Ch1ll & Anenkefali - We don't give a fuck som nunnor
Anenkefali Ch1ll och Anenkefali, här kommer våld och här kommer humor när jag håller och Ch1ll slår tills du ser stjärnor som Brolle Junior! Om din stil är tung som en bil så är min som en långtradare ett ord, och du märker att jag har ursinne, som klockmakare! För jag lovar, om ni sticker upp mot mig ska ni få se att jag är han som lämnar folk med panik som Frej och Simon G! I dina ögon är jag säkert elak, och kanske helt dum bara för att jag mördar småbarn som Anders Eklund!Ch1ll Move bitch, eller kapas som fyndvaror Av rader som i regel är feta som tyngdlagen Asglada slår vi folk på käften med gravspadar och tänker sluta först när tandfen är barskrapad! Det verkar störa er att vi har makten så du kan skita i att låtsas om ch1ll men då läggs dina ögon i en icakasse och vips, så har jag fånga din blick! ______________________________ Hate it or love it, en kvällssession.
fätt najs grabbar, anenkefali; fett tung du blivit på rim o sånt, du har våldet i blodet! ch1ll; dig har jag alltid diggat.. skriver mera kritik sen, nu e morsan på mig o säger att ja ska sova! puss!
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Väldigt mycket same old, same old if you catch my drift.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
"Av rader som i regel är feta som tyngdlagen" Ehm.. Utveckla gärna. På vilket sätt skulle tyngdlagen vara fet?
Grymt Ni båda äger på att skriva, Anenkefalis bästa lines måste nog vara: Om din stil är tung som en bil så är min som en långtradare ett ord, och du märker att jag har ursinne, som klockmakare För jag lovar, om ni sticker upp mot mig ska ni få se att jag är han som lämnar folk med panik som Frej och Simon G hehe, nice Ch1ll's bästa rader var: Det verkar störa er att vi har makten så du kan skita i att låtsas om ch1ll men då läggs dina ögon i en icakasse och vips, så har jag fånga din blick! haha Snyggt jobbat som en fotomodell... ni får alltid till det!
Evangeliet
Om din stil är tung som en bil så är min som en långtradare ett ord, och du märker att jag har ursinne, som klockmakare! I dina ögon är jag säkert elak, och kanske helt dum bara för att jag mördar småbarn som Anders Eklund! dessa bars utgörde en stor del av mitt tycke! Fick mig att le som fan :)
Båda två skriver detta grymt bra!
Ch1ll, tycker inte du lagt ner så mycket tid här, finns inget som är värt att ta ut tyvärr.. Du kan och du vet du kan bättre!
Anenkefali skrev bäst här!
big ups anyway folks
tack, alla. Klart det är same old, det är en av hundratals halvdant snabbskrivna nattsessions ;)"Av rader som i regel är feta som tyngdlagen" Ehm.. Utveckla gärna. På vilket sätt skulle tyngdlagen vara fet? Det är den inte.. Men tyckte "regel är feta" och "tyngdlagen" påminde om varann, thats it. Jag skrev den nog mest för att jag har fysikprov snart och den poppade upp direkt som rim på fyndvaror. Ta den med en nypa salt.. eller en hink.. Inget annat du tyckte var bra? Eller vad tyckte du överhuvudtaget?
App Måste bara säga att minst två av mina rader är annat än same old, då de är aktuella. Annars är det inget nyskapande tema, och därför inte alltför nyskapande på några fronter. Det behövs fler kommentarer, så fortsätt :)
Jag talar väl inte direkt om populärkultursreferenser.
ett ord, och du märker att jag har ursinne, som klockmakare! Helt jävla underbar. Move bitch, eller kapas som fyndvaror oxå asbra båda hade såklart bra rim men anenkafeli hdae nog bäst men så jävla bra gjort diggar er som fan!
Bra text boys... snygga liknelser och bra rim.. ni teamar bra... fortsätt med sånt :D skulle ge med utförlig kommentar om jag inte vore så satans trött smisk på stjärten och knull i rumpan peace ut!
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Asglada slår vi folk på käften med gravspadar och tänker sluta först när tandfen är barskrapad! Det enda jag verkligen fastnade för var andra raden här.Om din stil är tung som en bil så är min som en långtradare ett ord, och du märker att jag har ursinne, som klockmakare! Första raden är tyvärr extremt krystad, andra raden okej.I dina ögon är jag säkert elak, och kanske helt dum bara för att jag mördar småbarn som Anders Eklund! Sjukt krystat rim i samband med en sjukt krystad andra rad. Andra raden är väl okej. Ch1ll håller i vilket fall en mkt säkrare nivå genom texten och har bättre rader.
Asglada slår vi folk på käften med gravspadar och tänker sluta först när tandfen är barskrapad! hahaha åt sista!
Skrivandet är känslornas vädringsprocess. Hjärnan mot hjärtat i ett tävlingsmoment
ni suger hårt! kom igen.. detta e såå 2004 sen är titeln en bait av.. vad det celph-titled? "I don't give a fuck like prostitutes" och även tandfen raden e baitad tror det var Big L som la "I knocked so many teeth out I made the tooth fairy bankrupt" hej då!
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
horor ger väl ändå knull.. .. ill be back like gaypeople
Stukad Schyst presentation, "Stukad är bäst utan protest". Sick rhyming, jag tror jag och Ch1ll får vika oss och lämna över det där till dig.
Dom "ger" ju inte knull, de säljer det.
då ere ju en dålig rad isåfall
Om din stil är tung som en bil så är min som en långtradare ett ord, och du märker att jag har ursinne, som klockmakare! enda raden jag riktigt gillade med anenke här.. och då är ändå ur- och klock punches lika played som "flyter som båtar"... men rimmet är niceness!Det verkar störa er att vi har makten så du kan skita i att låtsas om ch1ll men då läggs dina ögon i en icakasse och vips, så har jag fånga din blick! fetaste raderna i texten.. big up för dom! tycker ni borde lägga ner mer tid på texterna.. standarden var ganska låg här faktiskt... sry, men... peys
alltså det här är bara sessionartat, man ser det direkt. inget genomarbetat. chills text tycker jag mest är intetsägande. inget speciellt. anenkas är lite bättre. du rimmar ju bra, men anders eklundh lines känns mest tråkiga och plumpa. mördar barn rader känns lite ungdumshälsan och är förbi. gör någon tvist isåfall istället för att va grov´bara. annars var din inledning tung tycker jag. brollerraden var bra
Tack easyskanking, som la märke till Brolle-raden. Den enda jag är någorlunda nöjd med.
Som sagt är det inte mkt tid lagd heller.. ok tråkigt att du tycker så Stukad., men vet inte om man kan kalla en överskrift på en nattsession för bait.. Ang. 2004: är inte du en sån som tycker "allt var bättre back in the days på whoa?" ;)
ok.. min första kommentar om att ni suger hårt var kanske lite omogen men detta e verkligen inte bra. t.o.m wack för att vara en nattsession. men det var väl mest ett uttryck på min frustration om de baitade raderna. Anenkefali.. har du inget bättre att komma med eller? Chill.. varför kan inte en överskrift vara bait? sen har du inte approachat mig ang. Big L raden. och kom inte o säg att du inte visste att han lagt den. och nej, har inte diggat mycket på whoa över huvud taget. sorry om jag låter negativ.. just speakin my mind..
nej jag visste inte om big L raden. varför är du så säker på att det är bait? Om du hade vetat vem jag är eller känt mig någorlunda hade du vetat att jag inte skulle baita med avsikt, nu förstår jag att du kan tro det iom att du inte vet hur jag ser på saken. Jag säger samma sak som du fast omvänt: Kom inte och säg att jag visste att han lagt den raden, men jag kunde iof inte bry mig mindre vad du tror. överskrifter ser jag inte som en del av texten, det var något jag skrev dit i all hast, då jag inte brukar orka försöka komma på ett passande namn till snabbskrivna nattsessions.. vi kunde likaväl skrivit ngt annat, exempelvis "Fuck y'all som nymfomaner" vilket var Emils idé, men vill du ta det som bait så gör det, som sagt så kunde jag inte bry mig mindre. fler kommentarer, eller låt den dö! I really don't give a fuck :) inga sura miner, fred ut.
Stukad Tack detsamma, kassa kommentarer ger kassa svar.
Titeln som jag kände igen gav mig inga vidare förhoppningar, och ja det var rätt tråkigt. Säkert snabbt gjort som ni säger.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha nice, man ser ju att ni har potential iaf. Jag tycker Anenkefali var bäst, men som sagt jag tycker båda har potential. Jag har inte hängt här mkt alls så jag vet inte mkt om hur ni brukar låta/skriva etc. men det var helt klart nice! Haha Stukad , om man dömer utifrån din profil så skriver du inte ens själv, då är det jävligt lätt att racka ner på andra! Du hade ju antagligen varit tusen gånger "sämre" isf.
http:www.soundcloud.com/2childish2 http://www.youtube.com/2childish2
Move bitch, eller kapas som fyndvaror Av rader som i regel är feta som tyngdlagen Asglada slår vi folk på käften med gravspadar och tänker sluta först när tandfen är barskrapad! fett som fan ch1ll! tycker de va fett av båda!
Livets vägar kan föra dig vart som helst...
Ch1ll visst, jag kan inte vara helt säker på att raden är baitad men anledningen till att jag har resonabel misstanke om det är för att rubriken är baitad med undantaget att du bytt ut prostitute med nunna. två rader i en text som man känner igen från någon annan väcker iaf misstanke hos mig. jaja, skitsamma, kör på! barndomen.. vad är det med min profil som säger att jag inte skriver texter?
kan meddela att stukad inte är wack. så där är du lite fel ute barndomen, men tack för kommentaren! :) tack alla andra också.
ok Stukad P21 fel av mig, tänkte att du bara var någon hatare som tyckte och tänkte fritt utan att kunna bättre själv, dels för att du på din profil inte anger att du skriver texter eller utövar hiphop i någon form. Men länka gärna till någon text eller musik du har spelat in så får man höra! :)
barndomen Både jag och Ch1ll skriver en del, och det här var långtifrån det bästa :) Tack för kommentaren!
Hahaha, textnamnet är så nice. Anekefali hade sköna rader, men ch1ll, du kan bättre. Gillade inte dina rader så mycket denna gång tyvärr.
We're only watching the staaars, paradise will wait another year. Hold on to your visions toonight!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bra text men Ch1ll/blick rimmar inte alls i mina öron Likaså med Tyngdlagen/Fyndvaror om man inte säger fyndvarer då
Niice, inte bästa jag hört från er, men det va niice, göra en låt nån gång? Skulle behöva lite hjälp
Kul läsning.. Bra skrivet båda.. bra rimmat!
Highfive anyone, anyone?
Stukad P21 Tror inte han har baitat den ifrån "Big L" med vilje! Dock tror jag att han baitat den från sober i ismen. I en av sina låtar så lägger han "Upp med handen kompis om du nu vill leva, Caus we don't give a fuck som en prostituerad" Vilket i sin tur kan vara en bait ifrån Big L.. ^^ Men huvudsyftet med dina åsikter är att han inte kommit på raden själv och där är vi helt överens!
www.eddaonline.se
MasterOfCermony tänkte mig fyndvarer. kan hålla med om att första du tog ut är en aning krystad. Edda Herregud grabbar, fortsätt spinn vidare på teorin om bait. Jag har nämligen hela tiden hålllt med om att överkriften är inspirerad. Av vem vet jag inte, minns bara att jag har hört den och skrev den som överskrift. Jag tänkte inte att någon skulle börja en evinnerlig diskussion om det eftersom det inte ens var en del av texten. Men nu hände visst det ändå. Men huvudsyftet med dina åsikter är att han inte kommit på raden själv och där är vi helt överens! Där är vi alla överrens, ljushuvud. ___________________________________________ Lite intressant att en sämre nattsession får fler kommentarer än en med bättre kavlité (kände att jag sjäv inte presterade topp här). Kan det bero på att folk på whoa hellre klagar än erkänner att ngt är bra.? ;)
Antagligen, chill, göra låt?
Lite intressant att en sämre nattsession får fler kommentarer än en med bättre kavlité (kände att jag sjäv inte presterade topp här). Kan det bero på att folk på whoa hellre klagar än erkänner att ngt är bra.? ;) Det håller jag helt med om, men så är det på whoa och har vart så de senaste 3 åren iaf. Det får man räkna med..
Sen var inte mitt inlägg menat som att jag skulle klaga på någon eller så utan jag lämnade min åsikt ang diskussionen som redan var i tråden ang om det var baitat eller inte..
Varför denna session har fått fler kommentarer än dina seriösare texter beror på att det har blivit en argumenation i tråden pg a att varken du eller din mate kunde ignorera stukads första mindra mogna inlägg!
Om jag ska lämna mina åsikter om era texter här så är
chill helt klart bättre.
Bästa raden är
"Move bitch, eller kapas som fyndvaror Av rader som i regel är feta som tyngdlagen" Sämsta raden är
"Asglada slår vi folk på käften med gravspadar och tänker sluta först när tandfen är barskrapad!" Vad är en gravspade? Finns det något som heter så? Har googlat men bara fått fram grävspade..Den bästa raden från den andra killen är :
"Om din stil är tung som en bil så är min som en långtradare ett ord, och du märker att jag har ursinne, som klockmakare!" Dock säger mig den första raden ingenting, den känns bara played.. Men rad nr 2 är både rolig och finurlig och faktiskt
RIKTIGT bra vilket gjorde mig lite imponerad!
/ Edda
www.eddaonline.se
Edda
Sen var inte mitt inlägg menat som att jag skulle klaga på någon eller så utan jag lämnade min åsikt ang diskussionen som redan var i tråden ang om det var baitat eller inte.. Det där sista var inte riktat till dig, det var i allmänhet liksom..
Vad är en gravspade? Finns det något som heter så? Har googlat men bara fått fram grävspade.. Sök på gravspad
ar så ser du att det faktiskt finns.
tack för en konstruktiv kommentar btw!
du säger att folk klagar ist för att erkänner att något e bra hehe, men du e den killen här som ger mest konstruktiv kritik och kanske ibland lite sånhär kritik också.. creds till dig, du e också killen på whoa som får mest komments och bra kommentarer av alla.. du failade i denna låten verkar det ju som :0 accept it and move vidare helt enkelt(A)
Ch1ll Googlade även gravspadar och fick 1 träff på svenskakyrkan.se att om hittat 2 gravspadar från 1722 och 1786 är det dom du menar så blir raden automatiskt minst 10 gånger sämre... Ciao
www.eddaonline.se
Jag väntar fortfarande på att stukad P21 ska länka till någon text eller låt...
du failade i denna låten verkar det ju som :0 verkade det som? ;) enligt dig?
Ja den var sämre än det mesta jag har skrivit innan, håller jag med om.
Eddan, ja dom jag menar. okej. Tråkigt för dig.
Ch1ll menade inget illa, du e förmodligen den bästa av alla här vad jag läst ialf :) du (ja enligt mig) misslyckades kanske i denna texten, men kolla på mina texter, jag failar i allt :P
Jag tog inte illa upp, bara var nyfiken på om du själv tyckte det eller om du gjorde bedömmningen utifrån kommentarerna ;) Tack för kommentaren :)
Edda P22
Det var inte den raden som Big L har lagt, utan den med tandfen.
barndomen
Scrolla ner till nr. 5 Prostitute raden kan jag inte hitta nånstans för jag kommer inte ihåg vem som rappat den men han medger ju själv att överskriften är "inspirerad".
Chill och Anen
Vill inte förstöra er tråd och jag medger att min första kommentar var aningen ogenomtänkt men det var som sagt mest ett uttryck på min frustration över de baitade raderna (eller vad du nu vill kalla dom). Det utesluter dock inte att jag tycker detta är dåligt. Sen att jag inte kollat in nånting med bättre kvalité från er är en annan femma. Anledningen till att jag gick in i just denna tråden och inte i någon annan var för att jag kände igen rubriken. i ärlighetens namn läser jag knappt något i lyricism, tom inte från nattkrig som är min favoritskribent. Kalla mig självupptagen eller vad du vill. Ok.. nuff said.. nu har jag sagt vad jag ska i den här tråden.
sen rimmar Tyngdlagen/Fyndvaror hur bra som helst.
tyckte att det var ok, fortfarande över standard men relativt underpresterade från er, vad jag har sett iallafall.
ett ord, och du märker att jag har ursinne, som klockmakare! va dock mycket fint.
Bullet holes filled with dynamite sticks, thats if hoes and pricks try with tricks - Dr. wbb12 (Willie BB).
Stukad P21 vad menas?? Jag sa att jag ville höra en låt eller läsa en text skriven av dig, inte läsa en BigL-rad....