Ea skate demo
Kanske lite onödigt men för den här gången bara. Vad hände med Ea skate demot? Det skulle väl komma ut idag på Xbox 360 marketplace
12345678910
inställt ett par dagar. Var något meck med videoeditorn som skulle vara med sägs det.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Okej..smällar man får ta..
12345678910
:(
i get more pussy then panty!
finns det nu?
nu måste jag köpa en 360 bara för att kunna lira skate, hur är project 8 btw?
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
förhållandevis värdelöst precis som allt neversoft har gett oss efter thps4.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Skate blir förhoppningsvis det som alla vi med riktiga brädor under fötterna har längtat efter.
Oh yeah... just got word from MS that the demo should be out very, very early Tuesday morning PST. Looks like we're all approved. vad är klockan här då? på tisdagsmorgonen i usa
typ vid lucnh.
måste jag skaffa en 360 nu, eller kan man tanka demos till Ps3? Home e väl inte up n runnin´?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Finns demo på PS3 ja.
jagvillocksåhaenblog.com
ladda ner på psn store.... men vet ej om skate demot är ute än, de säger iaf till 360 nångång denna kommande vecka,
Ja'da!
finns inte alls nå demo ute än.. kollade precis
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Midas P25 vart du sett demo på SKATE för nedladdning till ps3 ?
Kommer imorgon ;) 2am i usa iaf.. resten får ni räkna ut själva ..
alltid lika kul med dessa rykten, vänta med att säga något tills det verkligen har släppts..
http://www.360-hq.com/#article1839 det är bara att läsa haha
runt kl 11 imorgon i europa sa scott på blackbox
Var och köpte 360 idag på lunchen haha, fan vad gött det ska bli :)
valero vad pröjsade du ?
SKU - SKU - SKULASON!
demot finns ute nu! nu ska jag bara åka o köpa en hårddisk till min fattiga corebox
finns ju inte alls :/
Producent
2007-08-21 11:17
Nu finns det. tankar för fullt.
Fitt comhem som aldrig com'er hem till mig och fixar tre ål i väggen trots att de bestämmer tid och allt.. Aja, förhoppningsvis ikväll..
du har ju internet eller vad menar du?
den finns inte där???? :(
asså finns demot ute nu??fattar int va å kolla,men fanns bara film å d e ju slött...finns d ingen demo som man kan pröva spelet lr??
det ska ju finnas en spel-demo, på 1,1 GB... men vart?? hittar den inte under demo, där finns bara, test drive, stuntman, full auto och fight night (?) :(
hittade, den är på gång ner nu. wooh!
ok nice...men hittar inte nått heller...nån som kan hjälpa till tack
vart då???
gb, blir så offtopic
confidence p 23 lite hjälp tack
men lugna sig.
Producent
2007-08-21 15:06
Ligger under "new demos" eller vad det nu står... Jag skatar inte, men känslan när man lägger en perfekt rail är något speciellt alltså. Måste ha det här. Tar ett tag innan man vänjer sig vid kontrollen och så, men när man väl förstår allt och får in flytet så är det grymt skönt.
gah!!! 13% det går... segt :(
hittar ej...fattar inte vill ju lira ja me...inget finns på game demos inget har kollat allt asså
nån som vill hjälpa
inte på DIN game demos, där kollade jag, det är fel. du ska gå till nått marketplace, där finns det game demos, och den finns under new arrivals. i xbox live "boken" finns det ju kapitel, vad jag förstår är marketplace den första?
Producent
2007-08-21 15:26
Ja ni måste ju ladda ner på marketplace först, såklart...
förklara nu ha ja kollat som vanlit å de finns ingenstans för mj...ja fattar int
ja loggar in på xbox live..sen finns inte game demot där d brukar!!vet inte vart ja skagå....cmn
Balle! mitt stannar på 23% vadfan! blir tokig':P
nu står det på 31% vafan!
sjuuukt segt, är klart när man slutat jobbet imorgon eller nåt
allt ja hittar med skate e teman och 1 trailer hmmmmmm får i psyke
Producent
2007-08-21 18:35
Har haft det hela dagen ;P Började tanka precis när det släpptes så det var väl inte så busy då antar jag...