några mer buggar: sedan den nya versionen har kommit så har min pres blivit helt fuccad, den ser ut som den gör när man "gjorde" den, alltså med alla url tecken som whoa använder sig av för att visa hemsidor etc samma gäller även signaturen, allt är ok förutom min youtube adress som ej vill skrivas in riktigt, den blir bara dubbel, står youtubex2, men alla andra hemsidor adresser jag har skrivit i min sign funkar och syns som vanligt förut så kunde man även länka till url´s utan att använda "länk" knappen för att skriva in url, man bara skrev url´n man ville och tryckte enter direkt efter så länkande den sig bra, verkar ej funka längre och många url folk länkar nu för tiden hamnar man ej på, utan kommer till en whoa adress med url´n man ville till bakom whoa adressen även sök funktionen verkar vara skum, man verkar ej kunna söka på lika många sätt längre eller ngt långt tillbaka i tiden, samma gäller gästbok och meddelanden, skumt att man ej fick ha kvar sina gamla i den nya versionen
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se