Skivsamlare
2008-10-05 15:08
Kör bs/jc^^ både bs och jc ser grymt ut i wotlk. Blir lite knackigt för dig att lvla dom bara men du får skaffa snälla kompisar. Körde eos nyss på ptr'en och mötte ett lag med 9 stycken boomkins som sprang tillsammans. det var det mest skräckinjagande jag mött i wow. Fast vi hade så många paladins så vi whoopa ass och vann med 2000-0 och då fick jag en achievment som hette "The perfect storm", då kände jag mig jättehäftig. Trodde aldrig att jag skulle digga achievements men det är en lite speciell känsla när man klarar en. skitnice. Sådär det var dagens historia
Skivsamlare
2008-10-06 02:20
:D nice! nja det blir jc/mining :) fyfaaaan vilken pain 280-300 e i jc:P
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
INOK P19 Aight. lycka till med det då isf^^ Säg något proff som inte är pain in the ass 280-300? xD Förutom gathering dårå
Skivsamlare
2008-10-06 03:02
tyty! 335 i skill atm, men det ser ut att bli en jävla pain upp mot 360 med xD fan mitt guld börjar ta slut, blir till att farma imorn :>
Skivsamlare
2008-10-06 03:04
btw jag känner mig noobig utan min dragonstrike nu när jag dumpat bs :( hade bara ett s1 svärd på banken tydligen :P men i patchen går jag prot tills jag dingar 80, typ. sååå det löser sig :)
Nya talents nästa vecka?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Japp, nya patchen kommer till veckan
Gryymt! :D Precis när jag dingar 70 med hunter :)
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
http://www.ripten.com/2008/10/10/wow-whore-has-36-accounts-raids-by-himself/#!@%-has-36-accounts-raids-by-himself/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Shit! Så sjukt:P Och dyrt
förstår mig inte på alla i guilden som farmar pre-tbc rep dag ut och in just nu. de är helt galna! senaste dagarna har det varit lite aktivitet i gamla Naxx såhär innan det försvinner. Det är helt sjukt vad svår den är, idag var vi som mest 34 personer varav en del i MH/BT-gear och ändå dör vi som flugor när något går fel. Jävligt trist att 10 pers stack efter en första wipe på Gluth, mest trist för att de fick för sig att tycka att alla andra spelade dåligt mot "lvl 60 content".
Negative, negative. Our destination is Gaza.
Skivsamlare
2008-10-13 09:45
topguilderna på våran server kör naxx dagarna i ända och farmar t3 gear med. nu ser jag massor skutta omkring med 8/8 :P
har börjat igen efter 2månader utan internet :P alla mina cash från auctions var är borta som låg i mailboxen :( kör paladin :) .. palla rogue, shaman, druid osv. ;P PALAFTW LOLLLLLOLOLOLOOL WHO'S WITH ME!?!?!?!? btw.. någon som vill tipsa på bra proffs för paladin, både för cash och för egen anvädningen ... kör för tillfället mining/jc
Get Random!
Moderator
2008-10-13 16:18
Paladin ftw, jag håller med!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Muti rogues kommer att bli SÅ feta!
Nån som vet vilken dag patchen släpps?
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
KinG-PhiL Mining/jc är ett bra kombo inför wotlk så kör på det
Patchen kommer på onsdag.
Jonsson_man Season går ju ut nästa vecka så troligen då.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Någon som vill köpa en orc warrior (70 ofc) med 280% flying mounts (och skill) med epics i Fury, arms och Prot?. :)
*snaark*
Hangaround
2008-10-14 01:53
Men gud vad är det för fel på Stratholme? Har farmat den solo nu i några dagar och flera...flera gånger så blir det nått cp med alla tjockisar innan Rammstein. Dom försvinner och kommer tillbaka...eller så bara försvinner dom. I vilket fall så kommer aldrig Mr.Big.Fatso.Rammstein ut om detta sker. Sjukt irriterande.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
twomas P24 Om jag minns rätt så kan detta ske när dom når bortre änden av rummet
Hangaround
2008-10-14 15:08
ahh jag blir galen, händer ju typ varje "run".
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Skivsamlare
2008-10-14 18:28
w00t nya prottalents imorn! nu blire till att AoE farma / sälja lowlvl boosts / heroic maraton imorn. och ofc kara/gruul/ssc pug :D hur ska man hinna med allt?! puga mag/gruul igår, rollade hem t4 chest och shoulders. fick byta ut mina merciless "tank"delar :D jag som inte har spelat högre än ssc tk tycker det var nice iaf ;D ngt annat jag tkr är lite sjukt är när vi halvt fortf har taktiker och tar det safe i kara, så pugar min polare, en t6 pala som drar på sig alla adds på moroes o bara öser haha. det var coolt :> otroligt vad jag längtar efter WotLK nu :D
Synd att du inte har haft möjligheten att testa SWP. Riktigt välgjord instance.
Producent
2008-10-15 14:01
twomas P24 det händer när du inte dödar dem som "kommer mot dig" automatiskt. om du låter dessa vandra vidare. Hände mig en gång så jag gjorde en ticket och GMen öppnade dörren till baron och hade tagit bort både rammstein och alla mobs precis före Baron :>
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
INOK P19 t6 tankadin i kara är sjukt ballt xD Kommer ju bli ännu lättare nu med patchen, kommer flyga igenom kara nu när alla bossar är nerfade
Tankar patchen as we speak! :D .. är det värt att flytta över sin lvl45 paladin från stendöda Eonar till en annan server? det går ju flytta från pve till pvp nu ^^
Get Random!
Skivsamlare
2008-10-15 14:25
nerfar dom alla bossar nu? i patchnotes står det bara att dom nerfar ssc,bt,swp-bossarna ju o.O eller missade jag ngt? btw för er, som jag, som är helt o hållet addon-beroende så finns det en lite "3.0 survival guide"
här . blir till att logga in -> byta frilla -> speca -> fixa med addons i 3-4h -> puga kara gruul mag :P
INOK P19 Hmm jag kanske läste fel då. var ganska säker på att jag läste för ettag sedan i en blå post att dom nerfar alla tbc raidbossar. men kanske hade fel^^
Producent
2008-10-15 14:28
KinG-PhiL Eonar... inte mycket bra att säga om den servern. Har flyttat till Frostmane med min alt som för övrigt är min main nu i princip.
ahh hittade, blå post från bronakk"To coincide with the upcoming new talents and mechanic changes for classes in the next patch, we are making some adjustments in existing raid content to provide a smooth transition when the upcoming patch is released. The creatures and bosses in raid dungeons that were introduced in The Burning Crusade will have their health reduced, and most will have their standard melee damage output reduced as well, but their spell and ability damage are not being changed. These changes are being made in all raid dungeons from Karazhan to Sunwell Plateau as well as the outdoor encounters of Doom Lord Kazzak and Doomwalker. On top of this Illidan is also doing his part and will stop casting Shear on players."
Producent
2008-10-15 15:50
Är det bara jag eller är det hur segt som helst på varje step såsom t.ex. Handshaking, Connecting, Retrieving Realmlist, Retrieving character list o.s.v.? :S
Tycker du att det är konstigt då? :) 15k spelare som vill rusa in och testa nya patchen, gg.
Jag kommer in, men jag kan inte mounta, och blev just nu kickad från servern ><.
Baaahh! Jag vill spela nu :D
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Använde sprint för fem minuter sedan, den har fortfarande inte aktiverats :P Lägger ner detta och återkommer nog till kvällen. Det är helt ospelbart atm.
Har varit heltaggad på det här hela dagen, och så funkar det inte. :(
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Nu funkar skiten :D
WAAAH! :D PALADINS!!!! :D:D:D:D::D:D <33333333333333333333333333333333333 3 olika judges , sealsen är 2minuter och när man judgar får försvinner inte sealen!!! :D:D:D::D OMGL33t ... en judge har chans att heala (judge of light) en ger mana (wisdome) sen en tredje jag inte kommer ihåg! :D judgement tror jag .. så den inte springer iväg!! :D ... och seal of cammand är imbaa!! :D asså gaah.. JAgä r så taggad på paladin nuu!! :D kan inte skriva mer måste dööda!! :D äger massa typ 47+ samtidigt när jag är lv l 45 känner mig såå pr0+00 :D:D::D:D omg l333tttt haxxxxx0rrrzzz
Get Random!
GAAH!!! .. world server is down??!?! :O WTF :(
Get Random!
Gaah world server down hela tiden :/ Vill in och fixa addons :( Core hound pwns btw :) Svinkul med exotiska pets.
Jävlar va krångel det är.. Fast i AB nu, kan inte komma ut :(
asså sheet! paladins is the shiiiaat! : D . vad gör blessing of freedome i pvp btw?? ;P och vart är turn undead? :P
Get Random!
Mutilate speccen 51/5/5 är riktigt jävla elak... även med "skit daggers" så ryker mobsen på 3-4 sekunder som mest.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Skivsamlare
2008-10-16 01:06
Lol tankningen e piss easy nu :P Jag tar 2 grper i HC och håller aoe threat medans folket aoear dom :/ :D vi fixade nyss "Jenkins"-ranken, nu samlar vi in en raid för o kirra "For the horde!" achivementet :D döda alla allybossar o få en bear och "of the horde" ranken :D
Skivsamlare
2008-10-16 01:44
försök er inte på det.. hon var lvl 83 i darna och vi fick henne t 96% xD hon har 5 000 000 hp o HITAR för 9k
Haha! Kanske nått man ska försöka sig på lvl 80? :)
Kanske dags för en ny tråd med tanke på hur stor update detta vart :)