I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Ea skate demo
Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
4
5
»
»»
bursan
2007-09-25 20:33
vad menar du, finns visst två på ps3kontrollen. ps3 demot är mycket fulare o laggigare
confidence P42
2007-09-25 20:36
det gjorde det. men jag tror inte man använder den vänstra för att svänga.. sitter för nära den andra? jag vet inte, hörde nått sånt.
EA krånglar ju bara till det med skate reel grejen, drygt.
i get more pussy then panty!
Gogaku P40
2007-09-25 20:55
Kontrollen i PS3's version är skitnice. Man vrider kroppen med den vänstra spaken och flippar/ollar (hihi) brädan med den högra, grabar på R2/L2 och tar fart med fyrkant och kryss!
Demot är varken fult eller laggigt som jag har uppfattat det iaf. Inte testat 360 versionen dock så har inget att jämföra med, men demot till PS3 har aldrig laggat för mig iaf. Och det är vackert som attans också :)
Married to the money, fuck the world, that's adultery
The_Donut P35
Producent
2007-09-25 20:59
"Man vrider kroppen med den vänstra spaken och flippar/ollar (hihi) brädan med den högra, grabar på R2/L2 och tar fart med fyrkant och kryss!"
Prettymuch exakt som 360 då alltså...
SoundCloud
Twitter
Myspace
Borttagen
2007-09-25 21:04
Fan jag har inte förhandsbokat, man lär få tag på ett ex ändå eller va tror ni? bor i sthlm
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
The_Donut P35
Producent
2007-09-25 21:23
Lätt. Alla kommer ändå lira halo.
SoundCloud
Twitter
Myspace
Gogaku P40
2007-09-25 21:23
The_Donut P16
Jag antog att de va så, men folk började snacka om att man inte använde den vänstra thumbsticken till att röra på kroppen i PS3 versionen, så jag tänkte att jag skulle skriva hur det faktiskt är :)
Borttagen
2007-09-26 05:13
som vanligt blandar folk ihop hack och lagg .. men iaf, för mig så har skate -demot en tendens att hacka till ibland.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
confidence P42
2007-09-26 05:18
inte hos mig.
1 day to go!
confidence P42
2007-09-26 16:06
nu har man spelet, ska precis sätta mig och kommer inte släppa kontrollen förrens jag ska sova. (!)
Borttagen
2007-09-26 16:18
confidence P23
va! det släpps ju imorrn?!
bursan
2007-09-26 16:27
man brukar få en dag innan om man förbokat, men det fick inte jag:(
confidence P42
2007-09-26 17:10
ej förbokat.
men internet är wide, och så är min brännare. eller är den dl? nått sånt.
Gogaku P40
2007-09-27 01:17
Har spelat spelet nu ett tag! Det är soft, några grejer jag stör mig på dock... För det första så är det sjukt störande med alla människor på gatorna, det är inte störande om man bara glider omkring, men om man ska göra en challenge så är dom väldigt mycket ivägen ibland. För det andra så är det väldigt mycket "dötid" när man ska ta sig till ett visst ställe till ett annat. Det blir lite segt ibland.
I stort så är spelet riktigt grymt, känslan är sjukt bra! Jag gillar att man kan skata på allt som det ser ut som att man kan skata på!
confidence P42
2007-09-27 05:23
jag gillar inte alla gatukanter. dom är riktigt dryga ibland.
^^ du kan gå in i mapen, sen transportera dig själv lite snyggt dit du vill ju :)
Gurraa
2007-09-27 16:56
Fan blir dyrt med tvspel ju... Köpte halo 3 igår, ska köpa skate och fifa (hoppar fan pro). vart finns skate billigast?
Gogaku P40
2007-09-27 18:18
confidence P23
Dom sa nåt om det, men jag har ännu inte lyckats transportera mig... jag kan ta tåget, men det är också drygt..
confidence P42
2007-09-27 20:25
Gurra, hett tips, flasha din läsare. :)
Gogaku P21, går bara dit man tidigare har varit tror jag.
jag saknar dock utmaningar.. vart hittar man alla?
Borttagen
2007-09-28 01:44
http://skate.share.ea.com/profiles/19569/posts/267324.aspx
Tihi, snabbladdade upp en video idag bara för att ha nån ^^
Ska göra en bättre imorron typ.
Poff!
Borttagen
2007-09-28 15:11
nice, hur fan lyckades du komma in på reel?
det går ju fan inte logga in
Gurraa
2007-09-28 15:25
confidence: Jo. jag vet... men jag vet inte om jag vågar, live är för bra. dom lär ju snart stänga av alla nyflashade boxar också. Hur länge har det gått att göra den versionen som du har?
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
4
5
»
»»