Endeavour2 Det är en raid från betan. där naxx har gjorts om till en 10/25 manna raid you know
Finns det nåt datum satt på expansionen? Har inte spelat sen juni förra året, men börjar bli riktigt sugen igen.. Tydligen har guilden börjat raida och locks ska bli ordentligt nerfade (stämmer det?). Kommer expansionen snart kan det bli dags att damma av wanden..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Release är november-december någon gång har dom sagt. tidigare om vi har en jävla tur, betan går fort fram enligt blizzard själva
Caliber P23 För övrigt om du vill veta mer om klasser osv så är det ju bara att lösa på mmo-champion om alla spells, talents osv
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
! P20; Jag missade helt att personen pratade beta-naxx. Var själv helt inne på lvl 60-naxx efter en hel helg av nostalgi-raidande.
Negative, negative. Our destination is Gaza.
frost P21 haha vafan? kan ju inte stämma Endeavour2 ahh jag ser
Retri Trajer 10:44 77.7% 1,522 1,958 981,111 Lock Nukezz 10:44 89.9% 2,880 3,202 1,856,204 9% Retrin var iofs inte den mest activa, 77% aktivitet som melee, klart casters har det lättare även om dom slackar då dom slipper springa runt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2008-09-09 07:18
på gametrailers.com finns en guide i hur man lvl:ar upp sin gubbe 1-60 på dryga kvarten. Somliga må kalla det fusk, andra må kalla det att Blizzard är lite väl generösa ;)
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?
Skivsamlare
2008-09-09 12:28
guide och guide.. är väl inte så svårt att lista ut hur man gör :P bjud in 2 acc, levla 2 till 70, levla upp en till 60 på ditt eget genom att ge honom levlarna man får ^^
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Skivsamlare
2008-09-09 12:29
Inok ;) - sa ju inte att det skulle va varken svårt eller nåt annat :D - har inte satt mig in i det, men det du säger stämmer säkert... Som sagt ... levlar 1-60 på en kvart.
Skivsamlare
2008-09-09 14:41
yer. vi har olle, olle2 och olle3. Olle bjuder in Olle2 och levlar med Olle2 till 59, Olle bjuder in Olle3 och levlar med Olle3 till 59. För varannan level Olle2 och Olle3 tar kan dom ge en char på Olles acc en level. Så totalt kan Olle2 ge Olle 30 levlar (från 1 till 60/2=30). Samma gäller för Olle3 som han också kan ge Olle 30 levlar. Då gör Olle en ny char, levlar den till 1,9 ungefär, han tar inte level 2. Olle2 och Olle3 invitas till grupp och där kan dom ge Olle levlar så han tar lvl60, och eftersom Olle var lvl1,9 innan powerlevlandet startade så är han nu 60,9 och kan ta 61 bara genom att upptäcka outlands typ :> Smidigt, men då krävs det ju att man har 3 acc och levlar minst wst till 59 (60?). Grejen att jag säger 59 är för att så fort ens char nått lvl60 så har man inte friends exp längre på accet, tror jag det är. Typ!
Inok - såg sjukt smidigt ut på gametrailers klippet iaf ;) - lättare en o springa runt o kämpa som fan ;D
Om man orkar trixa med detdär så förtjänar man att få en gubbe till 60 så fort
Drakedog 8 pa fredag FUCK YEA
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Skivsamlare
2008-09-11 08:41
lol! titans grip blev nerfat! 15% mindre hit. det betyder att man måste ha ca 480 hit för att få det går plus minus noll. haha fyfan. fast prot verkar jääävligt trevlig, och även hyffsat i pvp verkar det som. ser riktigt smaskigt ut!
Producent
2008-09-11 11:25
Varför hatar Blizzard shadowpräster? Senaste Builden: * Dispersion now reduces all damage taken by 60% (down from 90%) and doesn't regenerate health anymore. * Twisted Faith now increases your spell power on all spells (Old - only shadow spells) by 2/4/6/8/10% (down from 6/12/18/24/30%) * Improved Shadowform doesn't give a chance to remove all movement impairing effects when Fade is used anymore. * Misery doesn't increase the damage of your Mind Blast / Mind Flay / Mind Sear spells anymore. * Improved Spirit Tap now let your mana regenerate at a 10/20% (down from 25/50%) rate while casting. Är mest besviken på Misery, vad är det för mening med den nu. Ser verkligen Inte fram emot att spela shadowpräst i Lich King om det ska vara så här.
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Skivsamlare
2008-09-11 11:45
spela holy! som jag! eller disc.. fast jävla sunkchanges där med för präster. jag menar holy pallas och framför allt druider får buff efter buff medan präster åker åt h.vete :( men det är ju bara beta, talentsen har ändrats varje build och kommer fortsätta att ändras, så det kanske slutar gott ändå :) lite konstigt att Koora (?) priest designer frågar om feedback på beta forumet, han får feedback från präster som lirat disc eller holy i naxx nu, men nerfar allt som de redan sagt är för dåligt i princip o.O väldigt underligt. går typ 3-4 nerfs på varje buff o.O
"Account Wide - Level scaled items A new type of items has been added to the game. * These items are Bind To Account items, you can transfer them between characters ! * These items scale with level, a level 1 character can perfectly use it and stats will scale accordingly ! * In the current beta build, you can buy them with tokens from raid dungeons * They are not unique." läs vidare på mmo-champion. Verkar riktigt nice, skönt sätt att få tillgång till retroitems och kunna använda dem återigen.
Om någon av er nissar här lirar Hunter på åtminstonne BT nivå och har duglig gear kan ni ju höra av er till oss i TDE, vi har en Hunter slot öppen, gratis gear pretty much hela vägen till Kil'Jaiden, två raids i veckan, onsdag + söndag. Just ja, vi är Alliance
Naero Vilken Server? Jag lirar Resto shaman med full t6 och Sunwell 6/6 clear. Men har en Hunter alt med lite random t6 etc som jag funderar på att børja køra med. Website?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Neptulon EU www.tde-guild.com
Helt otroligt, jag har blivit blockerad från att använda kreditkort på mitt gamla konto som blev hackat. Personen som hade kontot gjorde en betalning som inte gick igenom, och då blockerar tydligen blizzard kontot från att använda kreditkort någonsin igen.
This payment option will not be reinstated and we ask that you please do not reply to this email or send any further request regarding this particular issue. Inte lite irriterande.. har en mage med ZG tigern som jag ville ha över till mitt nya konto. Jävla idiotregler, ska fan ta bort kontot permanent.
Producent
2008-09-11 22:11
Skivsamlare
2008-09-11 22:20
Skivsamlare
2008-09-11 23:35
Holy - We're going to make Holy Concentration scale with spell crit instead of just a flat % - Divine Hymn now does a short duration heal over time effect in addition to it's crowd-control capability, and is now baked into a lot of Holy talents (Holy Reach, Divine Providence etc.) - We improved Blessed Recovery so that it now works like Ignite (Mage), where each crit gets added into the periodic heal over time and refreshes the duration. - Lightwell - You can now see how many charges are left in the Lightwell by clicking on it. Discipline - Grace will now provide 2% healing for the Priest, stacks up 3 times. So 6% increased healing taken from that target who has Grace (but only by you, the Priest). - Twin Disciplines will now work with Mind Flay. Shadow - Shadow Resilience re-designed. Now called Mind Melt - Increases the critical strike chance of your Mind Flay, Mind Sear and Mind Blast spells by 2/4%. - Shadow Power: Now 20/40/60/80/100% critical strike damage bonus, also works with Mind Flay. - Improved Shadowform - The chance to remove all movement impairing effects when you Fade is now restored. - Psychic Horror - Redesigned. Now reduces all damage done by targets when Psychic Scream ends by 15/30%. Lasts 6 sec. - Dispersion - 90% damage reduction is restored. - Misery - Now has 5/10/15% bonus spell power to Mind Flay, Mind Sear and Mind Blast. PORRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moderator
2008-09-11 23:39
Porr indeed!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Skivsamlare
2008-09-12 00:03
det är störande som fan att det alltid ska whinas på wows forum. dom är fan ALDRIG nöjda.
För att 80% är barn som inte gillar att dö på AV, såklart är allt unbalanced då.
asså angående det här med präst talentsen etc...vafan släpper dom ut material och uppdateringar för om det ändå ändras tillbaka 1-2 dagar senare....oprofessionellt och onödigt i min mening... man dräper ett uppdaterings mail som man håller sig till ett bra tag så folk hinner testa skiten....dom kan ju lika gärna langa en uppdatering till alla dps klasser och säga: "We have now nerfed all dps made by all classes by 99%" för att sedan dagen efter säga "the dps nerf by 99% has now been restored to its normal dps"..... suck...
tut!
Producent
2008-09-12 11:31
Jag tror det var för att dem fick alldeles för mycket klagomål, hela den shadowpräst uppdateringen var ju bara nerfs, såg ut som om dem försökte göra speccen lika ospelbar i endgame contents som före burning crusade. Nu har dem faktiskt buffat oss lite :)
Skivsamlare
2008-09-12 12:38
oooh, shadow innan tbc var sjukt ballt i pvp.. kom ihåg en GM shadow priest som pillade allt i pvp på 60, han var min idol :>
Moderator
2008-09-12 12:58
oooh, shadow innan tbc var sjukt ballt i pvp.. Så sant. Men i PvE var det en helt annan femma :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
INOK Tänkter du på Jansson eller vad han nu hette?
Skivsamlare
2008-09-12 15:35
Kommer icke ihåg namnet, men han spelade på ragnaros EU iaf. sjuklig. jag kom ihåg att jag försökte duellera honom som warrior o.O
Skivsamlare
2008-09-12 17:05
btw ngn som har en pala att sälja? polare som undrar :>
Skivsamlare
2008-09-12 17:05
Sluta vilja vara horde...
Skivsamlare
2008-09-12 21:35
Empire jag tycker precis tvärtom.
http://www.myspace.com/dirtydonline
Jag ville också vara horde men det är ju värdelöst att spela upp en retri när man sitter med tjockt gear, får se hur jag gör när woltk kommer. Plus att vi får seal of blood nu också så inte lika värt längre.
För er som inte testat ptr borde göra det. BG's med 7/10 retri paladins som oneshottar allt...
Jag vill prova men har aldrig lirat på ptr. är det jobbigt att fixa?
Producent
2008-09-14 22:23
Ladda ner
klienten och
kopiera en av dina egna karaktärer eller redan gjorda karaktärer med imba gear. Fast för tillfället kan man inte kopiera karaktärer eftersom det är för många som vill spela på PTRn just nu :<
Det tar 6Gb extra hårddisk.
hopp var det så simpelt. fast jag ångra mig ganska snabbt. även fast jag vill testa hur allt funkar så är det roligare att vänta tills patchen kommer. Har desutom inte tid, måste herba med palan^^
Producent
2008-09-14 23:08
Den var lite smårolig :>
Kolla
denna , en kille som gjort en application som en serietidningsstrip helt i flash.
ohh, epic!