Skivsamlare
2008-09-15 01:35
Jag kunde föra över till ptr nyss
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
WotLK to be released on November 13 2008 yay!
Vafan gör du uppe klockan halv sju, empire? :P
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Skivsamlare
2008-09-15 15:43
INOK mmo-champion och wowhead
tut!
Producent
2008-09-15 16:45
Förde också över till ptr i morse men dem är fortfarande på pending.
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Moderator
2008-09-16 00:06
13 november smäller det! Jag funderar på att flytta över min hordeprälle, men jag vet inte till vilken server. Något tips?
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Skönt att ha ett spikat datum. nu ska jag farma herbs tills det kommer^^
Skivsamlare
2008-09-16 00:49
haha. jag funderar på att sälja alla mina herbs och tjäna storkovan. vet inte än.. kan vara kul med ett nytt proffession med ju :P men glyphsen verkar inte bli så jälva dyra iofs.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Jag kommer ihåg när jag plocka upp jwc direkt när det kom och lva upp det sen märkte jag att jag tjäna ju inte så mycket pengar på det. Nu så tjänar man grova stålar med jwc, iaf på min server. Jag ska hålla fast vid inscription för jag tror att det kommer några riktigt intressanta grejer senare, det måste det göra!
Skivsamlare
2008-09-16 03:45
grova o grova.. tjänar mer på att köpa ocuttat, gå till en JC o gnälla om en fin mängdrabbat, lägga upp på AH för det dubbla :P som nyss, köpte 10st star of elune för 8g/st, solid star of elune går på 40-50g här :> men ja, inscription verkar göttigt, men tror inte jag kommer ta det :/
Level 65 just nu, känns såå segt att lvla :> Ska mosa på efter jobbet och ta 66.. Helt galet segt när man lvlat till 60 med RaF :P
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Skivsamlare
2008-09-17 21:02
jag vet att vissa av er är helhardcore osv, meeeen! är det ngn här som köpt en stor summa guld ngn gång? typ 5000G? funtar på om det e säkert? funderar på om det kanske kan bli ett epic flying vid löning :P
Det kommer ju bli en jävla inflation på G när expansionen kommer. Och du kommer inte kunna flyga lvl 70-77 i Northrend ändå, tror du kommer ha tjänat ihop 5000 g innan lvl 77. Och vill du verkligen stödja jävlarna som förpestar servers med sina bots? Think about it.. =)
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Skivsamlare
2008-09-17 21:47
hmhmhm! sant. om man kan ha tjänat ihop en 5k innan 77 e det ju lugnt :)
Skivsamlare
2008-09-17 22:02
btw ngn som läst/vet om man kommer kunna ändra frisyren vid 3.0 patch eller först när wotlk kommer?
Jag drog in mer än 5k mellan 60-70 på bara quests/instances och köpte epic mount direkt när jag dingade, helt underbart och gjorde spelet så mycket lättare. Nur är de iofs inte så jävla roligt då man inte har några quests kvar att göra när man har tråkigt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
btw ngn som läst/vet om man kommer kunna ändra frisyren vid 3.0 patch eller först när wotlk kommer? Public Test Realm Patch Notes 3.0.2 The Barber Shop has been implemented and you can now visit one of the Barber Shops in the major cities to change your appearance. Be sure to get your Shave and a Haircut! Känns att ett återfall är väldigt nära nu när jag har koll på patch notes.. Funderar på att börja spela igen snart så jag kan levla min priest (67) och pally (60) till 70 innan expansionen.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Jag hoppas jag kan ge min be pally en riktigt porrig frilla, hatar den jag har nu
När tror ni patchen går live btw? Jag är jävla trött på wow för tillfället för jag ser ingen anledning till att göra något innan wlk förutom att lvla herb.
Jag är också lack på wow atm. Loggar in, gör daily pvp och sedan loggar jag ut, gg.
Skivsamlare
2008-09-17 23:41
jag är väldigt taggad på wow atm xD så taggad att jag knappt lirat ngt på min WAR beta/early access. Men det beror på att vi atm är 15 irl-polare som alla rerollat eller flyttat till samma server, och där gearar vi upp folk som är nydingade / pvpar lite i väntan på lich king, där vi redan har fyllt alla raidspots förutom DKs i princip :D Det har aldrig hänt förut att vi lyckats med något liknande :D Känns helskoj. jag menar, det är folk som faktiskt vill heala och tanka i pve :O wtf! :P
Skivsamlare
2008-09-17 23:45
bah vilka tråkiga frillor. men jag antar att den med två toffsar funkar
Skivsamlare
2008-09-18 00:55
Du har rätt! oh noes the horror. Jag får väl vänta tills dom ger oss mer frillor helt enkelt...=/
Moderator
2008-09-18 13:13
Kommer man bara kunna välja bland dom "nya" frillorna i barbershopen?
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Tror jag inte. Jag menar man kan ju bli missnjöjd och vilja ha tillbaka sin gamla frilla, så jag är ganska säker på att man kan byta till dom vanliga frillorna med. bara att nån på ptr testar omedel bums!
Önskar jag gjorde ett troll, schyssta dreads :p
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Lägger ner TBC i väntan på WOTLK. Säljer således min sista 70. Tauren warrior, 5/8 DPS T6 (använder inte alla fem delar) Amani war bear 3 delar brutal (fjärde på ingång den här veckan), 1 del vengeful, epic pvp trinkets. helt ok tank gear också, 2 delar T6 bl.a. Finns en del att skriva så det är väl bara till att fråga. 2500kr, prutat och klart.
Moderator
2008-09-18 18:17
! Okej. Det låter logiskt. Men om man vänder på det; kan man använda dom "nya" frillorna redan från lvl 1? Fö. är jag lite missnöjd med female Belfs frisyrer :/
Producent
2008-09-18 22:27
Female belfs får ju en het schoolgirl frisyr :D Däremot är jag besviken på human females, riktigt fula nya frisyrer, och vad har dem gjort med ansiktena?
Min präst som den är nu och som den är på PTRn, hittade inte mitt vanliga ansikte när jag gjorde ny gubbe på PTRn heller :/ (jag vet att texture resolution är på lägsta på PTR-bilden men det har inte med det att göra)
Hoppas dem är buggade och inget försök av blizzard att försöka göra dem onda? :D
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Squirtle Jag tror inte att man kan använda dom nya frillorna från lvl 1. Det ger ju en mindre användning för barbershoppen frost P21 Varför sälja när det är så kort tid kvar? sparar du inte mer pengar genom att bara frysa accet i väntan på wotlk istället för att köpa ett nytt
Jo det blev en del problem med ansikterna faktiskt... hoppas dom reder ut det.
Moderator
2008-09-18 23:51
! Okej. Bara till att vänta och se dårå :)skez Haha! Gnomerna var sjukt läskiga!
! P20 Jag kommer förmodligen att rerolla klass.
Nån som är sugen på ett acc med 3 70, och 1 60+ med t2? Lock har 4 delar Brutal 2,3k arena pts och lite smått och gott Rogue har 3 brutal och 2,4k arena pts Mage har lite halvkasst gear. Priest @ 63 har t2 och lite sånt.. 3k hade jag tänkt mig, skicka ett pm om du är intresserad.
Just det, alla är horde förutom warlock.
Jag fick mig en beta key! bättre sent än aldrig..
YARR!! ge mig den. Jag ska rolla ny klass i och med wotlk. Tänker inte ge mig in i PVE förens senare i spelet. Tänker focusera på arena pvp och behöver lite vägledning. Jag vill ha en dpsklass, ranged eller spellcaster spelar ingen roll. Finns ju så otroligt mycket att välja på, vilken klass har fått sig en ordentlig buff och är mer slagkraftig och skrämmande än tidigare? Det jag sitter och väljer mellan är DK, hunter, lock, rogue och paladin. Men ni kanske kan övertyga mig om något annat?
RETRI!!!!!!!!!!!!!! om det håller på någolunda som det är på ptr nu så är det GALET ROLIGT!
Retri har visat sig vara jävligt burstduglig. Men hur är det egentligen i Arenasammanhang?
frost P21 aha då hajar jag Empire Jag har hör tatt det är skitskoj nu och att alla paladins är eld och lågor över det:P
Dom är ju de, alla på ptr är seriöst retri nu. Retri i arena nu är väll ingen större hit men börjar bli mer och mer accepterat och önskat. Kommer bli större burst, kort cd på spellinterupt, 2 stuns, healingen har blivit enormt mycket bättre och supporten är mycket fin.
hunter ar fan bland dom roligaste klasserna i wow imo, sa javla skona att lira
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
varför är hunter skojsigt ? jag tycker att det är ganska ballt men inget som verkar så roligt