Har kört den två gånger. Även spelat mot en "död" kontroll som man kan öva takedowns på. Om man ändrar runt lite i "action/combo list" så kan man se vilka slag, sparkar och combos man kan göra precis då man är i en viss position. Tex står du i clinch som offense och trycker på start så visar den det du kan göra från den positionen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fixat demot nu, skitkul! Otippade matcher som fan hittills, dök nyss in i Liddells knä när jag skulle köra en takedown ^^
Efter att ha spelat demot blir omdömet att det var kul i början, men efter att ha testat ett par gånger utan att överspela det, sjunker intrycket och det känns mest mediokert. Långt ifrån lika snyggt som videoklippen som visats innan som jag uppfattade som gameplay.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Blir bra mkt roligare när man lärt sig alla kontroller, suttit och nött transitions ett tag nu :) Vissa matcher blir riktigt jämna och roliga att spela, är sjukt taggad på hela spelet.
fan om man slapp den där jävla fagbrottningen så hade det varit kul
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag bara väljer han 40 åringen och spammar box knapparna så knockar jag han.. jag får dock inte tag på honom när han ligger ner
Get Random!
jag bara väljer han 40 åringen och spammar box knapparna så knockar jag han Om du ändrade svårighetsgrad....
Kalla inte Chuck för "han 40 åringen" !!!
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
jävligt schysst spel, längtar tills man får lira hela
Att ta ut Chuck på en flying armbar is the shit! Thai clinch, slå några slag i huvudet sen BANG! Bruten arm.
Coolingen3 Utveckl gärna det där lite, för jag tolkar flying armbar som en submission, vilket är något jag inte lyckats med ännu.
antar att han menar ninja movet... :) tryck R3 (ps3) för att göra en armbar från stående klinch.
öööh, tror jag tryckte på R3 iaf.. får inte till det lika lätt nu.
För mig som sitter på xbox antar jag att det är motsvarande R3 (submission-knappen, helt enkelt?), vilket är att klicka på högra spaken. Coolt, aldrig testat. Kan man vinna på den, eller är det lika jävligt som resten av alla jävla submissions på det jävla spelet. Ja, jag är frustrerad över att inte kunna sätta en submission.
gå in i thai clinch genom att hålla in L1/LB och dra högra spaken mot motståndaren, slå ett slag i huvudet på motståndaren så man typ får tag på armen sen trycker man in R3 (högra spaken) så han ni den. håll in L1/LB under hela tiden. Hoppas ni förstår... Hehe, jag är sämst på att förklara ;) Man får lättast in submissions om man slår sönder motståndaren helt före. Slår han till backen några gånger, få han att se stjärnor osv. Sen PANG så har man nån nice submission.
Oj, flying armbar alltså. Fan att det inte finns någon edit knapp. Sorry för dubbelpost.
tryck på r3 precis när motsåndren slår när ni e på marken så tar du tag i armen och sen pepprar du på nån av dom fyra knapparna (fyrkant,cirkel,trekant, kryss) så enkelt va det att vinna på submissions i 9 fall av 10.. kul spel som fan ändå asså jag har lirat konstantända sedan demot kom :D
Skiten trillade ner i brevlådan un, dags att rocka loss!
Kört endel Career-mode, faktiskt helt okej än sålänge!
rapperted.se
överraskande kul faktiskt, testade det i brist på annat, men fastna direkt. Måste dock kolla tutorialen, för jag fattar inte riktigt hur man låser armar o ben när man e nere på marken, blir mer att man drar frenetiskt i spakarna o antingen ställer han sig upp, irriterande nog, lr så blir det inget o den andre slingrar sig, men ibland så får jag till det, men då vet jag ju inte hur jag har gjort ;) dock känns det som man har en större chans att vinna mot den där chuck lindell lr va han heter än tvärtom, då den andre vill gå ner o brottas hela tiden, vilket gör att jag förlorar typ direkt :P
kommer den inte ut den 22 Maj i Europa? Har beställt min från spelbutiken redan. Hur fick ni eran så snabbt!?
Whatevaman Ibland när man förhandsbokar över internet så får man hem spelen lite tidigare. Det har hänt för mig när jag förhandsbokat på webhallen, megastore och game. Helt fantastisk känsla när det inträffar.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Måste dock kolla tutorialen, för jag fattar inte riktigt hur man låser armar o ben när man e nere på marken Tryck in högra sticken.
Helt fantastisk känsla när det inträffar. Japp :D
Bokade det i lördags på Game, idag kom det och jag hjulade nästan från hallen till tv-spelet :P
Jaha okey. Vad heter hemsidan du beställde från? Skulle uppskattas:D
Game.se
Japp :D Bokade det i lördags på Game, idag kom det och jag hjulade nästan från hallen till tv-spelet :P haha, nice. har själv ett spel förhandsbokat hos game just nu. hoppas jag får uppleva samma sak
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
JAG FÅR FAN CANCER PÅ CAREER-MODE! GAH!
utveckla!
Det går lätt som en plätt i början, man missar lite träningar typ eftersom det är första gången man spelar. Man när man kommer upp till top tio börjar det bli svårt. Min gubbe är overall 40 (typ, kanske är mindre tillochmed), och ska möta Shogun som är overall 85 typ. Det blir svårt. Och multiplayern laggar!!
10 - 4, blir nog ett inköp på fredag iaf. eller ska man vänta på fight night round 4.. näe, fan, man har ju alltid viljat sparka dem i fight night, så det får nog bli ett inköp.
finns inget roligare att lira med grabbarna över några bärs! på fredag smällere!
work some magic
Hell yeah, ska dra över med en platta bira till en polare och slåss hela kvällen.
Fick mitt igår, haha första matchen jag gick i UFC så knockar jag en 10 sek in i 1a rond. :o
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
haha det är det som är så skönt med spelet. Jag lirar demot med grabbarna, vissa matcher går fullt ut, och ibland får man in en lucky punch 15 sek in i första liksom, GRYMT!
work some magic
Väldigt lätt spel.. men endå underhållande
litehärolitedär Tro mig det är inte lätt när du ska komma upp i ranking och möta typ Matt Serra eller någon idiot som äger dig för att du har för dåliga attributer. ;( Har fortfarande inte satt någon submission, men jag kanske gör dem vid fel tillfället.. Vann för övrigt över Diego Sanchez på decision, så jävla gött, skön känsla efter en riktigt jämn match som jag trodde jag skulle förlora faktist.
ska köpa spelet på måndag, men vart får man det billigast??
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
Hahaha, detta måste ha gjort ont för Henderson, stackars hans rygg:
hahaha fult
Hahahaha WTF?! :D
haaaaaahahahaha
work some magic
äg video var måttligt wtf
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Störigt att man får möta amerikaner när man kör på live, laggar alltid som fan. Mitt record online är 5-2 hade 5 raka segrar sen mötte jag två helt sjuka snubbar.
Yeah, vissa matcher laggar som fan. Har spelat några helt laggfria matcher och då är det riktigt jävla kul. Just nu är jag 36-29 online. 15 KO's, 5 TKO's och 16 Subs. Bästa win streak är 11 just nu, sen kommer det nån helt sjuuuk snubbe och köttade sönder mig. Han lekte med mig i 3 rundor, jag fick inte in ett enda slag på honom. Han tog tag i varje spark/slag och tog ner mig på marken. När det sen var 10 sekunder kvar av 3:e ronden gjorde han slut på mitt lidande.
Har läst att folk fuskar en del online. Bl.a. genom att använda turbokontroller för att submitta snabbare.
Ingen som tycker att det är lite tråkigt att inte kunna köra karriärläge med Rashad, Lyoto, BJ Penn och resten? Utan att man måste skapa egen spelare för att köra.
Jag hatar fan det här spelet alltså: Ground Grapple Offense: 88 Ground Grapple Defense: 79 Submission Offense: 103 Submission Defense: 92 MEN KAN ÄNDÅ INTE FÅ SUBMISSION OF THE NIGHT! De måste fan patcha så det blir lättare att submitta AIn öht.
Jag tycker spelet går en aning i för segt tempo..
work some magic