Du måste fallit som en ängel (hel låt text) Vers. 1Skulle vilja komma tillbaks till hur det var innan. Innan du skaffa pojkvän och jag var fågel utan vingar.Du släppte mig och lämnade allt åt slumpen.Jag fick inte ens chansen, du sa hej då och poff du var försvunnenMen vad ska jag göra, jag e sårad för livet.Kan inte tänka på annat, det är du hela tiden.Förtränger känslor, trycker bort sanningen. Vågar inte testa för vem vet jag kanske kraschar i landningen.Men jag vill bara säga, du är en vacker personInifrån hjärtat ut till varje droppe blodOch jag ska aldrig glömma hur du måste fallit som en ängelNer på jorden och blev den allra bästa vännenVarje dag varje natt finns det bara du i mitt huvudKan inte fatta att jag har förträngt det i säkert ett år nuvet inte varför, kanske var rädd för mina känslorTyckte om dig för mycket, men du bara vände om Reff. I'd cross the desert to be where you areAll the things I'd do to be close to youA million miles wouldn't seem that farI'd go anywhere just to win your heart Vers. 2Men du är allt, får mitt hjärta att slå vidareOch det känns fel att säga att du en gång satt knivar i detMen egentligen, spelar det ingen roll längreFör jag fattar itne vad som hände, hur det blev när allting vändeBara tanken att få hålla om dig ger mig rysningar i själenOm allting kommer lösa sig så blir det du och jag mot världenMen någonting håller mig tillbaks, jag vet inte vart jag ska gå.Det kommer ta tid, men glömmer aldrig när det va kram och hej dåKanske är det det som plågar mitt inreAtt du sårade mig en gång, hjärtat kanske minns detMen jag ska övervinna rädslan för jag vet du är den rättaMen jag mår dåligt över att du mår dåligt när du blir tvungen att väntaMen det kanske är det bästa, jag kan itne se framtidenMen jag hoppas att du fortfarande är den stor del i denOch det är det jag tror för det vi har är magisktDu och jag tillsammans, det är fucking sagoliktReff. I'd cross the desert to be where you areAll the things I'd do to be close to youA million miles wouldn't seem that farI'd go anywhere just to win your heart Vers. 3Kanske ändå inte, det blir skönheten och odjuretAtt vara så vacker och bra som du borde egentligen va förbjudetDu har gett mig tillbaks mitt mod och min lyckaÄr ändå nervös för när vi träffas vet jag inte vad du ska tyckaOch medans våra band blir starkare slår mitt hjärta volterMålar upp en bild av dig och mig stående i horisontenDu betyder så mycket och jag vet jag nöterMen vill bara säga det hela tiden även fast du hört detSkulle inte tagit mig hit utan dig vid min sidaSkulle stannat på vägen och slocknat när jag vilatNär allting var skit, vänner svek och försvannDu fanns alltid där, och vi ska alltid stöttar varannDu var min räddare i nöden allt är tre gånger lättaretre gånger bättre och hundra gånger starkareJag kommer alltid va tacksam och finnas för digFör utan dig i mitt liv vet jag inte om jag klarar migKan inte säga tack tillräckligt många gångerMen vill också säga förlåt för allt som jag har gjort digSkulle aldrig vilja göra dig illa du är mitt allt min världSå jag lovar jag försöker så länge du stannar härReff. I'd cross the desert to be where you areAll the things I'd do to be close to youA million miles wouldn't seem that farI'd go anywhere just to win your heart
Man gör sitt bästa!
Förtränger känslor, trycker bort sanningen.Vågar inte testa för vem vet jag kanske kraschar i landningen.