I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Red Dead Redemption (Rockstar)

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2010-07-08 06:46
Sitt på hästen, fånga liraren i lassot och rid iväg.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-07-08 15:13
har försökt, men när jag ska rida iväg så släpper lassot..? :/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-07-08 16:05
håll inne R1 / RT hela tiden.

2010-07-08 18:25
Bind fast dom och lägg dom på tågspåret sen :) det är äkta wilda western!
Men lika glad är jag för det!

2010-07-08 21:57
"Today, we are proud to announce plans for an ongoing series of downloadable content for Red Dead Redemption.

Four packs of add-on downloadable content will be released for PlayStation Network and Xbox LIVE over the next few months, starting with the ‘Legends and Killers’ Pack at the beginning of August and culminating with the Red Dead Redemption ‘Undead Nightmare’ Pack this fall. These packs follow the recent release of the Free ‘Outlaws to The End’ Co-Op Mission Pack, which is available now on PlayStation Network and Xbox LIVE.

The upcoming downloadable content includes:

Legends and Killers Pack (Releasing beginning of August 2010)
New active map locations, characters and more:

* 9 New Multiplayer map locations — more than doubling the amount of territories in the Multiplayer Competitive modes

* 8 New Multiplayer characters— play as characters from Red Dead Revolver

* Introducing a new projectile weapon: the Tomahawk, with corresponding Challenges for single player and multiplayer

* New Achievements/Trophies

* Pricing: $9.99 (PlayStation Network), 800 Microsoft Points (Xbox LIVE)

Liars and Cheats Pack
New Competitive Modes, Multiplayer Mini-games in Free Roam, and more:

* ‘Attack and Defend’ Multiplayer Competitive Mode and Challenges

* New Multiplayer Horse Races complete with mounted combat

* Play as the heroes and villains of Red Dead Redemption as well as 8 additional multiplayer characters

* Multiplayer versions of Liars Dice and Poker from the single-player game

* Introducing a new weapon: the Explosive Rifle, with associated Challenges available in single-player and multiplayer

* New Achievements/Trophies

* Release date TBC

Free Roam Pack
Delve deeper into the world of Red Dead Redemption with new Modes, Challenges and Gang Hideouts to discover:

* Additional Free Roam Challenges

* New action areas and defensive placements

* Posse Scoring / Posse Leaderboards

* New ‘anti-griefing’ measures in Free Roam

* Release date and pricing TBC

Undead Nightmare Pack
Ghost towns and cemeteries come alive in a West gone horribly wrong:

* Brand new single player adventure, Challenges and quests

* 8 New Multiplayer Zombie characters

* Additional animals unleashed in the world

* New Dynamic events

* More details to follow...

* Release date TBC

More details on these upcoming packs and other updates will be revealed closer to each release. For more news and information over the coming months, stay tuned here on our Facebook Page, at the Rockstar Newswire, the official Red Dead Redemption website or Twitter."

2010-07-08 22:21
Damn.

2010-07-09 01:36
fööör fett!! :D gillar poker och liars dice i mpn!.. borde ha mer saker från multiplayern..
Get Random!

2010-07-09 01:36
*singleplayern
Get Random!
Admin

2010-07-09 10:43
Jävlar, de tänker mjölka pengar ur det här...
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2010-07-09 10:49
Undead Nightmare Pack låter sexigt. Kommer nog köpa det då jag inte är intresserad av de andra multiplayer grejorna.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2010-07-09 11:17
Yeah, undead-packet var det enda som lät lite värt. Multiplayern är förjävla dryg, så jag hoppar nog över allt annat som bara är multiplayer.

2010-07-09 11:41
känner samma lika. hade hellre sett att betydligt mer kräm lagt på singleplayern.
Jag vet inte en person som gillar mp'n..

2010-07-09 11:54
"Additional animals unleashed in the world"

undra va för djur, kul o fånga elefanter med lasso : )

2010-07-11 14:49
Hoppas de släpper loss och unleashar djur som inte ALLS hör hemma i vilda västern. Har redan dödat alla djur jag kan tänka mig fanns där på riktigt och haft min "realistiska" experience. Nu vill jag ha over-the-top DLC med galna grejer som zombies och shit.

Hoppas de släpper lös giraffer, elefanter.. dinosaurier? ja tack!

2010-07-11 14:54
Haha, det är redan lagom drygt när man springer runt i skogen och det kommer en ninjagrizzly och slår en i ryggen, nu vill du att man ska behöva oroa sig för en T-rex? :D
Skulle vara nice hursomhelst :P

2010-07-15 13:16
haha, iofs får de kanska langa in lite nya vapen också för att bekämpa dessa nya förhistoriska och/eller onaturliga djur. Typ rocket launchers och annat galet som inte alls hör hemma.

Det är det här jag saknar med old school PC gaming, alla störda mods man lekte omkring med efter att man klarat spelet. Hade RDR varit ett PC spel 1998 med öppen SDK så hade vi vid det här laget ridit omkring som batman på en mammut med rocket launchers på betarna och skjutit drakar och rymdskepp. Inte många utvecklare som ger ut devkits nuförtiden, typ bara Bethesda och Valve och de har båda ganska utdaterade och tråkiga graphic-motorer. Hade varit fett med mods till euphoria spel som RDR.

2010-07-15 17:02
Det är det här jag saknar med old school PC gaming, alla störda mods man lekte omkring med efter att man klarat spelet. Hade RDR varit ett PC spel 1998 med öppen SDK så hade vi vid det här laget ridit omkring som batman på en mammut med rocket launchers på betarna och skjutit drakar och rymdskepp

haha fan va kul
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.

2010-07-30 01:59
Det är det här jag saknar med old school PC gaming, alla störda mods man lekte omkring med efter att man klarat spelet.

Oooh, jag måste fixa en vettig PC igen. Jag minns med värme en mod till halflife som alltid avslutade lanen när man börjat bli så där sömnbrist-flummig, "Pirates, Vikings and Knights". Helt felbalanserat - tänk viking med svårsiktad kastyxa och långsam tvåhandsyxa mot piratkapten med mördarpapegoja och pistol - och varje strid slutade med att någon djävel kastade in krutdurken med sprängkraft som mer liknade kärnvapen.

Alla mods till originalhalflife har skänkt mig så sjukt mycket nöje, och originalspelet har jag aldrig ens orkat spela ut.
"jag har fin hår. som en waterfall."
Poet

2010-08-06 11:39
Dlc comments på whoa = Priceless
I.C.T.W
Ill be heading out soon