App - Visionär
Jag är långt från miljonär, det går väl sisådär men inte så farligt för tänk om man skulle sitta där med handen runt flaskhalsen med saftkladdiga fingrar halsandes för att dämpa sitt sockerberoende lägger pengar på att behålla sitt boende stressad,deppad över det lilla lilla bankfacket som minskar när det är åderlåtet, inget återstår, hur går det då? det kan bli svårt och så, men inget får mig låg nog att tänka på att slänga mig på spårvagnspår det lönar sig att bara tänka att det löser sig
Vandrandes på min rutt, ensam är stark har alltid vart mitt signum, kämpar mig fram inte den som faller av en vindpust, släpper din hand kalla det en blanding mellan livslust och klärvoajans att ångestdämpande kommer sänka mig är att räkna med kallt säkrast av allt är att man tar var sak en i taget självupptagen, vilka tabletter tar bättre? kodein, en dos morfin, lista preparaten citodon är ingen drog man mår ju bättre av den ett pack med cigg om dan, en karta imovan allting blir så bra, bara se på resultatet halsa sprit, en back med bira, en flaska vin så svensk och tragiskt, ont i huvet, eld i magen dom med huvet fullt med frågetecken kan sova bättre när dom sväljer svaren och känner smaken av vad andra tycker aldrig dyster mer dom förstår nu att dom tyckte fel
Dags att acceptera sig själva låta tvångströjor och madrasserade väggar adoptera, absorbera, arrestera en människa ett statuerat exempel det kallas vård och dom garanterar det bästa för att balansera varenda havererande känsla så välkomna hit, ni blir lyckliga och glada i vårt paradis där ingen och alla tycker vi galna
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|