Inget egentligen märkvärdigt men det märks att ni blir bättre båda två, Nybbe lite mer.Nybbe: Det märks att du greppat vad det handlar om nu, men du är inte tekniskt färdig än. Inga av punchlinesen sticker ut utan känns väldigt basala. Rimmen är generellt sett bra, men när du rimmar döv / kör / sönder så blir det helt fel då alla dom orden har olika Ö-uttal om man inte har någon cpskadad dialekt, och dialektrim suger ändå. Det känns även B när du blir tvungen att rimma döv & sliten på söndersliten, det finns så många ord som rimmar på sliten att du lätt hade kunnat byta till döv & vriden eller något.Hanut: Glimten i ögat / frihetsberövad var najs. Så vitt jag vet är det även ditt första "riktiga" rim, grattis. Tyvärr så försvinner lite av det rimmets glans av att det ligger precis under flickvän / antenn, vilket är ett direkt vedervärdigt rim. Du känns väldigt mycket som en sidekick till nybbe här, då du lägger rader som anspelar på hans rader och frågar om ni ska köra vidare osv. Det är absolut inte nödvändigtvis en dålig sak, snarare fungerar det ganska bra här, men jag misstänker att det inte var tanken riktigt. Försök tänk igenom både formuleringar och rim mer, för även om du själv kanske greppar vad du menar så gör inte jag det på flera ställen, och kan inte tänka mig att jag är ensam om det. Exempelvis det här;jag kan inte rå för att jag föddes med glimten i ögat, för verkligheten sårar och jag gör dig frihetsberövad! Vad i helskotta betyder det liksom? Känns totalt sammanhangslöst.