Moderator
2007-07-04 21:15
Mass Effect [360]
Vad tror ni om det kommande rollspelet Mass Effect? Jag tycker att det ser mycket lovande ut. Grafiken är bland det sjukaste jag har sett. Det kan nog bli ett om dom tyngre RPG-liren på länge.http://masseffect.bioware.com/
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
äsch de blir bara försenat. vill ha nu :( samma snubbar som gjort kotor serien.
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Tror spelet kommer vara så jävla roligt, lovande somfan!
Det kommer bli helt sjukt bra. Längtar som helvete
Säger bara, GE MIG! Det verkar hel grymt.
årets grej bredvid halo 3 enligt mig iaf...
Ja'da!
Visst fick det väl ett fast datum i år? Riktigt nice.
jagvillocksåhaenblog.com
ne tror inte det, hörde den försenades till vintern...
Ja'da!
det är väl en hel galax, där man e helt fri å göra vad man vill eller? Välja å vara ond eller god osv..
You´re not a bigshot, you´re not even a mediumshot...you´re an asshole!!
Kommer bli fint om min maskin lever så länge. (Köpte den för en halv vecka sen)
Shooo bree
Du har tre års garanti. Det är lugnt!
jagvillocksåhaenblog.com
Midas P25 Fast och fast datum, dom sa att det skulle komma ut i november iaf, men inte när i november.
blir sugen att köpa 360 bara för att köra mass effect
I'm Rich Bitch
Lär komma till PC sen. Jag har lärt mig att man inte ska köpa spelen direkt, några månader senare ligger de på halva priset. Fast det blir svårt med detta och typ GTA o.s.v. :\
jagvillocksåhaenblog.com
aa hoppas att de kommmer.. bioware gjorde d ju med jade empire-..älskar det spelet och älskar kotorspelen också
I'm Rich Bitch
kommer gta till xbox 360 med? de göre va? eller?
Get MAD and change
ja
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Mass Effect och Biowares andra kommande spel Dragon Age är de enda spelen jag ser fram emot nu. Förresten så gjorde Bioware bara det första KotOR, bara så att ni vet. :]
ja, har man KOTOR på sin merit lista så kan det nästan bara bli briljant. Längtar till releasen verkligen!
Jag tror inte det kommer till PC. Som jag uppfattat det så är spelet ett "livslångt" projekt för just X360. Jag tror inte jag kan förklara det mycket bättre, men jag har också för mig att dem kommer utöka spelet genom LIVE allt eftersom.
var på Game idag, å kollade releas datumet, dom hade inget datum. stod bara TBA sen gick jag även till Tradition å kollade där som dom 27 oktober. någon som har någon säker källa?
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Läste i den senaste Super Play att det inte fanns något fast datum, men det betyder ju inte att det inte har kommit de senaste 7 dagarna...fast skeptisk.
Det kommer i år alltså.
jagvillocksåhaenblog.com
världskarta säger inte jättemycket iofs men det verkar ju lagom stort.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
november i år är allt som sägs..
Ja'da!
"6. Will Mass Effect be coming to the PC? Chris Priestly: Mass Effect is planned as an Xbox 360 exclusive title. This means we are not working on a PC version and have no plans to start making one. " bajs
asså kartan ser för stor ut...undrar hur lång tid d skulle ta att klara hela spelet
I'm Rich Bitch
Baldur's Gate 2 låg ju på 200+ timmar. Hoppas på något liknande. :D
aa sant..men tror mass effect kommer vara längre
I'm Rich Bitch
Det kommer att whoopa ass, de som hängt med och sett trailers, läst om´spelet, har koll på features osv vet att det här kommer att bli ett 200+ timmars lir.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
bra återspelningsvärde oxå väl
Skulle tror det, fanns ju mer än ett sätt att klara spelet på, kan vara intressant att prova dom olika vägarna.
Knights of the old republic är nog det enda spelet jag spelat fler än två gånger. Blir säkert samma med detta.
jagvillocksåhaenblog.com
men man slåss på egen hand i detta väl? ingen sån där turbaserad grej?
Inget av Biowares spel har varit turbaserade. Jag tror att det kommer att kunna spelas om mer en en gång och fortfarande vara kul. KotOR har jag bara spelat igenom en gång men BG2 har jag säkert spelat i över 2000 timmar hehe
jag trodde Kotor va sånt.
kommer det i september worldwide?
är lite skeptisk bara till hur stora planeterna är, kan man utforska ordentligt eller är det en fast plats (typ station) du hamnar på...vart kul om man kunde köra omkring å utforska lite, har inte läst eller hört nåt om detta...nån som vet
You´re not a bigshot, you´re not even a mediumshot...you´re an asshole!!
Jag känner på mig att det lär påminna väldigt mycket om KotOR, man åker till en planet så är det en viss sak man ska göra och sen åker man till nästa, typ.
jagvillocksåhaenblog.com
jag tror jag fick gåshud 3 ggr när jag såg den där trailern. Det känns som om detta spel kommer korsa rpg med vanlig third person på en helt ny nivå. En 360 är ett måste och jag lär ha en hemma till jul.
ja det verkar ytterst bra
Yes! Jag klarar nog hålla mig och köper Collectors Edition när den gått ner lite pris.
jagvillocksåhaenblog.com
Det gör inte jag, CE bokad sedan någon månad tillbaka :) tror fö den är fullbokad på webhallen tex, så om du vill ha den får du nog vara ute i tid, maybe.
Det tror jag inte. Alla CE har alltid varit "fullbokade". Sedan finns de. Bioshock CE kostar 549:- nu. Legendary på Halo 3 var fullbokad även den. Ser du mönstret? :)
jagvillocksåhaenblog.com
Bokade CE för 599 vilket är ett helt rimligt pris. Det enda jag är lite orolig över kring detta spelet är att AI:n har sett lite shady ut ibland och läste någon recension där de drog ner betyget just pga AI:n men hoppas det inte är så hemskt. Nog det spel jag längtat mest efter ett bra tag nu.