Entertainment - Baby, kommer du ihåg? Jo, jag skrev lite om mig och mitt ex som nyligen gjort slut efter ett 11 månader långt förhållande. Inte helt genomarbetad, men jag känner att någon borde få se den och så ska jag fortsätta arbeta på den senare.Baby, kommer du ihåg? Tiden-tiden vi var tvådå vi kunde älska, men vi kunde hata likasåJag minns den tiden, då vi kunde pratadå vi kunde älska, då vi gjorde allt, vi var underbaraingen skulle någonsin få ställa sig uppOch påstå nåt annat bara för att känna sig tuffdet var bara du och jag mot världenOch inte en ända jävel kunde stoppa vår kärlekFör vi var allt för varandra, inget annat betyddedå vi sket totalt i vad dom andra sa och tyckteMen det släppte sen, dina tankar satts i ett fängelsejag var idioten som skapade ett helvete..... Jag var en jävla idiotsom inte ens lät killen mittemot (titta på dig)Snälla titta på mig, jag har varit dum i huvetOch sedan länge var vi inte mer två turturduvorJag ville vara ditt alltså jävla starkt att jag pajade alltBaby, kommer du ihåg? Snälla, minns mig som den jag var då du pekade ut karlavagnen på himlen..
Baby, kommer du ihåg? Snälla, minns migsom den jag var då du pekade ut karlavagnen på himlen..