Empire Grattis, nu väntar ett dps race....gogo 2k dps paladin!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
ja de ska fan bli jävligt roligt, grindar demonslayer elixir som ett retard. With the release of Wrath of the Lich King approaching, we wanted to provide you with some important information. In preparation for the expansion, we will be issuing a new content patch in the coming weeks. Much like the patch made available shortly before The Burning Crusade's release, this content patch is designed to bridge current game content with that of the expansion and will contain some exciting changes and additions. We have outlined some of the larger features scheduled to release with the patch below: New class spells and talents Stormwind Harbor Barbershops in capital cities Zeppelin towers outside of Orgrimmar and Tirisfal Glades Two brand-new Arenas featuring challenging new layouts, terrain hazards, and moving obstacles Guild calendar Hunter pet skill revamp New profession: Inscription As mentioned above, this is not a comprehensive list, just some of the major highlights. We’ll post the full patch notes as soon as they’re available. Regarding Inscription, please note that all Burning Crusade players will be able to select Inscription as one of their two professions and level up to a skill level of 375 with it. Upon the release of Wrath of the Lich King, players who purchase and install the expansion will be able to continue leveling in Inscription and the other professions beyond 375. För dom som e lata.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Empire VA!? får vi redan alla nya talents och grejer? det kan ju inte stämma
Det stämmer, källa finns hos MMO Champion.
Skivsamlare
2008-08-26 22:51
sweet! jag startar levla alchemy / köpa upp hela AH på herbs innan det blir snoppdyrt nu då. dags för inscription!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
jag ska farma herbs med min rogue!
Zeppelin towers outside of Orgrimmar and Tirisfal Glades hmm..jag trodde det fanns redan
http://www.myspace.com/dirtydonline
Moderator
2008-08-27 11:54
Dirty_D Det ska komma två nya som ska gå till Northrend.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Redan nu tycker jag halva guilden sitter på nätterna och plockar blommor som aldrig förr. Kan bli intressant att se hur mycket trycket ökar nu framöver.
Negative, negative. Our destination is Gaza.
Skivsamlare
2008-08-27 13:24
jao. skulle ju vara nice som fan att få reda på exakt vad man behöver för varje lvl med. då skulle man kunna göra såna powerlevel-paket och sälja. 1-375 skulle nog ge ganska fint klirr i kassan.
Empire: Vi kor Prot warr MT och Feral drood i portal tror jag ( pa kalecgos ) Och ja... Brutallus ar flippat rolig som healer :D Men favorit Bossen och heala nagonsin ar Muru Pre nerf... Helt sjukt rolig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jo vi har också halva guilden som satt upp lvl1chars med fulla bags med herbs för att ha allt klart. Priserna kommer vara galna.
Skivsamlare
2008-08-27 16:33
men dom har ju fortfarane inte släppt exakta ängder för allt, det är lite jobbigt. man vet bara på ett ungefär.. :( f.ö. är jag sjuukt taggad. innan tbc, ca: 2-3 månader innan så miggade alla polare till en server. då släpptes ju tbc-talentsen osv också, då lolguard och arcane shot var det mest övermäktiga som fanns i princip :> iaf så var det lätt den roligaste tiden :D vi var i stv arenan varje dag, vi raidade alla roliga bossar, pvpade för att kirra gear, och allt var bekymmerfritt i princip! :D så känns det nu med, alla polare har miggat till ragnaros och lirar pvp/lite instancer/world pvp/hittar på massa konstiga saker. allt känns gött som fan :D ser verkligen fram emot att raida på 80 med. bra grej det där med att många instancer kommer att ha 10-mannaalternativ, då kommer sånna kompisguilder som vi har kunna progressa utan problem med :)
Skivsamlare
2008-08-27 16:41
One of a Scribe's main abilities is Milling, which functions much like a Jewelcrafter's Prospecting ability, consuming 5 herbs of a particular type instead of ore. Various herbs require different levels of Inscription to Mill: * Inscription 1: Earthroot, Peacebloom, Silverleaf. * Inscription 25: Briarthorn, Swiftthistle, Bruiseweed. * Inscription 75: Wild Steelbloom, Grave Moss, Kingsblood, Liferoot. * Inscription 125: Fadeleaf, Goldthorn, Khadgar's Whisker, Wintersbite. * Inscription 175: Firebloom, Purple Lotus, Arthas' Tears, Sungrass, Blindweed, Ghost Mushroom. * Inscription 225: Golden Sansam, Dreamfoil, Mountain Silversage, Plaguebloom, Icecap. * Inscription 275: Dreaming Glory, Felweed, Terocone, Ragveil, Flame Cap, Ancient Lichen, Mana Thistle, Netherbloom, Nightmare Vine (All Outland herbs). * Inscription 325: Adder's Tongue, Goldclover, Tiger Lily, Lichbloom, Icethorn, Talandra's Rose (All Northrend herbs). * Unknown: Mageroyal, Stranglekelp, Wildvine, Gromsblood, Fel Lotus. Milling produces various types of Pomace, which are then used to create Inks. från wow-wiki. men alltså, trorni man kommer behöva tex: 1x Earthroot, 1x Peacebloom, 1x Silverleaf för att kunna "mortla" ner till ink, eller bara en av dom? fan jag har fyllt en hel bankalt inkl alla bagslots nu :P
själv har jag satt igång väshta AH business med blommor! satsa era pengar på blomm aktier ni kommer inte bli besvikna!
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Skivsamlare
2008-08-27 17:49
mhm, köp massor nu och sälj när patchen med inscription kommer
Fler som råkat ut för kontokapningar idag? Flera i min guild fick imorse ett ganska välgjort mail med det vanliga "klicka här för att återaktivera ditt konto jadda jadda" och det pratas här och där om det på vashj också.
Skivsamlare
2008-08-27 18:24
Nope, inte sett. får varna min polare som lirar på vashj då. btw, vilka klasser (förutom DK) tycker ni ser roligast ut i wotlk? vilken tror ni har mest funfactor av warrior, priest, rogue och warlock?
Skivsamlare
2008-08-28 01:47
Skivsamlare
2008-08-28 01:48
galet ful, fan hande med dom fina seten? :(
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Moderator
2008-08-28 11:17
Rogues utstyrsel var fan inte vacker. Den fick mig att fnissa till :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Skivsamlare
2008-08-28 11:27
Skivsamlare
2008-08-28 18:53
Jaha.. Satt uppe till kl 04.30 och herbade. Drog herbalism från 1 till 375 igår :| har totalt 2500 olika herbs nu. måste fixa en 1500 till tror jag, fylla på det jag har lite av. Har brännt runt 1300g på herbs hittills. haha, hoppas inscription är roligt xD
Om man inte hade ett jävla face på skallen så skulle det ju se ok ut. rogue setet dvs INOK P19 Klart inscription är roligt! Pollymorph penguin ftw
Herbalism verkar så sjukt snabbt att levla. I outland får man ju nästan skill för varje gul blomma man plockar, medan oss stackars skinners var tvungen att mörda mängder av fyrfota djur för att få en skillpoint från som bäst 1 av 5.
Skivsamlare
2008-08-28 23:52
jo visst går det undan, om man nu hittar blommjävlar (ja, jag har addons som visar vart dom kan finnas:P), djur finns överallt ju :>
jahapp då har man kirrat 40 av varje herb på listan som langats upp...märks dock redan nu att folk säljer herbs för dyrare slantar....jaja blev tillslut 2 papp vardera på 2 konton...yey 4k fattigare... men men, jag tror det blir skoj med inscriptions...ska dock själv inte levla upp det
tut!
Skivsamlare
2008-08-29 10:46
Inscription 1 Earthroot x160 Peacebloom x69Inscription 25 Briarthorn x43 Swiftthistle x86 Bruiseweed x40Inscription 75 Wild Steelbloom x37 Kingsblood x140 Liferoot x93 Inscription 125 Fadeleaf x101 Goldthorn x45 Khadgar's Whisker x100Inscription 175 Firebloom x41 Purple Lotus x40 Arthas' Tears x44 Sungrass x126 Blindweed x60Inscription 225 Golden Sansam x87 Dreamfoil x75 Mountain Silversage x89 Plaguebloom x52 Icecap x100Inscription 275 Dreaming Glory x140 Felweed x383 Ragveil x42 Ancient Lichen x80 så ser min lista ut atm xD fyller på allt eftersom det rullar in pengar. Men nu till en lite konstigare fråga då; vilken av dessa klasser tror ni kommer vara mest _booring_ i lich king? warrior, priest eller rogue?
Skivsamlare
2008-08-29 15:17
och en liten bild :> hoppas bara den ändrades i storlek så den inte blir bautastor? o.O
Gaaaaalet
Moderator
2008-08-29 21:03
INOK Get a life ;)
jag har fått en key till lich king, men det står i mailet att "To participate in the beta tests, you must have a valid retail World of Warcraft account active and in good standing as of July 15, 2008. " Har inte haft någon gametime på mitt account sen i januari, men det är ju inte avslutat, jag kan ju logga in på settingssidan och så. tror ni det är möjligt att aktivera för lich king? vad händer om jag inte är eligible, är nyckeln förverkad eller kan jag ge bort den till nån annan?
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
Du måste tjacka gametime för att få igång det.
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Du måste ha speltid som sagt.
Moderator
2008-08-30 12:12
frost Haha, lite bitter han verkar =)
Skivsamlare
2008-08-30 13:06
squirtle, jojo men efter att han festat stenhård igår så kan jag idag inte sluta tänka på att jag skulle varit hemma och lirat istället haha. bakis som en häst :(
Squirtle Eller hur! :)
wtf var ju din shammie som hette pleides ju WANNABE WARRIOR!
rollade warrior! Välkommen till 2008! :O
Skivsamlare
2008-08-30 22:06
OOOOH! Rogues fix i senaste patchen är porr!! Hello rogues, We’ve got some updates coming soon for the rogue class and I wanted to duck in and give you a sneak preview of what we’ve been working on as well as our future goals. Below are lists (by no means exhaustive) of some of these changes and goals. General - Quality of life improvements: Removal of various reagents (Thieves’ Tools, Flash Powder) as well as a Poisons skill change. We’re removing the Poisons skill and making the finished poisons available on vendors for purchase. This should free up a fair amount of bag space. - Envenom: Now also increases your chance to apply poisons by 25% for 2-6 seconds (based on combo points). - Wounding Poison: No longer stacks. The first application now reduces healing by 50%. - Anesthetic Poison: Now also removes one Enrage effect from the target. - Evasion, Sprint, Vanish: Cooldown reduced to 3 minutes. (Talents that reduce cooldown take this down to 2 minutes.) - Cloak of Shadows: Cooldown increased to 2 minutes. (Elusiveness now reduces this cooldown to 1 minute.) - A new level 75 ability has been designed. This is going to be one of the bigger teases as we’re not quite ready to talk about this one yet. I will say that will add some much needed group utility. - Fan of Knives: Weapon normalization to equalize effectiveness regardless of weapons carried. Assassination - Mutilate: No longer requires you be behind the target. - Relentless Strikes: Talent is too “required” and will be made more accessible. Vigor will replace its spot in the tree and a new talent will be created to fill Vigor’s spot. - Find Weakness: Made passive to cut down on the number of triggered effects that either don’t affect gameplay or affect it in a negative way. - Cut to the Chase: No longer requires a critical Eviscerate or Envenom. The finisher just has to land. - Hunger for Blood: Now removes any harmful physical effect instead of Bleed or Magic effects. Bleed effects will still be removed (as all are physical) as well as effects like Mortal Strike, Aimed Shot, Expose Armor etc… Combat - Riposte: Now generates a combo point. - Mace Specialization: This will grant armor penetration when using a mace. (The warrior talent will as well.) - Deflection: Reduced to 3 ranks for 2/4/6% parry. This should soften the prereq for Riposte. - Fist Weapon Specialization: Merged with Dagger Specialization. - Dagger Specialization: Renamed Close Quarters Combat, moved to tier 3. - Dual Wield Specialization: Moved to tier 1. Lightning Reflexes swapped locations with it and still needs a little more “oomph”. - Unfair Advantage and Stay of Execution: Change to more offensive/utility (read mobility) talents. Too much defense on this tier. - Killing Spree: Weapon normalization to equalize effectiveness regardless of weapons carried. Subtlety - More attractive Tier 1 to draw in all types of builds. - Fewer dagger specific talents to allow additional build options. - Wrongfully Accused: Reviewed. This talent doesn’t fit well in this location. May be moved lower and/or redesigned. - Shadow Dance: A bit awkward at the moment. Due for some polish and some design tweaks. Plenty to do still as you can see. As I mentioned, this isn’t everything we’ve got our eye on but gives you something to discuss and look for in an upcoming beta patch. Please add to the list anything you think needs special attention. från wow forums
Underbart att dom får nått värt förutom deras dps dårå.
Skivsamlare
2008-08-31 00:23
mja en extra md är ju alltid bra
och alla andra ändringer är självklart välkommna dom också
* Tricks of the Trade (Level 75): The current party or raid member becomes the target of your Tricks of the Trade. The threat caused by your next attack and all actions taken for 6 sec afterwards will be transferred to the target. In addition, all damage caused by the target is increased by 15% during this time.
Skivsamlare
2008-08-31 01:26
den skulle man väl kunna lägga p varandra, låt säga två rogues? för att få buffen bara alltså.