Spades - Vardagshjälte (24bars)
påbörjan till en jävla lång, session / låt välj själv, här är iallafall de 24 första barsen vill ha så mkt kritik som möjligt, om ni bara skriver "den suger" eller "fan vad tight" skitsamma.. om ni läser så skriv!
ligger och tänker på dessa minnen och känner mig förkrossad försöker skrika ut min ilska för jag lever i det förgångna gråter till tankar om de åren vi snacka tårar är fallna för såren vi skaffa under tiden som krigare, men livet går vidare jag försöker ta vara på mig så jag skiter i stridandet så jag står ensam nu med döden på stridsfältet går på känslan att ingen behöver en krigshjälte jag har kämpat mot trassel men söker till värme så jag längtar knappast till bemötande händer jag fryser och hackar tänder trots alla känslor så känns det kallt för jag saknar gamla vänner! var känd i grundskolan som det rasande barnet är less på mig själv, och väggar rasar av slagen som kommer från hjärtat utav ren och skär ilska försök inte imitera, utan se och lär innan du hamnar i samma skit, snackar om samma beef rappar på samma beat eller fastnar på samma nit passar med samma weed knarkar med samma peeps och slutar utomhus med flaskan till samma sprit ligger och tänker tillbaka på livet som var perfekt men inser först nu att allting var ett skämt för oavsett vem man litar på så blir man skadad efter och ligger apatisk och väntar på sin vardagshjälte
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|