synd? kan vara nice ska kolla justintv nu och se om nån streamar så man kan kolla lite hur det ser ut :)
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Ska inte spoila någonting nu innan det släpps. Men efter några timmars spel kan man lugnt säga att man inte är besviken ;)
9-1
Smutsiga pirater.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Du vet att du vill sitta i min soffa med min handkontroll och göra det jag gör.
9-1
Du vet att du vill sitta i min soffa med min handkontroll och göra det jag gör. Det där lät nästan kinky. Men ok.
Första timman av spelet. Nog för att det är början och man ska "komma in i handlingen", men jag kollade igenom klippen snabbt och det verkade vara 5 min gameplay som inte var att gå/rida runt. Resten av tiden var cutscenes.. Värre än MGS ju.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Rockstars cutscenes är bättre än MGS. Yes, you heard me!
Nej. MGS cutscenes för iaf storyn framåt (hur krampaktig den ibland än må vara) medan Rockstars (GTA) mest är svammel och misslyckad karaktärsutveckling. Iaf, hur bra cutscenes än är är jag inte intresserad av ett spel som till 90% är cutscenes och "gå och prata". Nu vill jag se ett klipp på hur andra timman av spelet utvecklar sig.
MGS cutscenes, pretentiöst, onödigt invecklat babbel som aldrig tar slut. och mycket "nanomachines". Och jag gillar fan MGS men ibland ville man hyra in en editor och flyga över han till japan så han ska ge kojima en lavett och trimma av lite av skiten. Agree to disagree, I guess. Jag gillar verkligen dialogerna i rockstar spel. När jag spelar ett rockstar spel så känns cutscenesen som en belöning och jag längtar alltid till nästa cutscene.
Det är ju som i gta, en snabb introduktion om vem fan du är och varför du är just där. Sen efter någon timme har du fler att göra uppdrag för precis som i gta. Eller varför inte dra till en pub och spela lite skön poker, eller kanske jaga lite vildsvin, skjuta en skunk, skinnflå en häst, valla en ko..whatever:)
9-1
mm, förhoppningsvis kommer det igång efter första timman.
Såg nu kartan.
Rätt maffig om allt det färgade området är spelbart.
Verkar vara samma grafikmotor som GTAIV och sub-HD på PS3 enligt vissa källor dock =/
"Verkar vara samma grafikmotor som GTAIV och sub-HD på PS3 enligt vissa källor dock =/ " NAAAWWWW Finns bara 1 spel som har haft grym grafik nextgen och det är RE5, resten är måttligt meh kul att tjacka hdtv för att spelen ska se värre ut än dom gjorde på min gamla... Marvin: Fuck you din otacksamma hora! Hideo kojima är en sån fucking mastermind så jag nästan känner för att tjacka en ps3, gillar att han drar ut på cutscenes dom är sådär långa och fina så man känner sig lite nöjd :) Kul att folket har gått rage mode pga att dom inte la till saker i freeroam som dom aldrig sagt att dom skulle lägga dit :D älska gamefaqs
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Lirat åtta timmar nu och det bara växer. En del karaktärer är redan epic i spelhistorien,.Spoiler Seth, en totalt flippad gentleman som gärna hänger vid gravar för att plundra, eller bara prata med liken är en sköning. Att han ser ut som ett kärnvapennedslag i ansiktet och har klädsmak som en blind crackpundare gör inte saken sämre:)
9-1
IGN är efterblivna.
9.5 av GT.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
doggson Efter mgs4, som jag iofs gillade, så känner jag att jag kan klara mig rätt bra utan att spela ett mgs spel någonsin igen, det skulle vara helt ok för mig. Kojima sög av sig själv lite väl mycket och ofta i mgs4, det blev tröttsamt.
Stört taggad jag är på de där spelet!!!
Men lika glad är jag för det!
Trillade precis ner i lådan. Blir att lira non-stop ett tag nu! :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Spoiler Man känner sig härligt elak när man fångar någon med lasso, binder dem och släpar dem till en strandkant och ploff:)
9-1
Jävla webbhallen :/
Äh, multiplayern är prutt just nu iaf.
nån som vet på ett ungefär hur länge det tar att klar hela spelet
25-30 timamr är det väl sagt.
Om man kör enbart huvudstoryn kanske? Du kan ju plocka blommor några timmar också:)
9-1
verkar ritkigt fett... några frågor ang. multiplayern bara, är det något bra alls och vad går den ut på? är det som GTA IV, lite TDM/DM och olika gamemodes eller är det bättre? och är det auto aim på spelet. samt finns det co-op?
Get Random!
Co-op kommer i juni. Multiplayern har jag inte testat så mycket.
Finns ju coop skit iom att man kan köra strongholds för exp etc :)
fyfan ska hämta mitt efter jobbet idag!!!!
Skönaste kommentaren hittills på spelet
down there, they call me el roto - the cat hahaha.
9-1
Både posten och webhallen kan fan kamma sig
Doggson är det fett online dÅ? hur är spelet i helhet.. värt ett köp? :) kanske önskar det till min 18års dag, då jag äntligen får spela dessa 18års+ spel! :D
Get Random!
Doggson har precis fått spelet. Men ja, det är värt ett köp. Hur kan du tänka nått annat?
vet inte :( ville höra lite först innan bara. Kanske blir tråkigt i längden och så. men verkar inte så än i alla fall :) Hur är det med uppdragen, finns det mainquest och sido quest, kan man välja lite fritt vilka uppdrag man vill göra och så?
Get Random!
Precis som i GTA kan du köra vilket uppdrag du vill i precis vilket ordning du vill. Main quest eller side quest spelar ingen roll. Det som är själva meningen med sand box.
jo jag vet, okej soft ju!
Get Random!
Gamestop har inte fått in tillräckligt många spel. Vet inte vem som är klåparen i denna soppa: den som inte beställt tillräckligt många eller den som inte skickat iväg beställningen i tid.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Webhallen i GBG hade inte heller fått in många. Jag fick inget trots att jag hade förbokat. Fan är meningen med att förboka om man inte kan hämta det på releasedage? Som tur var hade Gamestop massa över. Spelet verkar soft än så länge.
jao det är läkt till x360 bland annat. Hatar min xböx så jag väntar tills dom har vett att släppa det för 700 spänn till ps3:an:P
Äger dig som staten
Vilket var idag... kostar väl 4-599..?
Pga produktionsfel så har iaf inte Elgiganten i södertälje spelet till ps3 LOL hoppas det gäller all over så jag kan skratta lite Phail: Spelet är grymt, galet fucking grymt. Rockstar gör sällan fel när det gäller multiplayer, det känns precis lika coolt att gömma sig i en sliten saloon som det kändes att hänga i en port med ak47:an i Gta 4. Dock är multiplayern inget jag tar seriöst då jag ser den som relativt skilless, men klart underhållande är den. Att man kan ranka upp i private matcher med vänner är också grymt, det är asnice att köra hideouts med folk man känner. Dock är public precis som i gta 4, alla randoms kommer in och börjar spraya direkt så är inget för den som vill slappa :) Gjorde typ 5 uppdrag resten av tiden spenderade jag på att jaga och plocka blommor + köra free roam :) Längesen jag blev lika avkopplad av ett spel
Har tagit ett litet break nu, UFC 2010 kom in i bilden, får variera de två spelen i supose. doggsonSpoiler har du sett hur hororna i staden blir antastade ibland av någon förfriskad herre med stor kniv, bara köttar dem haha
9-1
doggson ååhh :) älskar sånna här spel.. kan ju spela dom flera år känns det som. har inte ens kommit halvvägs på gta och detta är det ju mer att göra på verkar det som? :) känns som ett garanterat köp! :D måste få mina boys att köpa det med!
Get Random!
ett spel man har gått och väntat länge på så hänger det sig i loadingscreen varje gång man ska pröva singelplayer, kul =)
// be the change you wanna see in the world
jag fick mitt ex, men på gamestop sa man att det var vulkanens fel att det var brist på ps3 versionen.
Det lever upp till förväntningarna, är typ 5-6 timmar in men det innebär inte så mycket eftersom jag fastnat för sharpshooter utmaningarna och diverse sidequests, mycket döda djur blir det. Jävligt stämningsfullt spel.
"I wonder if they were like "Oh Fuck Robbie showed up and his nails are painted black and he just got his hair styled like the lead singer of Papa Roach...." "
Inte ett ända ställe i Östersund verkar ha fått in tillräckligt med spel. Tydligen så har inte Rockstar tryckt tillräckligt med skivor? Enligt Game.
Damn. Jag satte igång spelet vid 5 och har sträckspelat till för ungefär en timme sen 8)
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986