när släpps det till xbox360?
nej
Har inte Liverpool funnits i något PES spel sedan 4:an menar du? Tänker du på att de inte heter just Liverpool i spelet? för jag har ju sett merseyside i spelen sen 4an?
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
han menar väl att Liverpool inte varit licenserade
EA har licenserna ja men Konami får använda 2st PL lag! Det kan väl inte vara så dyrt att köpa de andra stora ligorna såsom Tyska, Grekiska, Svenska men det kommer väl i framtiden! PES är BÄST!
Hammarby Alcoholics
undrar om den sidan blev överbelastad..för servern e helt död :)
YaO Konami får bara ha 2 engelska lag licenserade och dom har valt olika för variationens skull.. Den här gången Newcastle eftersom Michael Owen är coverboy men varför dom tog Tottenham som andraval begriper jag inte
Hahaha, varför ställer man 10 man i muren? Tänker på frisparken i slutet av trailern
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Vad fan är det där för sida "This is my Game" ? finns inte ens något värt på sidan överhuvudtaget..
o dessutom bara på franska. inget nytt eller så, men borde komma framöver.
Ja att man inte kan byta språk någonstans stör mig haha, men ja det kommer väl upp saker framöver..
Hoppas att det är lika heta spanska kommentatorer som i PES6. De engelska är fan dull as a donkey's ass.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
De har ju bytt ut de engelska kommentatorerna helt och hållet, vet inte hur det är med andra språken.
Ingen mer Trevor Booking och Peter Brackley?
Jon Champion & Mark Lawrenson är de nya.
Har
denna video varit uppe?
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
En fråga! Jag är lite kluven, funderar på hur jag skall göra gällande detta geniala spel. Sitter på ett playstation 2, och funderar på att köpa PES. Saken är den att jag är en sådan person som aldrig riktigt kan uppskatta något om jag vet att det finns en bättre varriant/version att tillgå dvs playstation 3 - versionen. Hur ska jag göra? Tanken var att jag skulle köpa ett ps3 när pes släpptes, men då dessa pengar istället lades på en fotbollsresa till London är det kört. Hur pass vettig kommer pc-versionen att vara? Grafikmässigt lär det väl slå ps2, men sen då? Spelkänsla etc? Någon som kan komma med ett smart råd?
Nej fyfan, det blir FIFA för mig istället. tack o hej
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Underbart att spurs fått licens :) coys
Tri~ Fixion, Tri~ Fixion
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Om det stämmer blir jag riktigt glad :P
2007-10-05
2007-10-19
2007-10-26
De datumen har flutit omkring ett tag nu. Det sista stämmer.
Pro Evolution Soccer 2008 will launch for PS3, Xbox 360, PC, PS2 and mobile on 26th October. PSP and DS versions will follow in November. http://www.winningelevenblog.com/
Ja jag såg det nu, skiit!
norado P20 Äntligen ett hyffsat vettigt svar, dock har jag läst på flera sidor att Manchester United också är licenserade.
Såg att jag skrev fel ovan, självklart menar jag att Liverpool inte varit licenserade. Ursäkta fall det skapade förvirring
"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."
;)
Toffe P22 Om du inte har en PS3 och vill ha en bättre version än PS2-versionen så kan du väl köpa spelet till PC eftersom det ska vara samma grafikmotor som PS3. Men det beror helt på vad du har för dator.
varför uppar ingen den här tråden?? spelet kommer ju om typ 2 veckor!
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
berätta gärna vart det släpps om två veckor. själv tror jag det kommer om 5 veckor.
Det är redan officiellt att det kommer den 25/26 oktober. Men på många sidor står det att det släpps den 5 oktober...
PES 2008 demo ska nu finnas på Xbox live. Jag är avundsjuk.
jess henko! tack för att du sade det, 1.2 gb dock
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
och, kanske kommer pc demo idag oxå. Får avvakta o se.
perfa att lira när jag kommer från jobbet sen..men fan ingen sömn i natt heller då, måste fan vara bättre än fifademot jag testade iaf, inte ens lönt att släppa det demot. jag har fan skyhöga förväntningar alltså
minns att jag hade för höga förväntningar på pes6, det tog längre tid för mig att komma in i det o inse hur bra det är. lär bli samma me det nya. nog därför många nybörjare ger upp snabbt med pes.
thug_hustla X0 Har du fått hem det än? Var iofs ett tag sedan du skrev men ändå.
Jag tankar nu till 360n iaf. Återkommer med kommentar senare, antagligen imorgon :)
"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."
vill också kunna tanka demo... fan henko: det stod 5 oktober på webhallen men det var tydligen fel, SORRY DÅ
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
Ni som tankar hem det till xbox 360, skriv sen här hur ni tyckte att det var, just nu har jag inget tillgång till live så är ganska kört :/
håller med, ge oss era intryck.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Raze P22 Har spelat några matcher nu, dock går det bara med 5 min.
Grafikmässigt är det ett stort steg framåt om man jämför med sexan. Ansiktena är sjukt detaljerade, ser likadana ut som i verkligheten. Publiken är i 3D, dock inget som jag lagt fokus på.
Repriserna är sjukt snygga, olika vinklar varje gång. Svårt att förklara, men repriserna ser väldigt levande ut.
Inga kommentatorer på demot, lite tråkigt och en del spelkänsla försvinner.
Har dock inte sett särskilt många nya animationer under matchens gång, men spelet flyter på bra.
Nätet rör sig mycket vackrare när man gör mål.
Nu har jag mest spelat med Spanien och man kan hålla ett bra mycket högre passningstempo än i pes6.
Jag har ännu inte fått på några vidare bra skott, men det är på något vis lättare och sikta, men ibland missar man totalt.
Sköt bl a ut ett direktskott till inkast, och det var från straffområdslinjen.
Har lite bråttom just nu, kan försöka skriva mer och bättre senare.
YaO, nice rapport! Låter lovande. Det där med skotten lär vara en vanesak, precis som när PES6 kom ut. Kul att höra om passningstempot och jag antar att man inte kommer kunna ha lika högt med smålag som tex Bajen vilket är realistiskt! PES is king.
Hammarby Alcoholics
inga nya animationer? har du spelat nåt pes innan?
Låter bra, tack för rapporten, nu gäller det bara att fixa så man kan spela det själv också :).
första matchen nu och ja jävlar va grafiken är fin! så jävla levande
repriserna kommer från kameror som är utplacerade, alltså dem man ser på riktigt, så det blir som tv-repriser, inte att man följer bollen precis bakom liksom, man kan välja action kamera med Y då kan man välja vilken kamera man vill, annars kan man välja annan utplacerad kamera med A.
spelarnas rörelser är sjukt sköna också, litare mjukare än i pes6
bollen ligger lite nere i gräset också :D nice nice
något som jag märker är att bollen rör sig lite snabbare genom luften också speciellt vid krossbollar och til lviss del också skott
fetlyrik P13
Jag märkte det på crossbollar, jag använder det rätt ofta på mittplan. Skönt, det var något jag önskade.
Någon som lyckats filma ännu? Jag får det inte att fungera. Dom kanske inte har lagt in det ännu iofs.
Jo filmandet finns med på demot och en del har fått in det, men det sägs va jävligt svårt att få till den. Här finns en video där filmningen gick in (inte jag som gjort):
http://www.youtube.com/watch?v=BKyLHLVmBWI
norado P21 Jo, jag lyckades få igång det.
Ser så fult ut när man kastar sig lååååååångt ifrån en motspelare.
Kul funktion