HAR DU INTE DOWNAT KILL JAEEDAN ÄR DU INTE KOOL!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
fredric__ P19 Är ni bara svenskar i eran guild?
Skivsamlare
2008-08-19 19:49
ngn som vet vad som hände med den helsvenska topguilden Neophyte på Executus?
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
min polare har downat Kj och han ar absolut inte kool :(
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Sluta ljuga, du har inga polare. ;P Någon som har sett Preachs "the way of the warrior", tror jag att den hette. Underhållande QQ kommentarer som fan. Längesen jag såg en underhållande PVPrulle i den stilen, som i och för sig inte hade varit underhållande om man tagit bort kommentarerna :P JOINA SKULLCRUSHER ERA SLACKERS!
WOTLK trailer! Jag ryser och fryser arslet av mig. Det där var så jävla Blizz, alltid lika välgjorda cinematics.
testade precis på betan lite efter att ha blivit inbjuden under dagen.. laggade en hel del, men death knights verkar riktigt spännande. Sen är det lilla jag sett av Northrend (heter det så där man ska hänga i expansionen) jävligt ballt!!!! Nån annan som har fått en beta nyckel i mailet så kan ni ju hojta!
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
frost P21 Riktigt grym trailer indeed. när han säger "I tell you this.. for when my days have come to an end.. you shall be king" så ryser jag som fan. Riktigt ball
Oj detdär kanske var lite spoiler! fan om nån snäll moderator gör om det jag skrev till spoiler så blir jag glad
Sjukt snygg trailer!
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Moderator
2008-08-22 11:47
Trailern var off the hook!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Skivsamlare
2008-08-22 16:03
Skivsamlare
2008-08-22 16:11
Happ, då var man back där allt började igen då; Ragnaros. Dock som horde denna gång, UD rogue all the way. Mwahaha! Ni finner mig i IF eller på gankarrunda i outlands. Xno var namnet. Hehehe. Lite roligt faktiskt, alla gammla polare som jag började lira wow med lirade förut på Ragnaros som ally, nu några år senare spelar vi alla som horde på samma server och gankar skiten ur våra gammla guildmates haha.
Moderator
2008-08-22 20:59
Tror ni Byggare Bob och gänget kommer spränga hål i Stormwind snart, eller väntar dom till WotLK? :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Skivsamlare
2008-08-22 21:15
Moderator
2008-08-22 21:18
Det står ett gäng byggare och Dynamit Harrys vid en vägg i SW, där jag antar att Stormwind Harbor ska byggas. Frågan är om dom kommer tjyv-starta ett event, eller vänta tills expansionen släpps.
4:a på total dipps i MH som offspec ele (efter 3 locks ofc) med 800 spelldmg. (är resto main) definition of pwn.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det spekuleras ju att ogrimmar kommer raseras i expansionen och att arthas ska anfalla(trailern visar hans arme) huvudstäderna i kommande patchar. http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=13654.msg209691;topicseen#new Videos och bilder från en cleard CoT: Strat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-08-23 22:26
Någon som lirar på Quel'Thalas? hela min gamla guild har miggat dit och jag kommer sticka dit på måndag.
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Jag funderar på att dra dit, horde side. Men PVE ær vældigt mycket emot mina principer, kanske dags att slæppa på desssa principer.
Gief Drakedog 8 :( den ska ju komma den här månaden
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Warriors talent changes kom som en blixt från klar himmel, och herrejævlar vilka førændringar. ÆNTLIGEN fixar de mace spec. då den uppenbarligen var broken i och med att var och varannan warrior speccade mace før pvp. Titan's Grip utan penalties? Yes please. Mortal Strike effekt i fury trædet? YES PLEASE! Många gnæller øver det faktum att armstrædet nu blir værdeløst i PVP, men om man kan titta bortom talentikoner så ser man att det Blizz har gjort ær att gøra arms OCH fury viable før både PVP och PVE. Ser fram emot att specca djup i fury. Nerfs lær komma, men så længe mekanismerna fungerar och balans återfinns lær många warriors jubla, inl. mig sjælv.
Nån som har några tips för tanking på kalcegos, vilken setup kör ni med? Just nu har vi druid/warrior men har fått tipset att använda prot pala med en del arcane gear för att soloa tanka han. Nån som använder de?
Skivsamlare
2008-08-24 17:26
hur grindar man som disc priest? jag tycks inte få ner mobsen, iofs får dom itne ner mig heller. tänker mest på mobsen som healar sig.. :(
Producent
2008-08-24 17:53
Empire Jag har inte tankat honom men dem 2 mest använda tank-taktikerna är att man kör antingen med 3 tanks, 2 stycken som skiftas om att tanka honom och en som tankar Sathrovarr, alla roterar så att alla får tanka allting så att säga. Eller så kan man använda 2 tanks, 1 som tankar Kalec och en som tankar Sathrovarr, det är lite riskablare och Kalecgos i demonrealm tar mer skada men det brukar funka med en bra grupp :)
Skivsamlare
2008-08-24 19:52
btw, här har ni en snubbe som lär ut hur man använder AH effektivt. Han startade med en level 6 char med 30g, och på 3 veckor fick han ihop 11 000g :)
fan va han måste suttit inne då. Det går ju inte megafort att käka pengar på ah. Sen beror det på server också.. är det en inflations server som Grim Batol där jag lirar finns det typ inte att man får ihop sådär mycket pengar =(
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
INOK P19 Får gissa på att du måste använda mkt spelldamage gear då disc är inte precis den mest offensiva speccen. skez P19 Jo vi kör med 3 tanks nu men paladin taktiken verkar mkt lockade att bara behöva 1 på kalec
har börjat lvla shaman på Shattered hand nu.. Kul som fan med extra fart på lvlingen :D
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Skivsamlare
2008-08-24 23:22
om du jämför, hur fort går det? då menar jag inte "3ggr så fort" för det vet jag. men ungefär hur snabbt går det till 20 etc?
Moderator
2008-08-25 01:37
INOK Dom där extra procenten börjar först efter lvl 20. Det är alltså 20-60 som det är "extra fart" på. Personligen märker jag ingen skillnad. När det kommer till att grinda healing mobs med disc specc så är det riktigt värt att ha lite dps-gear och bara nuka. När dom helar sig så brukar jag feara och hoppas att dom inte drar in i en hög med andra healers :)
Empire Vad är det som kärvar med 3 tankstaktiken? Ska ni tanka med 2 tanks behöver ni imba dps annars kommer Kale dö hela tiden.
Vi kör alltid med 3 tanks men paladin taktiken kräver bara en på kale under hela fighten så man slipper byta runt så mkt. Vi fick 2/1% wipe igår så det går nog bra nu.
Skivsamlare
2008-08-25 18:34
ååh köpte nyss en ny 22" skärm för mitt wowande. lovely<3
Du kommer gilla det ;) Har haft det ett tag nu och upplösningen är underbar.
Skivsamlare
2008-08-25 20:29
Skivsamlare
2008-08-25 20:40
Btw, ngn som har ngt tips på vart jag ska farma för mote of mana? har tjänat enkla pengar idag; köpt primal manas för under 20g, craftat till Mystic Spellthread och sålt för 150g x4 :D men nu måste jag farma motes.. varT?
Netherstorm helt klart. Violet Tower, Wizard row m.fl. Phase hunters har enligt min erfarenhet en härligt drop rate. Check it out.
Graffare
2008-08-25 21:42
NINTENDO WII !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag är miljöaktivist, tycker det gröna är gott. Om det går att röka förstås.
Skivsamlare
2008-08-25 21:51
Hunter's weap obviously..
Squirtle F60: Jag fick mer xp hela tiden även under lvl 20.
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
haha ja, hunter weapon ftw. Vi fick ner kalec idag iaf, skönt att få det överklarat. Dps race på brut nästa vecka, retri ftw
Producent
2008-08-26 07:03
Nice, lycka till på Brutallus :) Han kräver en hel del av healersena.
Skivsamlare
2008-08-26 09:59
Är det någon som spelar 70 horde på kazzak? skulle behöva ett 2v2 team att få pts från idag innan jag miggar :O
Tur att jag inte är healer då, jag ska bara stå bakom han och pressa. Men jo det verkar vara en rätt fin gearcheck.
Skivsamlare
2008-08-26 14:37
Skivsamlare
2008-08-26 16:17