The_Donut P17 Jag skulle vilja påstå att Paragon är mer moralisk än laglig, ofta så kan man få renegade poäng utan att vara olaglig, Dock har man en ganska elak ton eller förtal etc. Jag klarade spelet för övrigt för 2 dar sen, och Jag måste säga att det är nog det BÄSTA rpg spelet jag spelat, ni kommer kanske säga action/äventyr eller fps, men njae.. det är faktist rpg, baserat på att du du lever dig in i din egna karaktär, levlar, följer en story etc... Är ju inte bara rpg, finns viss del fps/äventyr etc över det hela, men iaf speler är så jävla bra.. förutom allt lagg och loading hela tiden (vilket jag fått höra kan vara mitt xbox..) Illos, sjukt snygg design på den världen och spelet är riktigt unikt för övrigt. Frågan återstår.. kommer Mass Effect 2 & 3 leverera? med tanke på att *host* greedy bitch ass EA games har köpt upp BioWare efter det släpptes, och vi som är ganska inne i spelvärlden vet att EA games är kända för att pressa ut spel snabbt till multiformat för att tjäna cash. Well det återstår att se då mer jobb och utveckling på Mass Effects concept skulle kunna bli bland det bästa vi sett i spel väg. Älskar spelet och har precis börjat spela igenom det på Hardcore svårighetsgrad, och med mål att nå dom flesta medaljerna. //
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."