Kan jag väl vara, problemet är bara att jag inte vet vad det är?
Wordlife no doubt baby
hahaha vi har ju värsta teamet hehehe klockrent! skoj skoj! jag är på nästa weeekend!!!
tut!
Vilken klass och ras tycker ni man ska va i allinace?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du ska vara den som du själv tycker är roligast....man spelar ett spel för att det är skoj och inget annat =D
tut!
OrreY P15 Är du sugen på att joina
Guild Like Whoa ?
Skivsamlare
2008-01-03 17:28
doit. btw jag jobbar idag (nu) till 22, imorn, lördag och söndag. ska ut på lördag så söndag kan jag lira isf. slutar 20.00.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
INOK P18 Jag slutar 21.00 på söndag så jag lirar gärna från 21.30? :)
Nån fler som e sugen? :) Det är Low lvl Instancer Alliance på Stormreaver som gäller..
Skivsamlare
2008-01-03 17:44
ah jag e på. inte hela natten dock, skolan börjar på måndag ;)
INOK P18 Jag är glad att jag är klar med det där.. haha.. (skolan alltså)
rino vilken server?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2008-01-03 19:13
rino, haha jao. slutspurten nu. måste få upp ngra betyg som ligger och pendlar mellan ig och g (pga av wow -.-), men känns fan bra att det snart är över :D OrreY, stormreaver alliance
INOK, ja jag för står att det känns skönt.. OrreY, Joina oss ;) det blir kul..
Vilka lvls är ni?
jag e 21.. INOK e 22.. sen är det några som ligger kring 14-16...
Okej, ja får se kasnske ska lira med nåra rls.
DWARF ROGUE FTW alla andra kombinationer kan hoppa i nissan.
alla vet ju att klottrare e knarkande monster som knivhugger pensionärer o rånar aschmed nere på hörnet..
hallå folk, tänkte springa ner o köpa detta helvetespaketet snart, alla ställen verkar ha samma pris verkar det som, 258 kronor för både org. och tbc, men jag undrar, får man 30 dagar fri spel alltid? Alltså är det standard?
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
Skivsamlare
2008-01-04 09:29
Den dar jefla givanto ar ju mattligt otrevlig :(
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Skivsamlare
2008-01-04 12:49
doggson sorry bout that... trodde det var nån loney när du först fråga efter 1 gold och sen från efter ginvite.. :P haha
Skivsamlare
2008-01-05 01:08
Va fan man maste ju kora med stil! Guildchatten var ju dod sa jag trottnade och loggade :P
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Skivsamlare
2008-01-05 09:32
behöver du litte guld så äre bara o hojta. tog med mig en 100g från min andra server ^^
_Bajsaren P7 Du får 30 dagar gratis MEN, du får inte dagarna föränn du registrerat en månadsbetalning, antingen med gamecard eller betalkort. Dock dras inte pengarna föränn andra månaden.
http://www.myspace.com/dirtydonline
Skivsamlare
2008-01-05 11:36
o.O alla nya acc jag haft (5-6st, ja.. onödigt :P) så har jag köpt wow, reggat mina 10 prova-på dagar på mig själv. sen uppgraderat accet direkt och därmed fått 30 dagar extra (40 dagar totalt) utan att ha fyllt på ngt med gamecard/kort.
2k rating! epic flying mount! bra vecka
+nerf druids
funderar på att ta upp spelandet efter ett års uppehåll... är det värt det med nya expansionen? är det fortfarande samma känsla 1-60? många som levlar upp nya eller glider folk bara runt @ 70? info plix
Nej, det är inte samma. Saknar pre-tbc som fan men vad gör man inte. Spelet är fortfarande grymt, dock inte LIKA grymt. Men dom har boostat så man får mer exp för quests osv så man ska komma till 58 så fort som (58 kan du ta dig ut i Outlands) Bubletrouble Blood Elf Palladin Bladefist Jävla massa B´n såg jag nu.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
dirty_d Okej, jag fattar. Men hur gör man det som inok sa?
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
det får du nog fråga Inok om...
Skivsamlare
2008-01-06 16:53
haha :P Nämen jag brukar gå in i affären -> köpa wow + tbc, man får ett 10 dagars guest pass med boxen som man kan bjuda kompisar på. då brukkar jag regga det där guestpasset på mitt eget namn och sen dirr när jag har ett gästaccout så uppgraderar jag det till ordinarie acc med cdkeyn man får till spelet. då får man 30 dagar. kan man ens göra på ngt annt sätt? btw, fyfan vad jag är sugen på att ta tillbaka min 70 ud rogue med sunkigast gear i världen som jag sålde för 2k guld för typ 3 månader sedan. killen som köpte den har inte lirat på den sen han köpte den, har inte fått ngt nytt gear, inte ens lite honor! han frågade mig ngn ågng om jag kunde fylla på speltid för det inte funkade i hans land eller ngt :S :P men jag tror jag håller mig. får så dåligt samvete om han skulle börja lira igen. MEN ÄNDÅ!wall of text crits you for 1337
En kille jag spelade med råkade ut för en liknande grej. Nyligen började spela igen, fick låna sitt gamla konto lite och upptäckte att hans f.d toppgearade warrior (pre-tbc) numera var en luspank lvl 70 med grön gear och inte ens flying mount skill. Spännande.
Skivsamlare
2008-01-06 18:17
okej tack inok Sista frågan, går det att spela WoW på en hyffsad bärbar? 1024 i ram, 1,66 GHz processor typ. Kan spela wc3 utan problem så det borde funka?
Mja du kan nog vänta dig lite lagg, speciellt i huvudstäderna..vad har du i grafik?
För dom som är sugen att vara med så kör vi DM osv kring 21.30 är det som gäller.. Vent: holmen.serveftp.com pass: whoa
ajt, rollar om då på random server... ska testa gratis i 10 dagar nu bara så så fel kan det inte gå :)
Skivsamlare
2008-01-06 21:26
Skivsamlare
2008-01-06 21:29
vill ha en server där man inte är helt ensam om att lvla från 1-70, och hörde att den nyaste servern bestod av 80% ryssar, nån som har förslag på en bra PVP-server med en hel del lowbies?
HEy! im gonna write in english so u know. im new at wow. im a lvl 18 human mage, playing on turalyon server? anyone playing on that server and about that lvl please pm me! peys
Skivsamlare
2008-01-06 23:10
varför skriver du på engelska i varje tråd all of a sudden?
dirty_d Radeon 1100 express hetetr det, 128 mb minne tror jag.
inok. im in england and have been for quite some time so im used to it, also im too lazy to switch to swe/eng/swe/eng etc on the keyobard.... so just writing in english...
blev en signatur av dedar hehe