Hade en fin match i cupen under ligaspelet med barca, mötte espanyol och låg under med 4-1 efter 32 minuter, dem gjorde mål på allt, ett skott gick mellan min backs ben och sen också målvaktens, sen reducerar jag till 4-3, dem gör 5-3 innan jag gör 5-4 precis innan halvtidsvisslan, sjukt, sen gör jag 5-5 efter 64 minuter, och 6-5 efter 82! Fyfan, va jobbigt det var att hämta in så mycket mål. Och ja 0-1 och 0-2 var på hörnor efter typ 6 minuter.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Noice P21 nej :) beror väl på hur bra man e på att placera sig.
Jag tänkte igår att spelet nästan va för lätt, jag kör på top player, liga me Chelsea o hade 14 raka vinster. Leder nu ligan, dock bara en poäng före Man U. Känns ändå som väldigt realistisk ställning.
Men så märker jag ju att så fort jag inte e i fokus så blir det skit.
HenkO P26 Också märkt det.
Höll på att torska mot Derby med liverpool igår när jag började prata telefon. Fick lov att lägga på fort som attans, något som kanske inte var så populärt :D
"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."
YaO: Det finns en pausfunktion! Man trycker på "start" knappen så stoppas spelet och en meny kommer fram! Sjukt coolt.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Rapsodisk Man får väl prioritera här i livet! ;þ
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Rapsodisk P19 Inget kan stoppa mig när jag väl börjat spela och inte har några planer på att sluta för stunden :).
Någon som gjort nå sköna mål ännu?
"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."
jag gjorde ett igår..som dock inte va medvetet. Sköt en hög genomskärar från egen planhalva rakt upp mot mål, målvakten kommer ut o försöker nicka bort den trots att han e innanför området, bollen går över honom, studsar en gång o går sakta in i mål.
Ledsen PESvänner men jag ser slutet komma nära nu. Pes2008 levde inte alls upp till mina förväntningar. Och jag har spelat Pes sen det första kom ut och ISS pro före dess. Ledsamt verkligen, men 2008 har för många brister..inget av det jag ville ha ändring på från sexan har blivit fixat. Jag är skitarg på Konami, så arg att jag nästan..bara nästan..funderar på att ställa mig på andra planhalvan(och ni vet vad det betyder).
http://www.myspace.com/dirtydonline
Dirty D: Förklara lite mer kul att höra vad du är besviken på osv. testade FIFA faktiskt eftersom jag också vart sne på PES och det var inte så dåligt som jag mindes... men ändå pes är pes.....baeeeez
den där patchen till ps3 me engelska namnen å sånt är det nått å rekommendera eller kommer det nyare och bättre patcher inom en snar framtid? Att gå till FIFA från PES är ett oförlåtligt svek! Över min döda kropp att jag skulle göra det, om Konami konkade skulle jag aldrig mer spela fotbollsspel!
Noice P21 fyfan vad man släpper in hörner, helt sjukt, ngn annan som har tänkt på det?
har ju egentligen inget o säga om det för att jag inte spelat spelet ännu. för att xboxen e sönder :( men när ja spelade demot vann jag en match med 3-1 2 mål hörner . o det roliga var att de var i princip direkt efter varandra..
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
hade alla så höga förväntningar? jag lät mig inte ha det. Spelet håller absolut i ett år, och nästa Pes lär va många många gånger bättre än detta tror jag.
Försvinner ens trackrekords och data och sånt om man lägger in patchen??? fasen ere ingen som vet?? pls :)
Jag tycker inte att spelet är för lätt. Jag tyckte att det förra pes var för lätt men jag tycker det här är mycket svårare. Åkte nyss ur division 1 och måste lira division 2 nästa år. Kändes rätt konstigt eftersom jag knappt missat champions league plats på pes 6.
"tack för alla plastgorillor"
Master league är ju sjukt svårt iaf från börjat innan man bytt ut lite spelare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fråga när man gör spelare. så ska de gå o ladda ett kort så görs ansiktet automatiskt, det går inte med ett vanligt kort? måste man ha en sån där kamera till ps3t o ta ett kort med?
Ni driver med mig va.. PES2008, vilket skämt.. Iallafall på dator, kontroller går inte att ändra va? Nee fyfan.. FIFA är underbart o lira med tagnetbordet, men PES går inte.. Och sen, menyerna suger som vanligt,och sen.. Vem fan vill spela spelet när det inte är riktiga jävla namn på fotbollsspelare.. Fett besviken är jag ..
be the change
alltid detta dåliga argument "inte riktiga namn"..jag orkar inte ens svara riktigt på det. då säger jag..vem fan vill lira med tangentbordet??
Hangaround
2007-11-02 00:14
Ni driver med mig va.. PES2008, vilket skämt.. Iallafall på dator, kontroller går inte att ändra va? Nee fyfan.. FIFA är underbart o lira med tagnetbordet, men PES går inte.. Snacka om att förstöra för sig själv. Ok...det går att lira på PC....men då ska du ju ha en schysst dosa. Inte tangentbord omg.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Nyss fixat nätverkinställningar till ps3an och är sugen på att lira lite PES online. Måste man lägga till en vän och sen lira eller hur gör man?
Om någon skulle vilja snabbhjälpa mig genom detta lilla problem kan han göra en gammal man väldigt lycklig...tack på förhand
im not sayin im number one...oh im sorry i lied! im number 1,2,3,4 and 5!
fifa funkar nog bra med tangentbord. alla funktioner och taktiker ryms ju på fyra knappar. 1. perfekt passning 2. skott i krysset. 3. dribbling 4. tackling
Tangentbord är oldschool. Skönt som fan. PES sög.. Besviken som fan.. Får testa det på ps3 eller något istället..
be the change
Problemet som de inte har fixat är obalansen. Det går att kuta förbi vem fan som helst med Ronaldinho och ett par andra lirare. Hur troligt är det att Ronaldinho hade stått upp med tre backar i ryggen som turas om att sparka på hans hälsenor. Sånt där retade jag mig på i sexan och att de inte fixat till det till 2008 är oförlåtligt. Jag fattar inte att folk inte reagerar starkare på sånt. Hade spelet varit mer balanserat hade jag varit nöjd men det är tyvärr så att det är din spelares stats som avgör din succesrate och inte dina färdigheter med handkontrollen och det suger.
http://www.myspace.com/dirtydonline
sen känns spelet jävligt orättvist när man kör mot datorn, datorn får med sig varenda boll, vinner 90% av bollarna i luften, sätter orealistiskt många frisparkar och hörnor, sen är det i princip omöjligt att hålla nollan i en match, blir fan lite ledsen i ögat av PES 2008 :(
ingen som nämner live, spelade en match sen spydde jag...bollen flyger och far pga lagget helt jävla otroligt
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
lagget online ska ju fixas. jag gillar inte heller obalansen. jag har kört en säsong med Chelsea. Drogba springer lätt förbi hela laget direkt vid avspark. Gjorde otroliga 43 mål med Shevchenko den säsongen. vann matcher med 8-1. 7 mål av Shev. Matcher slutar 6-2 och liknande. Men inte alla förstås. Det går så jävla upp o ner. Även i matcherna. Målvakterna släpper in de enklaste jävla skott och styr in många bollar. För att sen göra omöjliga räddningar. Cech gjorde först ett dåligt ingripande o styrde bollen i stolpen, hinner upp o kan lätt ta bollen med händerna, men väljer att skjuta bollen..som går rätt in i eget mål. Man blir ju ledsen på sånt.
Dom har ju överskattat body balance som vanligt. Helsingborgs mittback gick rakt igenom HELA mitt lag och fick friläge när han hade två spelare som rev och slet i honom hela tiden.
"tack för alla plastgorillor"
Lite besviken på spelet. Kan man sätta attackerande pilar för det finns ju inte indivdual längre? Tycker dom har gjort det för svårt att försvara sig och att vissa spelare är overpowered (men så ska det va ibland :P).
Hammarby Alcoholics
Lil_E P17 finns Edit under formation settings typ. Där ändrar du position o sätter attack/defence på spelarna.
Tack HenkO! Nu kan jag börja lira på riktigt! ;D
Hammarby Alcoholics
Vart kan man byta dräkter när man kör liga?
Liverpool känns som det mest stabila laget hittils :)
Chelsea funkar bra för mig. Gillar att ha lag som har snabba spelare på kanterna. Kör med Joe Cole och Wright Philips som wingforwards så min uppställning är 4-1-1-4
Gerrard måste vara bland dom bästa på att passa, magisk är han. sen är Fernando Torres sjukt smidig.
Kuyt är riktigt grym han med!
You'll Never Walk Alone
aa det är han, han känns jävligt stabil.
Fan vilket skitspel. Riktigt besviken är jag! Ingen som nån gång spelat fotboll på riktigt kan påstå att PES ens är närheten av bra när det kommer till spelkänsla! Sjukt tråkigt. USCH!
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
emiliano X4 du får gå in i settings å välja bort nånting som heter "com autoselect kit" eller nått sånt
Damn right I'm an asshole, you pussies ain't even half this tight //Qwel
Fyfan, det stod att dom hade fixat lagget online men det blev fan bara värre, helt ospelbart.
im not sayin im number one...oh im sorry i lied! im number 1,2,3,4 and 5!
går det inte att lira online eller vad?
fuck_face: jag hittar det inte =S spelar du på ps3 ?
online sög totalt, spelade skiten en helg sen har jag inte ens rört spelet
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Dirty_D P27 men det är tyvärr så att det är din spelares stats som avgör din succesrate och inte dina färdigheter med handkontrollen och det suger. jag vann just premier league med Bolton, på svåraste graden. Ganska överlägset. Då har jag heller inte spelat överdrivet mkt. Jag spelade två matcher innan jag startade master league och vann direkt.
Sen snackar alla om motståndarnas bodybalance och att det inte går att hålla nollan osv. Ha tålamod.. var följsamma med försvaret så kan man stoppe precis vem som helst. Tjurrusar man är man fugged. Precis som på riktigt.
Damn right I'm an asshole, you pussies ain't even half this tight //Qwel