009-11-23 16:14
okay, jo det är rätt skumt med svenska, men själv bryr jag mig inte så mkt, kan faktiskt va skönt ibland då man kanske inte fattar nåt dem säger lr så
detta spel är sannerligen beroendeframkallande, klarat på normal, spelat nästan hälften på hard, o snart e man på't igen...o jag som egentligen borde plugga...blir svårt detta :P
älskar tågkapitlet :)
Borttagen
2009-11-24 06:33
typ hur lång tid tar det att klara hela spelet?
Svensson
2009-11-24 10:29
runt 10 timmar beroende på spelsätt och svårighetsgrad
du är kär i mig.
Slug P40
2009-11-24 12:31
tog typ 12,5 timmar för mig, men då gick jag ofta runt o leta skatter o ammo överallt :P
! P38
2010-01-16 15:36
Kanske är lite sent ute men IGN utsåg det till game of the year och denhär videon var ju lite rolig
Länk till http://video.ign.com/dor/articles/1054402/igns-best-of-2009-videos/videos/bestof09_goty.html
marvingaye
2010-01-17 02:11
! P21
haha den var riktigt skön ju. Jag vet inte om det är för att jag är lite småfull just nu men jag skrattade som fan.
Orkade inte vänta på HBO reklamen som rullade så jag klistrade in titeln i youtube och kollade där ist.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
»
»»