Oj vad många jag ser som klagar på 37/0/34 shockadin spec i arena då. Bara för att paladins äntligen kan göra något i arena så är det helt plötsligt såååååå op. Denna spec är otrolig, den är allt jag vill att det ska vara, melee healer som måste vara offensiv för att det ska gå bra. asballt.
Skivsamlare
2008-09-26 02:03
TY! :D har precis börjat med netherwing questsen för att bli neutral. Är det svårt att bli Exalted? Eller är det bara jobbigt?
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
INOK P19 Det är bara jobbigt, men gör du alla quests varje dag och lämnar in ägg + om du har nån gather prof så tar det inte lång tid alls
Fast netherdrake är ju inte så häftigt längre, var ju fett när dom kom^^. då var jag asball på min technodrake och när man flög med den frågade en massa noobs vart ifrån man fått den och sa "wooooow" och sånna saker xD
den enda mounten som är cool är phoenix fågeln..alla andra är worthless crap!
tut!
Skivsamlare
2008-09-26 09:11
jag vill inte ha den för den e cool, utan för att att den "vanliga" ser ut som en fluga :P Får droppa engineering och skilla upp mining på den så det går lite snabbare då :>
INOK P19 Mjo den vanliga är ju inge vidare faktiskt:P Jag har den på min alt men orkar verkligen inte göra netherwing questen igen tyvärr=/ även fast jag spyr varje gång jag flyger
Skivsamlare
2008-09-26 14:14
:) Håller på att skilla mining nu som sagt, droppade 365 engineering då jag knappt använder det längre. Efter jag har 375 mining (imorn?) Så börjar jag med daylies för nether draken :> Får se hur jobbigt det är. Måste man ha grupp mkt? Ngn polare sa "Döda non eliterna först" o.O Meen jag har inget bättre för mig såhär innan WotLK ändå :P Skaffa mig lite mer badges o shoppas loss, sälja av alla herbs när patchen kommer, farma lite guld.. Pja, det är väl allt som finns att göra :P
Draken är den enda flygande som är värd, eller gryphins.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2008-09-26 15:12
Skivsamlare
2008-09-26 15:55
Juste, har en fråga ang. ett addon. Om ni sett KJ first killvideon av <SK Gaming>, så har locken (tror jag?) en ruta där Raid dpsen visas i som ett flytande diagram. Dpsen står på högerkanten i som en tabell och sen är det flytande röda "vågor" som visar när det går upp och ner. Vad är detta för addon? Skulle vilja ha det. Om ni itne vet vad jag menar kan jag länka filmen när jag kommer hem från jobbet :>
nether ray är mycket cleanere än drake.. drake är bara stor, ful o seg..
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
Skivsamlare
2008-09-26 17:47
Skivsamlare
2008-09-26 19:40
alla grindgrejer är ju dryga såklart.. bra med drake va att man tjänade massa pengar medans man gjorde dailysen
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
Producent
2008-09-26 23:26
INOK P19 Syns det inte vad det står på addonet om du laddar hem HQ filmen?
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Skivsamlare
2008-09-26 23:41
Producent
2008-09-27 01:10
Skivsamlare
2008-09-27 01:21
! Hur är shockadins i beta/ptr i jämförelse med vanliga?
Inte vågat testa än men me tanke på spelldamagen ni kommer få och omgjorda judgement så tror jag inte ni kommer klaga alls.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2008-09-27 11:59
kan ni skriva lite roliga grejer? har astråkigt på jobbet atm :(
Om det är någon som har funderat på att köpa powerleving kan jag varna för randyrun.com. Brorsan köpte leveling service därifrån, och så fort de dingade 70 bytte de lösenord på accountet. Haha, stackarn, han har en full Brutal gearad Hunter på kontot, över20k guld och annat smått och gott. Hemliga frågan har han glömt också, och eftersom det är helg kan han inte kontakta blizzard och låsa kontot. Så kan det gå när man är lat och inte orkar ta level 60-70 på sin alt, och istället pröjsar typ 600-700 spänn för att bli scammad.
Kan inte riktigt tycka synd om honom, jag ger knappt ut mitt lösenord till min egen bror haha, ännu mindre till någon som ska levla gubbar åt mig.
http://www.myspace.com/dirtydonline
Men han har väl fortfarande kvar cdkey ? då borde det vara rätt lugnt
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Skivsamlare
2008-09-28 17:08
om han är orginalägare behöver han bara ha leg och cd eller leg och gamecard/kontokortet han payade med senast för att få ett nytt SQ.
Skivsamlare
2008-09-28 18:07
Btw, vem var tjejen på whoa som tog Rank 14 med sin warrior? :D kommer ihåg att det var en tjej här som tog rank 14, men kommer inte ihåg nicket :(
Jo det är ju ganska lätt att få tillbaka sitt konto, men om de tömmer det på guld, tar bort gear osv så är det inte alls säkert man får tillbaka allt.
I alla fall, han fick precis ett mail där det stod att hans order är klar och dom hoppas allt är till belåtenhet, och ett lösenord till hans konto.
"If you had powerleveling done for your order please change your password. Password set to: lilklii6hfd" Varför de bytte lösenord överhuvud taget har jag ingen aning om. Vad jag vet stod det inget om att de skulle byta lösenord när han beställde skiten.
Producent
2008-09-29 18:56
Antagligen så att han inte skulle logga in utan att tänka på att dem powerlevelar och sen loggar dem in igen så blir han DC och undrar vad som pågår så fortsätter båda logga in :p Tur att dem inte scammat honom iaf :)
Skivsamlare
2008-09-29 23:42
funtar på o köpa en bekants resto shaman med full venge / ngra brutal, epic flying etc etc för 1000kr o ha som alt :P har ju fått lön nyss så jag känner att jag kan slösa xD vetetusan hur han tänker med att sälja den så billigt.
Fyfan vad lack jag blir när jag lirar på ptr skiten då! Hela tiden så frågar/säger folk 5 saker 1. Hur kommer man till northrend 2. Vart finns training dummies 3. vart är dendär inscription saken som man måste stå vid som jag nu tyvärr inte kommer på namnet på. 4. Vart finns glyphs 5. Paladins är op Hela jävla tiden och i mitten av allt så är det en massa jävla tyskar och fransmän som skriver saker nonstop. blir galen:P Men hursom så bestämde jag mig för att leka lite retri även fast mitt gear är väldigt dåligt. Det spelade ingen roll jag sopar banan med dom flesta iaf:P skitkul
Skivsamlare
2008-09-30 01:36
åååh epic flying + mining <3 jag vet att folk sagt att det är bra, men det är BRA!!! :P Har fått ihop 1700G sen i fredags på att mina från 1-375 och sedan farmat mines med hjälp av cartgrapher. btw la cartgrapher av för mig idaG? eller, förut så såg jag vart alla mines fanns på mapen, och när jag åkte när dom så kom det upp som en lila ring ist för mine-ikonen som var där innan, och om det fanns en node där så blev det en gul plupp, men nu blir det inte så längre. nu är det bara en miljard ikoner på kartan så man måste flyga ner till marken o kolla om det e ngt där eller ej:( varför blev det så?:(
Skivsamlare
2008-09-30 01:37
btw funtar jag på om jag ska köpa CE exalted mountet ist för draken :P jag gillade inte drakfan, den var så stor xD (får ju "testa" den när man kör questsen)
Inok Tänker du på Helena_ ? :) Hon blev Grand Marshal.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Skivsamlare
2008-09-30 02:23
Fattar inte hur bruden orkade att sitta och nöta BGs på den tiden. Det var ett jävla helvete att gå från rank 11 till 14.. Creds till henne :P
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
peterpan: Kineserna byter lösenord eftersom dom "bot:ar" upp levels. Loggar du in så loggas dom av och måste då manuellt aktivera bot-klienten igen. Inte nog med att man lämnar ut sitt lösen till någon på andra sidan jorden man riskerar även lifetime-ban för bot:ing också (vilket är lättare att upptäcka än själva powerlevlingen i sig)...
rapperted.se
Skivsamlare
2008-09-30 17:08
fick sålt mitt 1-300 inscriptionpaket idag då jag inte kommer levla det själv :> 900g sålde jag det för. sen sålde jag alla outlandherbs för sig. ändå fått in 3k guld sen i fredags. är lite smånöjd då jag brukar vara den som måste göra daylies för att klara rep-billen xD
INOK P19 hmm tror att du hade kunnat fått mycket mer än så när det kommer faktiskt. men du kanske var i behov av snabba stålar^^
Skivsamlare
2008-09-30 20:44
Ja jo så är det säkert, men det finns alltid folk som kommer sälja billigare. Och jag är ingen som orkar priskriga :/ Har fortf massa herbs kvar att sälja styckvis :) btw, vad ska man samla på isg för ores/bars för att kunna powerlevla BS/Mining snabbt tro? :) eller ja, ores är väl inte så svårt att lista ut iofs :P
Skivsamlare
2008-10-01 00:44
Nån som vill köpa acc? T6 resto shaman clearat Tbc med den.. lite t6 enhance. och t5 + ele gear. Hunter med veng/brutal pvp gear och lite random t5 ish pve gear. lock 70 typ ospelad på 70 har lite blått och kanske nån lila.. lite random alts, inte så mycket guld och epic flying.. Hinner fan inte lira mer.. Cashen och jobb har tagit över mitt liv:( vet inte vad som är bra pris.. Ciao:)
! P20 1. Hur kommer man till northrend. Det kan du inte, ptr är för patchen inte för expansion. 2. Vart finns training dummies. Utanför rogue trainer i sw finns det en. 3. vart är dendär inscription saken som man måste stå vid som jag nu tyvärr inte kommer på namnet på. Fråga en vakt? finns som en punkt där. 4. Vart finns glyphs. AH troligtvis. 5. Paladins är op. Paladins är OP vid 70 men scalar ner sig mot 80.
Empire Det var ju inte så att JAG fråga det. utan jag menade att det är det folk frågar i trade hela tiden, jag är väl inte pantad xD
Skivsamlare
2008-10-02 01:09
Alltså, jag är nöjd nu :D Har inget att göra till lich så farmar rep / köper onödiga saker whatever. Ikväll farmade jag rep med Sporeggar. Hade precis tagit mig förbi Honored då jag märker att en priest också lämnade in questet, så jag frågar om jag får teama med honom. Han invitar mig och dr var också en rogue. Vad som var lite roligt var att roguen satt på full t6/swp/båda glaivesen och shadowprästen satt på 8/8 t6 xD Det gick minst sagt snabbt att farma ihop till 6k in på revered :P Shadowprällen dotade allt och roguen bara sprang bakom och one hitade nagasen o.O Jag hann fan inte med xD Men jag är nöjd, snart får jag mitt sporeggarpet:D
! P20 Ahhhh du menar så, jag gjorde en macro för att svara på dom första 4 ;) INOK P19 Nagasen's är underbara att farma om man är i grupp, annars är mature..nått skit från dom flygade sakerna upp i norr där man farmar spelldamage food skit nice.
Skivsamlare
2008-10-05 01:08
Hmmm sitter och funderar lite; Atm har min warrior 375 mining / 375 BS. Jag hade tänkt behålla dessa WotLK, dels för att BS har "easy to get" tankgear vilket gör att jag som tank lättare bara kan hoppa in i Naxx 10 manna och börja tanka, och dels så har ju BS en av de bästa end-game raid-grejerna; Extra sockets på Belt, bracers och 1h sword / armor, beroende på inriktning i BS. Men jag har tänkte lite; Skulle det inte vara värt att levla JC? Ingen i våran guild är JC. Jc får en jävla bra trinket, neck och sjuka BoP gems. Man kan tjäna pengar på JC, inte på BS, eller jo det går men inte lika lätt. Men då kommer ju fler frågor upp; ok BS tankgear verkar riktigt schysst, men nu när 10 mannainstacerna kommer så kommer vi antagligen att geara upp fortare -> snabbare replacea crafted tankgearet än i tbc? Det enda som räckte riktigt långt i Tbc var väl engi googlesen vad jag kan tänka mig (då räknar jag inte med BoP recepies som droppar i högre instancer). Jc däremot har man alltid gratis gems som man behöver, man kan tjäna pengar, hjälpa guilden med slackers som inte har guld att göra billigare gems till dom etc. Men om man ser det på detta sätt -> tänk dig att de allra bästa bracersen från Arthas droppar, där är en extra socket > lite free gems :P Fan jag vene hur jag ska göra. Känns ju som att det går "+ - 0" då man får bättre Gems av JC / Neck / trinket osv, medan man får mer trinketslots och lite start-off tanking gear som BS. Help me out here!
JC är fett om man vill tjäna pengar, jag hade JC när jag raidade, kostar endel att flaska/potta/oil:a osv hela tiden, men jag höll det uppe genom att gå till AH och köpa ore och prosptecta så sålde jag alla blue gems, slapp farma =) Det är en smaksak det där, Blacksmiths kan ju göra metasockets, kommer vara imba, vad man än väljer så kommer man känna att ett annat profession är ballare och bättre. Jag själv gillar dock inte LW, BS och Tailoring, visst man gör fet gear som fan, men det tar också bort det roliga med att raida, att fixa gear osv, man tar lite genvägar. Jag gillar enchanting, jc, inscription kommer vara roligt, för det är professions man har användning för hela tiden när man byter gear osv. På min warrior gjorde jag stunherald sen var det lixom inget mer med det, medans på shamanen hade jag JC och enchanting, fick mycket nytta av båda, dels för min egen gear men även för att tjäna pengar. min syn på det hela =)