haha .. enhance shamaner kan ju heala som vilken heal specc som helst.. dualwield med earthliving på båda och en flametoungetotem så har de ju massa healing .. : ) pr0
Get Random!
Peterpan Mjo alliance@deathwing är ganska stendött Men horde är rätt nice
! P20 Allt är skit lätt, vi har börjat köpa alt runs med blå/badge gearade nu, klarar det utmärkt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-10-24 23:04
Fick precis Deathcharger's Reins :| Precis en timme efter min bror också fått det, helt galet :D
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Moderator
2008-10-25 12:50
skez Det tar ju en sekund att få den nu med super-dropraten. Men grattis! :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Producent
2008-10-25 14:08
Skulle väl inte överdriva sådär :p 1% är inte jättehög droprate men definitivt en sjuk höjning från det gamla.
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Blir fan nästan sugen på att lira igen, levlar polarens warlock ibland när jag har riktigt riktigt tråkigt :P har en polare som gör allting så jävla värt, han blir gankad konstant och lackar alltid ur. Inte lätt att hålla sig för skratt när man först ser kommentarer som "Nu jeflar ska jag ganka lowbies" sen 2 sec senare så "JÄVLA FEGA HOROR WTF" då allting alltid backfirear på han :D
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Skivsamlare
2008-10-25 19:22
bra grej; hade 200g i förrgår. försökte mig på att Ah farma; har 3300g idag. dålig grej; lånade ut 2600g till en kompis för han skulle få epic mount. well, inte så dåligt men hoppas på att jag får se dom igen :P dålig grej 2; köpte en ny mus för en vecka sedan. En roccat kone gaming mouse för 700 koronor, känns som att en mus för 700kr ska fan kunna laga mat och suga av mig med, men iaf. Skitfet mus, bara det att idag höll jag nera mouse button 2 och scrollade samtidigt, så scrollhjulet gick sönder. wheeey! min 159kronorsmus klarade fan av det. gahh. hoppas jag får en ny dirr på Teknikmagasinet, om dom ska skicka tillbaka den osv köper jag en ny mus, av annat märke. fyfan vad sunkigt.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
WORLD OF ROGUECRAFT, FUCK YEAH!!
Haha polaren kan inte spela på 2 dagar när expansionen kommer, så jag ska lvla hans hunter åt han så länge. Kommer bli en grotesk utmaning då huntern har full t6 och galen gear.. för att inte glömma legendary bågen från kiljaeden :D Får ett sprillans nytt xbox lir för "slitet"
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
m'uru nere, allt är för lätt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Empire Grattis^^ Min guild gick på kalec för ett par dagar sedan och fick honom till 20% på första försöket utan att hälften visste vad dom gjorde:P ingen stor bedrift kanske men vi tar ju honom nästa gång=)
Moderator
2008-10-26 23:31
doggson Klart du ska börja lira igen! Speciellt nu när dom har infört Achievements. Du är ju lite av en achievementshora om jag inte minns fel ;) AnonymaHunden World of Roguecraft är såååå 2005. Fniss.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
btw tänkte på en grej, nån som vet hur mycket honor pvp vapen kommer kosta i wotlk. dom saju att dom skulle höja priset på dom ganska mycket eftersom dom inte nollställer honor
Jag är så grymt kär i ench shaman atm.. lvlar en nu, 37 atm. Höj xp! :p
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
frost P21 Vi lirar ju på samma server, jag lirar på Kazzak också fast horde. :)
Squirtle: Ska powerlvla :P 2 dagars powerlvlande av t6 hunter = Polaren pröjsar left 4 dead (xbox360) när det kommer Sen är Achievements i wow den mest tragiska skiten någonsin, wow kul med achievements för 1 spel? är ju som fattiga ungar som inte har råd med mer än 1 spel till typ xbox....
Achievments är kul, bra att ha nått att göra när man är utråkad.
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
vad tycker ni om hela eventet som håller på nu då? Jag älskar det, fan var riktigt länge sen jag hade såhär kul i wow, pre tbc till och med. Zombies överallt, man måste dodga dom i IF och grejer :)
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Jonsson: vänta tills du kommer till 70, rena rama dödsmaskinen. Gav mig ensam (bara jag på platsen) på en scourge invasion igår och körde drygt 40 minuter non-stop utan att behöva stanna upp en enda gång. Maelstrom weapon är bästa nånsin, och med nya wf totem (20% haste), flurry, 2x mongoose enchants, haste-gear och Heroism... Man hugger ner det mesta på ett ögonblick, måste skaffa mig en bra dps-mätare för att testa lite. En sak jag upptäckte igår, vilket jag helt missat, var att de ändrat Shamaners 1 str=2 AP, så nu är AP bättre över STR för oss, och förstås INT som nu ger AP via talents. Nu ska jag flitigt undvika hunters i PUGs ;)
Negative, negative. Our destination is Gaza.
Skivsamlare
2008-10-27 15:05
jag hatar eventet. jälva skit när man vill stå på AH och kolla runt.
Älskar de, cleanse is the most hated spell in the game!
eventet är ju egentligen bara kul när det går helt galet överstyr. nån enstaka som bara gör att man måste spendera 45 sekunder spammandes cure disease är bara jobbigt.
Säljes roguen för 1000kr! full S3, 3 delar S4 och en del T6 med Fang of Kalecgos. Någon?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Så jävla SNE! Har försökt dödat Kungen i Ironforge nu 4:a gånger på Kazzak. Varje gång har vi kört mellan 3 och 5. Eller typ 5 och 6, får aldrig min warbear. :(
World of Roguecraft är såååå 2005. Fniss. of Roguecraft är såååå 2005. Fniss. Roguecraft är såååå 2005. Fniss. är såååå 2005. Fniss. såååå 2005. Fniss. 2005. Fniss. . Fniss. Fniss. .
Så länge zombies existerar är nog IF-kungen ganska säker. Vi hade en fet jävla raid i SW som åt upp kungen på nolltid och lät ingen komma nära (pvp-chars vaktade, T6-horde mosade King of Stormwind). Trots att vi visste att IF skulle bli nästa mål slöt väldigt få upp att försvara, däremot laddade några upp med zombie-smitta precis utanför och på mindre än 1 minut låg alla horde döda trots att de var fler och overgeared till max. Sen är väl kungen i IF den tuffaste av Alliance-ledarna?
FOR THE ALLIANCE!
Get Random!
letar raid+premade-guild på Shattered Hand (horde). mitt nuvarande guild gapar tomt efter aktiva spelare och det är ofta jag är ensam online :\ 70 destro lock, speccar om till affliction inom en vecka dock. HOLLA!
Not a follower, so Twitter has never been an option.
Jag är med i ett ganska bra guild på SH.. Vad heter du Teambanan?
Moderator
2008-10-28 22:31
En sak jag tänkt på, känns som att det är fler (iallafall svenskar) som spelar horde? Alla jag snackar med och i alla forum är det nästan bara hordesnack, kan det vara så?
time isn't wasted when you're getting wasted .
på Shattered hands? .. bara svenskar där ju
Get Random!
På shattered hand är både horde och alliance svenskar :P
jonsson. Idjûtina är character name, byter namn senare idag dock. Typ när jag vaknar vid 16-17..
Moderator
2008-10-29 11:39
Så det är mycket svenskar på Shattered? Det är så att jag och mina kompisar ska migga från Kazzak nu men vet inte riktigt vart, var spelar ni här eller vilken server är mest värd att migga till?
kom till Venture Co.! :D .. jag är dock alliance där -.-
Get Random!
Moderator
2008-10-29 12:07
Glömde kanske säga att vi spelar horde, så det var ju lite tråkigt! ;/
Vashj (pvp) är överfylld med svenskar. PUGar man så kan man räkna med 2-3 svenskar, 1-2 holländare och en och annan brit. Det är så det funkar. En kille jag spelade med som låg på flera servrar tyckte rakt av att Vashj kunde konverteras till SE-server och låta alla andra migrera gratis därifrån.
Är det nån som kommer in? Står bara connecting när jag försöker logga in med mitt account
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
SH verkar vara nere fortfarande -_-ramuz - är du horde så kom till SH, problemet är BGs.. Horde är otroligt sämst på att samarbeta när det gäller AV. Därför jag vill ha premade guild NU! Haha. Resten av BGsen funkar ju bra men just AV känns det aldrig som man vinner fan.
När andra onlinespel (som man betalar för) har down-tid brukar man få tillbaka den tiden som servern är nere automatiskt, men Blizzard erbjuder inget sådant.. Aldrig förstått varför?
Riktigt jobbigt är det.. skulle precis gå kara, och pang så va servern nere :/ Men shattered hand är ungefär 85% svenskar. Skönt ibland, riktigt jobbigt ibland..
Jonsson, jag heter Fearwell nu. Så om det finns plats öppen i guilden, adda mig på friendslist å säg till. (bara säga att det är jonsson på whoa så jag vet vem det är). Min lillebror spelar just nu på mitt acc, men jag lär glida in framåt 00.
teambanan P18 Dom har gjort det många gånger. Men det är bara när servern varit nere väldigt länge
haha retripalas <3 Honorgrindar åt min polare medans han jobbar, fy fan känns nästan som old school wow med all jävla pwnage som pågår. kanske dags att börja spela igen, 3 secs fighter > resillience skit fighter på 2 minuter
Jag har bestämt mig för att lägga min paladin på is under WOTLK. Känner att jag behöver en ny utmaning. och varken min rogue eller mage känns intressanta så ska lvla en Deathknight när WOTLK släpps. Ska bli skoj
haha .. Tauren DK .. fett gay!
Get Random!
Vi tog ner Silvermoon nissen igår, mkt roligt. Så jävla döda stad så inte precis svårt. Ogrimmar lär bli cp svår dock...
Skivsamlare
2008-11-01 20:05
blir mer o mer sugen på DK.. kanske man ska göra en Orc DK ändå. Men det är ju så förbannat drygt att jag nyss skaffat epic flying till warren :( Har en kompis som e skyldig mig 2600g, men dom lär jag väl inte se förän 80. skulle vara nice om jag fick ihop 6k guld och kunde köpa mig epic flying dirr på 70. då skulle jag levla till 68 och gå in i northrend, med exp bonusen för 60-70 (68-70) skulle det gå assnabbt där, och när jag väl tar 70 o köper epic flying drar jag till Netherstorm och avklarar alla dessa quests till 71-72. men nu är ju frågan hur fan jag ska få tag på 6k guld!
Hangaround
2008-11-02 23:01
frågan hur fan jag ska få tag på 6k guld! Proffessions och grinda är väl det man gör...eller daytradar på AH. :)
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994