men fan, orättvist. Är det bra då? jag står på 55% nu.
ge mig demot till ps3!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
går sjuuukt segt....
i get more pussy then panty!
61% nu. Jag tycker alla gör mig en tjänst och avslutar sina tankningar, då kanske det går fortafre för mig=D
Nån som har nån idé om när demot ska komma till PS3? (Om det kommer alls)
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Äntligen!!!! satan vad coolt det är, så skön känsla. sinnessjukt coolt:D
YES! Sitter och spelar det just nu! Demot alltså. Fruktansvärt bra! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hur pass verklighetstroget är det? är det som typ thps1 där man gör 3m ollies och backflips ner för gatukanter?
Graffiti is like music for your eyes.
kan nån förklara exakt var jag hittardemot...snälla snälla hittar intenått alls....fattar ej vaproblemet är
nu ha ja kollat överallt å det finns fan inte...finns det ingen snäll som kan hjälpa mj andra dan ja sitter å försöker nu
har lirat demot om och om igen några timmar nu, fan va soft det är. tänk sen när man kan köra online och bara softa, hur bra som helst. adjö tony hawk säger jag bara, har iofs inte spelat mycket sen thps 2 typ eftersom det gick fett överstyr sen.
Hur skulle någon kunna hjälpa? Folk har ju redan förklarat VAR man hittar det, finns det inte så finns det inte. Då är det väl nått tjaffs med din box i sånt fall.
Fråga: Kan man ta brädan under armen och gå till en plats där man vill börja en line (för att få lite mer precission)
valero hmm tror faktiskt inte det, va inget dom nämnde i demot iaf.
aha tack för inget då!!!snålt att veta men inte förklara d ordentligt...fittan varför har inte ja de
alexx Tony hawk kan suga balle jämfört med detta när det gäller att vara verklighetstroget. Om du ska göra en backflip i detta får du ha ett fett jävla hopp och verkligen sätta landningen perfa. inga 3meters ollies här inte. Gah det är så kul!
För övrigt så undrar jag lite hur det funkar detdär med typ att lägga upp videos och grejer, orkade inte kolla upp det för mitt demo var klart halv 5 på morgonen:P
jag la upp lite filmer förut. det är bara att klippa ihop o sen ladda upp, men skate reel på ea's hemsida verkar ha säckat ihop, så man kan inte gå o kolla på klippen nu iaf
marketplace gamedemos new arrivals skate d e så ni gör va men där finns typ bara 4 spel och skate är inte ett av dom!?
skate finns där, kollade precis under new arrivals. fy fan va grymt det är dock! hur gör ni för att spela i timmar? jag gjorde allt tills man skulle göra twist, eller twearl? iaf då skiter man i det och bara gliiiiider. hejdå THUG!!!!!!!
Producent
2007-08-22 17:28
"jag gjorde allt tills man skulle göra twist, eller twearl?" Vad menar du? Tweak?
tweak ja :) hur gör ni för att spela så länge som möjligt? märkte att de inte gick att spela för evigt iaf.. :/
Är det bara i parken eller kan man ta sig ut i stan på demot?
det är bara parken. men går de komma unda skit tidsgrejen?
verkar inte så, de som lirat i timmar kör nog bara runt demot, kasst att man inte kan komma ur parken
fetlyrik P13 det är ett demo grabben, vad förväntar du dig?
Och nej tidsgrejen går inte att komma undan, men man kör tiden ut tankar om demot sen kör man dom första övningarna på en minut eller nåt sen kör man igen=)
man behöver inte tanka om, det är bara spela igen, men drygt att man måste göra övningarna igen bara.
jävligt schyst spel, nån som har listat ut hur man gör manual?
// be the change you wanna see in the world
ja nu klara ja de...hehe fick laga ett nytt accunt ändra till att ja kommer från usa ist.då fick ja skate demot,nfl,ridgercer,baseboll mfl..hade finland förut såååå-
Producent
2007-08-23 02:04
Esshå P18 Dra lite lätt bakåt eller fråmmåt på högerspaken. Det är faktiskt en grej som är rätt kasst, att man kan verkligen hålla en manual hur länge som hällst. Det är aldeles för lätt...
Jävla sur på att det inte går att ladda upp sina replays man gör. Ni skulle sett alltså. Backflip till 50-50 till 360 heelflip till manual till 180 kickflip :)
Fick x3 på den.
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
confidence P23 Jag menade alltså att man startar om det. jag är väl inte så dum att jag tar bort demot och tankar hem det igen? haha
Producent
2007-08-23 03:36
Hock haha, nej då. Att jag ens lyckades men en backflip är nästan en bedrift bara där. Men att jag sen landade på en rail var ren tur.
det går visst att ladda upp, bara att det inte går att kolla på dom just nu. backflips är inte särskilt svåra. men coolt att landa på ett rail efter. trodde spelet skulle vara svårare än vad det var. men själva spelet sen blir väl en annan grej, med lite mer utmaningar o så
Riktigt jälva snyggt alltså, sjukt bra spelkänsla.... galet mycket mer likt att skata på riktigt än Tony Hawk. Ser fram emot hela spelet.
Lite inspiration till alla som inte åker irl, ni har redan sett den några gånger..
GIRL YEAH RIGHT!
Fan synd att man inte har skateboarding som intresse, spelet vart riktigt snyggt och skön känsla som hörstedt nämnde men fan man blev mer hooked på skateboarding(spel) efter att ha testat det här jämfört med Tony Hawk. Sen vilket som är mer realistisk har jag inte den blekaste aning om due to the lack of experience in skateboarding...
Fan måste skaffa cash så ja kan köpa mig ett 360 eller ps3 nu alltså!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Har spelat demot nu i två dagar och älskar detta! Tony Hawk-serien: far åt helvete, skate är det ända som gäller! Åker skateboard själv och detta är mycket mer "verklighet" än THPS, om man nu kan säga så.. Halo 3 får vänta, det blir SKATE istället!
SaXoR P17 Jag bjuder dig på saft och bullen om du kommer hit med ditt 360 så ja får lira lite!
Hock Hahaha! Har typ 100 bullar i frysen ;P Skaffa 360 så spelar vi över live :D Det är ju inte så dyrt nowdays..
kul att mitt 360 pajja samma kväll jag fick hem skate. hur lång tid tar det att få tillbaka det från microsoft? har hänt förut men kommer inte ihåg hur lång tid det tog...borde fan få en lånemaskin av elgiganten så länge
Producent
2007-08-27 16:26
bursan X2 Vadå, så om konsollen skiter sig av någon anledning kan man inte bara gå till stället man köpte den på och byta?!
fy fan nu ska jag köpa en 360!
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
wunderbar e allt jag kan säga om spelet
Ja'da!
Börjar ni bli grymma då? Måste säga att jag börjar känna mig rätt säker på det mest nu :>
100! Haha jag håller på och kick/heelflipar över saker och into manual. Jag är lättroad xD Har spelat skiten sen det kom ut på marketplace! Jag fattar inte hur man gör 360 flip.. Har satt nollie varial heel ett par gånger och nollie hardflip.
Producent
2007-08-29 19:11
Tror ni det hjälper om man spelat Tony hawk innan? Lirade 4 som fan och tycker jag har blivit hyffsat på dom ca två timmar jag spelat. Grymt spel, måste ha, nu.