App - Hö i en nålstack
random jibberish
Jag var en sån som du ska du veta känner igen mig själv från länge sen innan ja bröt mig ut från fängelsen med en essens av resistens som preferens ni missar helheten, jag är medvetet konstig motiv blir intressantare av ramarnas skevheter en produkt av skador som tankar åsamkat sinnet pekar ut, påkallar plågsamma brister så dela en åsikt, bli sågad på mitten som scenen i ghost ship när stålvajern brister
Vad tycker du om kompromisser? Vill du ha nån som håller din hand eller håller dig gisslan nån som är ditt allt men kommer försvinna när man slår sista spiken i locket på kistan? att vara hög är trevlig, men den som är hög får nog om berusningens lösenord stavas överdos ibland måste man lyssna på tystnad för den talar högre att man inte finner nåt kan bero på vad man söker livet är en fråga och vårt enda svar är döden så självklart önskar man ibland att allt skulle vara över
Frågan är om man kommer att bli lycklig där en postapokalyptisk värld ack så hänsynslös män i skrud och heligt krig allt som väntar är en säker död en skäggig gud och evigt liv men jag har aldrig bett till himlen aldrig varit den som vänder kinden när nån smäller till den och påstår att "det kändes inte" jag tänder till och ser rött som om jag brände spliffar med hämnd i sinnet, bidar min tid och gör en fjäder av en höna av mina änglavingar
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|